Even de Job Cohen posters van de muur pellen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:10 schreef remlof het volgende:
Ik ga mijn huis uitmesten met pasen. Misschien vind ik nog wel eieren
En bij je schoonmoederquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wij gaan even kijken bij mijn ouders.
Samsom hangt alweer een maandquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Even de Job Cohen posters van de muur pellen?
En dat noemen ze dan nog vrolijk Pasen ook.quote:
Tussen k3 en Gertje in?quote:
Laysa heeft vast een Lieve Maquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat noemen ze dan nog vrolijk Pasen ook.
Omdat je zo aandringtquote:
Heb ik ook...ik lijk ook niet op haarquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Laysa heeft vast een Lieve Maken niet anders...
Je hebt cupido opgehangen? Omdat ie altijd mis schiet in jouw geval?quote:
Ik zou het niet doenquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
moet ik googelen of gaat iemand me vertellen wie Samson is
Fannquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
moet ik googelen of gaat iemand me vertellen wie Samson is
Nee, het is een engeltje, gekregen van de liefde van mijn leven. Die maandag weer langskomt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt cupido opgehangen? Omdat ie altijd mis schiet in jouw geval?
Die is wel erg zwaar niet?quote:
Nee, dat is mijn computerhok, zijkamer van m'n woonkamer.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... gezellig, hangt die knakker boven je bed ?
De kuismadam?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het is een engeltje, gekregen van de liefde van mijn leven. Die maandag weer langskomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |