abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109936970
:-) maar ik heb een diploma hoor
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  donderdag 5 april 2012 @ 13:27:50 #227
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109936975
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:27 schreef Biermeisje het volgende:

[..]

Dat begrijp ik, maar meestal voel je er toch wel iets bij.
Als iemand zit te huilen voor me, voel ik het echt wel hoor!
Vrouwen en mannen zijn daar anders in denk ik, van nature al.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 5 april 2012 @ 13:29:26 #228
232288 Biermeisje
The feminin kind.
pi_109937028
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:27 schreef QEX het volgende:
:-) maar ik heb een diploma hoor
Ik ook! :P
Panta rei
  donderdag 5 april 2012 @ 13:30:56 #229
232288 Biermeisje
The feminin kind.
pi_109937091
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:27 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Vrouwen en mannen zijn daar anders in denk ik, van nature al.
Dat vind ik altijd gevaarlijk dingen om te zeggen. Er bestaan ook overgevoelige mannen en harteloze vrouwen namelijk.
Panta rei
  donderdag 5 april 2012 @ 13:34:42 #230
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109937270
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:30 schreef Biermeisje het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd gevaarlijk dingen om te zeggen. Er bestaan ook overgevoelige mannen en harteloze vrouwen namelijk.
Klopt, alleen uitzonderingen zijn er altijd.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109937273
Ben voor 20 % dokter telt dat wel ?
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_109937282
Wurgt er iemand hier ook met verlatingsangst?
  donderdag 5 april 2012 @ 13:37:45 #233
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109937423
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef wc-eendjuh het volgende:
Wurgt er iemand hier ook met verlatingsangst?
*steekt zijn hand op*

Ongetwijfeld zal dat bij mij ook een rol spelen....... het gevoel van verlies dat me ex met een ander is , dat is gigantisch sterk. Dat heeft ongetwijfeld daarmee te maken.
YouTube
pi_109938829
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:46 schreef Biermeisje het volgende:

[..]

Hoe sta jij er inmiddels voor met je brief?
Zal ik haar anders gewoon ergens vastbinden op een stoel, dan moet ze wel praten. :P
Nog niets op papier staan voor die brief. Wordt ook maar een heel kort briefje aangezien ik niet dingen van me af wil schrijven, maar gewoon even kort de situatie wil schetsen zoals die nu is en haar voorstellen om toch een gesprek te hebben op -insert datum & tijd- om het daar dan even over een aantal dingen te hebben. Niets waar ik dagen voor nodig heb om het op papier te zetten dus in ieder geval. Wil hem pas woensdag in haar brievenbus gooien want ze heeft dinsdag en woensdag nog herkansingen. Wil haar geen extra stress bezorgen tijdens haar herkansingen, dus beter om pas daarna die brief af te leveren :)

En als dat zou kunnen, graag! :D
pi_109938901
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kom net bij de psycholoog vandaan...

Lucht wel even op, maar het viel me op dat hij totaal niet inging op de situatie die nu speelt, anders dan dat hij zei dat ik beter even plekken kan vermijden waar hun samen komen, tot ik wat verder in het proces ben.
misschien om mij te laten beseffen dat het eigenlijk allemaal niet zoveel voorstelt haha
Of misschien ging hij er niet op in omdat er achterliggende problemen zijn die meer aandacht vereisen en je ook in je huidige situatie meer rust kunnen geven?
  donderdag 5 april 2012 @ 14:53:18 #236
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109940674
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:11 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Of misschien ging hij er niet op in omdat er achterliggende problemen zijn die meer aandacht vereisen en je ook in je huidige situatie meer rust kunnen geven?
Ongetwijfeld.
YouTube
  donderdag 5 april 2012 @ 15:17:08 #237
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109941574
YouTube
pi_109941691
Hoor net van mijn (onze) beste vriend dat hij daar gisteren geweest is en heeft lopen verkondigen hoe klaar hij wel niet met mij is, als je dat zo loopt te verkondigen dan ben je er in mijn ogen helemaal niet klaar mee. Daar heb ik nu weer woede gevoelens over, dus ben ik er eigenlijk wel zo klaar mee.. Pff... Ik ben gewoon boos omdat hij altijd zei zoveel van me te houden en blablabla en er dan al na 4 weken klaar mee is. Fucking loser. Bah.
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 5 april 2012 @ 15:22:41 #239
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109941792
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:20 schreef LaLouchi het volgende:
Hoor net van mijn (onze) beste vriend dat hij daar gisteren geweest is en heeft lopen verkondigen hoe klaar hij wel niet met mij is, als je dat zo loopt te verkondigen dan ben je er in mijn ogen helemaal niet klaar mee. Daar heb ik nu weer woede gevoelens over, dus ben ik er eigenlijk wel zo klaar mee.. Pff... Ik ben gewoon boos omdat hij altijd zei zoveel van me te houden en blablabla en er dan al na 4 weken klaar mee is. Fucking loser. Bah.
Dit is wat hij wil, hij weet dat dit bij jou aankomt....

Lekker een rondje gaan lopen, of de sportschool in duiken.. daar heb je nu in elk geval de motivatie en drive voor :)

Ik ga dadelijk ook maar even me benen kapot maken

en van je afschrijven hea, als je je daar prettig onder voelt :)
YouTube
pi_109941907
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:22 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dit is wat hij wil, hij weet dat dit bij jou aankomt....

Lekker een rondje gaan lopen, of de sportschool in duiken.. daar heb je nu in elk geval de motivatie en drive voor :)

Ik ga dadelijk ook maar even me benen kapot maken

en van je afschrijven hea, als je je daar prettig onder voelt :)
Ja ik kan nu dus niet weg want ik heb mijn dochter. Ik zit me zo op te vreten nu ongelovelijk. Je fucking huwelijk kapot en daar ben je dan zo snel klaar mee. Spoor je wel?! Ik haat hem echt verschrikkelijk. Ika ga hem ook geen fotos meer sturen van gebeurtenissen van dochter, ik negeer hem bij het leven. Rotvent.
  donderdag 5 april 2012 @ 15:29:55 #241
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109942097
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:25 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja ik kan nu dus niet weg want ik heb mijn dochter. Ik zit me zo op te vreten nu ongelovelijk. Je fucking huwelijk kapot en daar ben je dan zo snel klaar mee. Spoor je wel?! Ik haat hem echt verschrikkelijk. Ika ga hem ook geen fotos meer sturen van gebeurtenissen van dochter, ik negeer hem bij het leven. Rotvent.
Als je maar onthoud, dat je dochter niets aan kan doen dat hij JOU niet goed behandeld ;-)

Scheiding met kinderen is heel moeilijk (ervaring) en geloof mij, het is super belangrijk dat het kind het gevoel krijgt beide ouders nog te hebben en niet te moeten kiezen.
YouTube
pi_109942289
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:29 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Als je maar onthoud, dat je dochter niets aan kan doen dat hij JOU niet goed behandeld ;-)

Scheiding met kinderen is heel moeilijk (ervaring) en geloof mij, het is super belangrijk dat het kind het gevoel krijgt beide ouders nog te hebben en niet te moeten kiezen.
Ik heb al meerdere maken aangegeven dat ik niet degene ben die mijn dochter laat vallen, maar hij. Ik reageer helemaal niksnaf op haar, ze merkt niks meer aan me.

De extra dingen die ik niet verplicht ben, zoals fotos ed doorsturen die doe ik niet meer, dat deed ik voor zijn plezier en fuck it, ik doe niks meer. Hij neemt maar lekker genoegen met zijn weekend eens in de twee dagen. Fucking asshole.
pi_109942331
Kreeg net een berichtje van haar vriendin........

---------------------------------------
Van: Tugce
Datum: 2012-04-05 09:54:11
---------------------------------------
RE: Een gesticht, opgenomen

vuile kanker homo als jij je schaamt dan moet je niet een beetje met -- nemen jij hier met je stoere praatjes en van alles kom maar hier eens naar tilburg toe kijken of je nog z'n stoere bek hebt met die gangbang was mijn idee om van jou af te zijn dus laat der lekker met rust en verspil der tijd niet en zeker de mijne niet je eerste vriendin wat sneu zoek maar iemand uit het gekken huis ow nee wacht niemand die je daar wilt zelfs de hoeren kotsen van je en dan heb je een grote bek tegen -- moet jij je zelf eens zien man ik wed dat ik betere meiden krijgen als jij ookal wil ik dat zelf niet dus nog 1 bericht is echt fataal dus kap xxtugce

Van mij:

Hallo Tugce,

Ik ben blij dat je voor ---- opkomt, ze heeft goede vrienden die voor haar klaar staan waar ik blij mee ben!
Alleen het gebrek aan interpunctie in je tekst, en de vele scheldwoorden is het wel lastig om te lezen, maar ik wil er wil inhoudelijk op in gaan.

Waarom ik met --- een relatie had, is dat ze heel bijzonder voor me was, en niet omdat ik niemand kon krijgen, integendeel ik koos bewust voor -- omdat ze betrouwbaar is, en ik hield van hoe ze is.

Ten tweede heb ik rond mijn 15'e tot nu wel vriendinnen gehad!
Ten derde ben ik niet van de relatie's, en dat is niet omdat ik zielig ben, maar ik heb veel problemen vroeger gehad, toen ik nog rond de 13 was, en ik was helemaal niet bezig met vriendinnen..

Voor de rest val ik --- niet lastig, ik heb haar de hele week niet eens wat gestuurd, en ik heb kunnen verwerken dat het uit is, voorgoed.

Dat had bij mij wel tijd nodig, omdat ik van --- hield, en ik heel erg gehecht was aan haar, omdat ik smoorverliefd was.

Dat van die gangbang spijt me echt, ik heb nachten niet kunnen slapen, maar...

Het was zo kort uit, en ik had toen nog niet eens de tijd gekregen om het verdriet te verwerken, dus in mijn ogen zag ik --- nog steeds als het prinsesje wat ze altijd voor me was..
En toen ze over die gangbang begon, toen raakte ik totaal in paniek, ik hield van haar, en ik wou er alles aan doen, zodat zij het goed heeft, en geen verkeerde dingen ging doen waar ze later spijt van krijgen..
Ik vond het altijd leuk om --- te kunnen helpen, en ik bedoelde het niet kwaad, dat ik die berichten heb verstuurd is echt dom wat me ook echt spijt..

Alleen tegen je ex die nog heel veel van je houd vertellen dat je met anderen jongens naar bed wilt gaan doet ook echt pijn, ik dacht namelijk dat we voorgoed bij elkaar bleven, en dat we later een leuke toekomst samen hadden..

Maar ja, ik wens --- heel veel sterkte toe voor haar opa, en ik bied mijn excuses aan, en ik hoop dat ze een leuke toekomst krijgt.

En ik heb het heel verkeerd aangepakt, maar Tugce ik hield van haar, en als je in paniek bent doe je soms rare dingen..

En voor --- , ik wens je het allerbeste toe, en ik heb het verwerkt dat het uit is voorgoed, en we spreken elkaar misschien nog ooit wel is..

Het allerbeste, sterkte met je opa gewenst, en succes met alles.

En bedankt voor de tijd die we samen hebben gehad, voor mij betekende het heel veel!
En ik vergeet je nooit!

Fatih.
  donderdag 5 april 2012 @ 15:37:58 #244
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109942443
valse hoop.

google dat maar fatih dat doe je nu.
YouTube
  donderdag 5 april 2012 @ 15:40:55 #245
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109942553
"Derde afweerlaag: onterechte macht en onterechte hoop

Tegen de tijd dat het kind de cognitieve fase bereikt zal het constateren dat er andere mogelijkheden zijn om de pijn van onvervulde behoeften niet meer te hoeven voelen en ontwikkelt het kind een nieuwe laag van afweer die bestaat uit twee mogelijkheden. Enerzijds de mogelijkheid van onterechte macht (ik kan krijgen wat ik wil als de ander maar verandert) en anderzijds de mogelijkheid van onterechte hoop (ik kan krijgen wat ik wil als ik maar verander).
De kern van de illusie van onterechte macht is dat je krijgt wat je nodig hebt, als de ander nou maar eens zou veranderen (liever zou zijn, beter z’n best zou doen, niet zo zou zeuren of slimmer zou zijn......etc.). Binnen deze vorm van afweer voelen wij ons verheven boven de schuldige ander, die er voor zorgt dat wij ons onprettig voelen. In het heden houden we met deze strategie de illusie in stand dat onze behoeften hiermee vervuld kunnen worden. Onterechte macht is te herkennen aan irritatie, agressief of intimiderend gedrag en een veroordelende, superieure houding.
Kenmerk van onterechte Hoop als vorm van afweer is de gedachte dat het wél mogelijk is je behoeften vervuld te krijgen als je zelf verandert. Onterechte Hoop beschermt het kind met de illusie: ‘ik kan wél krijgen wat ik nodig heb, als ik maar... (liever ben, beter mijn best doe, slimmer ben, beter ben, zorg dat anderen zich goed voelen, enzovoort)’. Bij de volwassene is deze afweer te herkennen aan aanhoudende pogingen iets tot stand te brengen dat uiteindelijk nooit of niet blijvend succesvol is. In plaats van de oude, pijnlijke realiteit onder ogen te zien, dat we onze behoeften niet vervuld kunnen krijgen, blijven we liever in de realiteit van het heden hoop koesteren."

bron: http://www.aan-de-basis.n(...)weermechanismen.html
YouTube
pi_109942580
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
valse hoop.

google dat maar fatih dat doe je nu.
Was het dan het best om niet op haar mailtje in te gaan?
Het enigste wat ik wou, is het goed afsluiten, alleen ik heb geen idee wat ik nu weer terug krijg, en zo'n mailtje komt best hard aan bij mij.
  donderdag 5 april 2012 @ 15:45:04 #247
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109942711
Nee, dat je die email gestuurd hebt niet, maar lees het stukje maar die ik net gepost heb. Dan snap je het.
YouTube
pi_109942778
Oke, Dankjewel! :) .

Ergens wel pijnlijk, dat ze mij waarschijnlijk alleen nog maar negatief ziet, terwijl ik het beste altijd met haar voor had..
Maarja, als ik weer een bericht krijg ga ik er niet meer op in, het geeft alleen een rot gevoel.
pi_109943001
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:34 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Klopt, alleen uitzonderingen zijn er altijd.
Uitzonderingen? Denk dat je iets te makkelijker afgaat op wat mensen aan de oppervlakte laten zien.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_109943053
ManageTheAnger, denk je ooit dat ze tot inkeer komt?

Of zou ze nu heel haar leven mij zien als iets ''slechts''.
Ik ben benieuwd als ik over een aantal maanden wat stuur, hoe ze er dan in staat.. Maar ik vrees het zelfde als nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')