quote:Op woensdag 4 april 2012 12:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan lees je verkeerd. Over 5 jaar winnen we de CL.
Die zijn hierna aan de beurt.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wilde Heerenveen kampioen doentoo slow.
Wel een plek in de geschiedenisboeken, tien auhuhm nul.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slecht ja met zo'n mentaliteit win je nooit wat.
Eerste en laatste winnaar van een Europese prijsquote:Op woensdag 4 april 2012 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slecht ja met zo'n mentaliteit win je nooit wat.
Wanneer was de eerste?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eerste en laatste winnaar van een Europese prijs
1970quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:55 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.vkmag.com/magazine/spartak_supporters_hebben_humor/
Sinds Happel weg is.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef eight het volgende:
Ajax kampioen als tt mag wel maar Feijenoord kampioen niet??
Wtf is dit inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef eight het volgende:
Sorry, ik dacht dat ik met Anony aan het dm'en was. Berichtje was voor haar bedoeld.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
.
Oh en ik krijg een DM van Muto dat hij tieten wil zien, dus bij deze:
[ afbeelding ]
GVD Helpmefok.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
.
Oh en ik krijg een DM van Muto dat hij tieten wil zien, dus bij deze:
[ afbeelding ]
Nog steeds moeten pronken met andere club zijn resultaten omdat jullie zelf niet kunnen winnenquote:Op woensdag 4 april 2012 12:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel een plek in de geschiedenisboeken, tien auhuhm nul.
Ook wel een prestatie.
Kapiteintje.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wtf is dit inderdaadwelke mod heeft dit gedaan?
Kankeronzin ditquote:Op woensdag 4 april 2012 12:56 schreef eight het volgende:
Toch bijzonder knap dat we eerste staan dan.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog steeds moeten pronken met andere club zijn resultaten omdat jullie zelf niet kunnen winnen.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |