Kreeg net een berichtje van haar vriendin........
---------------------------------------
Van: Tugce
Datum: 2012-04-05 09:54:11
---------------------------------------
RE: Een gesticht, opgenomen
vuile kanker homo als jij je schaamt dan moet je niet een beetje met -- nemen jij hier met je stoere praatjes en van alles kom maar hier eens naar tilburg toe kijken of je nog z'n stoere bek hebt met die gangbang was mijn idee om van jou af te zijn dus laat der lekker met rust en verspil der tijd niet en zeker de mijne niet je eerste vriendin wat sneu zoek maar iemand uit het gekken huis ow nee wacht niemand die je daar wilt zelfs de hoeren kotsen van je en dan heb je een grote bek tegen -- moet jij je zelf eens zien man ik wed dat ik betere meiden krijgen als jij ookal wil ik dat zelf niet dus nog 1 bericht is echt fataal dus kap xxtugce
Van mij:
Hallo Tugce,
Ik ben blij dat je voor ---- opkomt, ze heeft goede vrienden die voor haar klaar staan waar ik blij mee ben!
Alleen het gebrek aan interpunctie in je tekst, en de vele scheldwoorden is het wel lastig om te lezen, maar ik wil er wil inhoudelijk op in gaan.
Waarom ik met --- een relatie had, is dat ze heel bijzonder voor me was, en niet omdat ik niemand kon krijgen, integendeel ik koos bewust voor -- omdat ze betrouwbaar is, en ik hield van hoe ze is.
Ten tweede heb ik rond mijn 15'e tot nu wel vriendinnen gehad!
Ten derde ben ik niet van de relatie's, en dat is niet omdat ik zielig ben, maar ik heb veel problemen vroeger gehad, toen ik nog rond de 13 was, en ik was helemaal niet bezig met vriendinnen..
Voor de rest val ik --- niet lastig, ik heb haar de hele week niet eens wat gestuurd, en ik heb kunnen verwerken dat het uit is, voorgoed.
Dat had bij mij wel tijd nodig, omdat ik van --- hield, en ik heel erg gehecht was aan haar, omdat ik smoorverliefd was.
Dat van die gangbang spijt me echt, ik heb nachten niet kunnen slapen, maar...
Het was zo kort uit, en ik had toen nog niet eens de tijd gekregen om het verdriet te verwerken, dus in mijn ogen zag ik --- nog steeds als het prinsesje wat ze altijd voor me was..
En toen ze over die gangbang begon, toen raakte ik totaal in paniek, ik hield van haar, en ik wou er alles aan doen, zodat zij het goed heeft, en geen verkeerde dingen ging doen waar ze later spijt van krijgen..
Ik vond het altijd leuk om --- te kunnen helpen, en ik bedoelde het niet kwaad, dat ik die berichten heb verstuurd is echt dom wat me ook echt spijt..
Alleen tegen je ex die nog heel veel van je houd vertellen dat je met anderen jongens naar bed wilt gaan doet ook echt pijn, ik dacht namelijk dat we voorgoed bij elkaar bleven, en dat we later een leuke toekomst samen hadden..
Maar ja, ik wens --- heel veel sterkte toe voor haar opa, en ik bied mijn excuses aan, en ik hoop dat ze een leuke toekomst krijgt.
En ik heb het heel verkeerd aangepakt, maar Tugce ik hield van haar, en als je in paniek bent doe je soms rare dingen..
En voor --- , ik wens je het allerbeste toe, en ik heb het verwerkt dat het uit is voorgoed, en we spreken elkaar misschien nog ooit wel is..
Het allerbeste, sterkte met je opa gewenst, en succes met alles.
En bedankt voor de tijd die we samen hebben gehad, voor mij betekende het heel veel!
En ik vergeet je nooit!
Fatih.