Hij is goed h?quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die humperdinges ik godver best wel wat
effe repeat
Dat was vroeger, nu gooi ik nog EEN keer voor het slapen gaan het ESC-liedje in de groepquote:
Ja.. daaar ken ik wel op slapenquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was vroeger, nu gooi ik nog EEN keer voor het slapen gaan het ESC-liedje in de groep
Daar ga je van slapenquote:Op zaterdag 7 april 2012 00:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja.. daaar ken ik wel op slapen![]()
Tell me when you will be minequote:Op zaterdag 7 april 2012 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die humperdinges ik godver best wel wat
effe repeat
Dat is wel een leuk nummer ja, had ik al een tijd niet gehoordquote:
Zeker. En voor mij een bevestiging dat dat andere appartement echt overvraagt.quote:
Oh dat ziet er goed uit, hoef je zo te zien ook nog maar weinig aan te doen! (in mijn ogen dan)quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zeker. En voor mij een bevestiging dat dat andere appartement echt overvraagt.
Goed, de weg is drukker, maar wij hebben vorige week een dergelijk appartement bekeken, en de kwaliteit van deze is echt heel goed. Ruim, voelt degelijk aan. Wo-ochtend bezichtigen.
http://www.funda.nl/koop/(...)iependaalselaan-356/
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |