Komop, Gerrie! Die dame van spuiten en slikken.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:29 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Het zegt me nog niks, maar goed.
Het was ook maar een gok van mijn kant.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:29 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Het zegt me nog niks, maar goed.
We kunnen niet allemaal uit ons zelf zo mooi zijn als jijquote:Op woensdag 4 april 2012 11:42 schreef L0t.. het volgende:
Mannen die zoveel met hun uiterlijk bezig zijn![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik kijk nooit Ned. 1, 2 en 3.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komop, Gerrie! Die dame van spuiten en slikken.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het was ook maar een gok van mijn kant.
Goede gok schijnt.
Mag het ook iets meer zijn?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo groot Id_do_her, gaat dat lukken?
Ze is wel heel knap voor iemand die uit incest geboren is.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:34 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]Geraldine Kemper (Volendam, 26 januari 1990)
Gelukkig niet dezelfde homostraat als Jan Smitquote:Op woensdag 4 april 2012 12:34 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]Geraldine Kemper (Volendam, 26 januari 1990)
Ponyquote:Op woensdag 4 april 2012 12:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wtf?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze is wel heel knap voor iemand die uit incest geboren is.
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal uit ons zelf zo mooi zijn als jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze is wel heel knap voor iemand die uit incest geboren is.
quote:
Leg je benen maar alvast in de beugels, badumm-tsss.quote:
Dit shirt aan:quote:Op woensdag 4 april 2012 12:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Leg je benen maar alvast in de beugels, badumm-tsss.
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Leg je benen maar alvast in de beugels, badumm-tsss.
Als ik een man was zou ik d'r damn hard rakenquote:
Nicequote:Op woensdag 4 april 2012 12:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vriendin van me heeft hem geknald.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik een man was zou ik d'r damn hard rakenMaar ik vraag me srs af of ze ooit seks heeft gehad met manuel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |