Ja ieder z'n meugquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn computerhok, zijkamer van m'n woonkamer.
godver weer op raporteer post gekliktquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het is een engeltje, gekregen van de liefde van mijn leven. Die maandag weer langskomt.
Ja, die illegalen kan je zwart betalen, dat scheelt weer.quote:
Meestal zet je niet op internet dat je bijvoorbeeld een Poolse tuinstakkerhakker hebt of een Italiaanse kuismadam.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow............ waarom weten wij daar niks van ???
jij ként remlof niet hé?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja ieder z'n meug
Daar wor je toch gek van?
Hoiquote:
klink wel goed Italiaansequote:Op vrijdag 6 april 2012 23:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Meestal zet je niet op internet dat je bijvoorbeeld een Poolse tuinstakkerhakker hebt of een Italiaanse kuismadam.
Omdat in de tijd dat ik in de RLS SC postte het even behoorlijk minder ging.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow............ waarom weten wij daar niks van ???
We bossen die junko's.quote:
ow... dat wist ik nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat in de tijd dat ik in de RLS SC postte het even behoorlijk minder ging.
Hoe is het met jouw Griek?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... dat wist ik nietik zal niet verder vragen
Een ander keertjequote:Op vrijdag 6 april 2012 23:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij ként remlof niet hé?
Moet je eens naar Mei Li Vos vragen
Zonde,maar je kan zonderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |