abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109886299
Hier verder O+

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!

“Relationships are like crystals, you don't realize how much you love it until it breaks.”

Het komt allemaal goed, echt waar O+ :*
pi_109886311
Omdat Lalouchi geloof ik even lag te slapen ;)
pi_109886318
Mannending? Mijn ex was diegene die door wilde gaan met de sex :P
pi_109886351
Lapo's

quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:46 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja zou goed kunnen idd. Ook weer niet alle mannen, maar denk wel de meeste die dat hebben.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:45 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen dat ook, ze geven het alleen niet toe.
Goed, iedereen snapt wat ik bedoel. Bedenk er de zinsnede 'over het algemeen' maar bij.

Ik hoef hopelijk niet uit te gaan leggen wat gemiddeld genomen / over het algemeen betekent. Voordat iedereen gaat roepen 'maar dat was bij mij heul niet zo!'
  woensdag 4 april 2012 @ 10:58:43 #5
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109886532
Heb ook heel sterk de neiging nu om bekenden van haar te vragen op dr facebook te kijken of er foto's van hun staan enzo...

zo fout zo fout, dus ik doe niets met deze drift... behalve het even van me afschrijven,
maar gadverdamme man haha wat een ellende.

Ik zie mezelf niet zo snel weer in een nieuwe relatie stappen, kans is groot dat ik helemaal niet meer in een relatie stap en wel mijn afstand bewaar...

In het begin denk je: "we blijven voor eeuwig samen" en op het eind denk je: "ik hoop dat ze erin stikt"

Is een mens wel gemaakt voor monogame relaties, en is de tijd waarin we nu leven nog wel gemaakt voor long lasting relationships?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109887045
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Heb ook heel sterk de neiging nu om bekenden van haar te vragen op dr facebook te kijken of er foto's van hun staan enzo...

zo fout zo fout, dus ik doe niets met deze drift... behalve het even van me afschrijven,

Ik zie mezelf niet zo snel weer in een nieuwe relatie stappen, kans is groot dat ik helemaal niet meer in een relatie stap en wel mijn afstand bewaar...

In het begin denk je: "we blijven voor eeuwig samen" en op het eind denk je: "ik hoop dat ze erin stikt"

Is een mens wel gemaakt voor monogame relaties, en is de tijd waarin we nu leven nog wel gemaakt voor long lasting relationships?
Evolutionair gezien is de mens vanaf het begin af aan niet gemaakt voor monogame relaties. Je wilt je zaad verspreiden bij zoveel mogelijk 'partners', zodat de kans groot is dat je nageslacht achterlaat dat overleeft.

Maar tegenwoordig speelt het begrip 'overleven' natuurlijk niet echt een grote rol meer. We leven niet meer in barre omstandigheden waarin het nog maar de vraag is of je nageslacht overleeft. In dat opzicht sluipt monogamie er natuurlijk wel langzaam in, maar zoals met alles met evolutie gaat ook dat langzaam.

Verder zijn wij natuurlijk wel ontwikkelde wezens die er zelf voor kunnen kiezen om monogaam te zijn, en zich daar ook aan kunnen houden. De vraag of we wel 'gemaakt zijn om monogaam te zijn' is dan ook een beetje het wegwuiven van je eigen vermogen om je te kunnen houden aan (impliciet) gemaakte afspraken met je wederhelft. Kies je niet voor monogamie, maak dan ook niet die afspraak met je wederhelft en maak dat ook duidelijk. Kies je er wel voor? Verschuil je dan niet achter 'we zijn er niet voor gemaakt' en neem verantwoordelijkheid voor je daden.

Verder weet ik niet of dat een discussie is die hier gevoerd moet worden.
  woensdag 4 april 2012 @ 11:17:16 #7
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109887273
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:12 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Evolutionair gezien is de mens vanaf het begin af aan niet gemaakt voor monogame relaties. Je wilt je zaad verspreiden bij zoveel mogelijk 'partners', zodat de kans groot is dat je nageslacht achterlaat dat overleeft.

Maar tegenwoordig speelt het begrip 'overleven' natuurlijk niet echt een grote rol meer. We leven niet meer in barre omstandigheden waarin het nog maar de vraag is of je nageslacht overleeft. In dat opzicht sluipt monogamie er natuurlijk wel langzaam in, maar zoals met alles met evolutie gaat ook dat langzaam.

Verder zijn wij natuurlijk wel ontwikkelde wezens die er zelf voor kunnen kiezen om monogaam te zijn, en zich daar ook aan kunnen houden. De vraag of we wel 'gemaakt zijn om monogaam te zijn' is dan ook een beetje het wegwuiven van je eigen vermogen om je te kunnen houden aan (impliciet) gemaakte afspraken met je wederhelft. Kies je niet voor monogamie, maak dan ook niet die afspraak met je wederhelft en maak dat ook duidelijk. Kies je er wel voor? Verschuil je dan niet achter 'we zijn er niet voor gemaakt' en neem verantwoordelijkheid voor je daden.

Verder weet ik niet of dat een discussie is die hier gevoerd moet worden.
De gedachte kwam voort uit de situatie waarin ik nu verkeer.

in dat opzicht kan je er wel over discussiëren ;-)

Jou antwoord, weet waar je voor kiest, is uiteraard logisch tenminste op basis van normen en waarden. Voor andere, is deze keuze minder logisch.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109887428
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:58 schreef ManageTheAnger het volgende:

onze driften, onze drang om te overleven is een van de eerste dingen die we als soort hadden. tegenwoordig worden deze grotendeels overruled door ons ruimere denken.. maar in principe is het indd normale om zoveel mogelijk nageslacht te krijgen.
Evolutionair gezien ben je alleen succesvol als je veel nageslacht krijgt en niet als je lang en gelukkig leeft zonder nageslacht ;)

[ Bericht 22% gewijzigd door WasMachinator op 04-04-2012 11:23:27 (foute quote ..) ]
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_109887587
Mail nagelezen. Prima verwoord zonder drama of wanhoop. Eigenlijk precies wat ik zeggen zou.

Dus verstuurd. Ik ga er vanuit dat het in principe einde verhaal betekent, maar dat is beter dan dit.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_109887648
Hoezo lag ik te slapen? Heb ik wat gemist?
In life, every ending is a new beginning..
pi_109887774
Oh nvm ik snap hem al.. Sorry had het idd niet door :)
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 4 april 2012 @ 13:10:35 #12
56471 pinquit
oh my lama!
pi_109891688
quote:
“Relationships are like crystals, you don't realize how much you love it until it breaks.”
Ja en waarom is dit?! Waarom beseffen we met zn allen niet wat beter wat we hebben? Het was bij mij ook het geval, ik haat het!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 4 april 2012 @ 13:11:23 #13
56471 pinquit
oh my lama!
pi_109891735
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:25 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Mail nagelezen. Prima verwoord zonder drama of wanhoop. Eigenlijk precies wat ik zeggen zou.

Dus verstuurd. Ik ga er vanuit dat het in principe einde verhaal betekent, maar dat is beter dan dit.
Ik vind het goed van je :) Als je nog dingen te zeggen hebt, moet je ze zeggen. Ik hoop dat ze reageert.
pi_109891952
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:10 schreef pinquit het volgende:

[..]

Ja en waarom is dit?! Waarom beseffen we met zn allen niet wat beter wat we hebben? Het was bij mij ook het geval, ik haat het!
Nou, mijn crystal was anders behoorlijk vies geworden en het schoonmaken lukte niet meer. Toen issie per ongeluk gevallen :@
pi_109892033
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:11 schreef pinquit het volgende:

[..]

Ik vind het goed van je :) Als je nog dingen te zeggen hebt, moet je ze zeggen. Ik hoop dat ze reageert.
Reageren doet ze wel, we hebben nog geregeld contact.
pi_109892100
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:10 schreef pinquit het volgende:

[..]

Jij had het zelf uitgemaakt?

Ik denk dat het ook een bepaalde leercurve heeft, relaties. Niet in de laatste plaats met betrekking tot jezelf :)
  woensdag 4 april 2012 @ 13:24:13 #17
56471 pinquit
oh my lama!
pi_109892214
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:21 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Jij had het zelf uitgemaakt?

Ik denk dat het ook een bepaalde leercurve heeft, relaties. Niet in de laatste plaats met betrekking tot jezelf :)
Niet zelf uitgemaakt, maar wel gebeurd door allerlei dingen ook van mijn kant.
pi_109892483
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:24 schreef pinquit het volgende:

[..]

Niet zelf uitgemaakt, maar wel gebeurd door allerlei dingen ook van mijn kant.
Fouten horen er ook bij. Heb ik ook gemaakt. Hoe oud ben je?

Voel me nu al een stuk beter weet je dat? Mag wel weer effe.
  woensdag 4 april 2012 @ 13:34:08 #19
56471 pinquit
oh my lama!
pi_109892578
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:30 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Fouten horen er ook bij. Heb ik ook gemaakt. Hoe oud ben je?

Voel me nu al een stuk beter weet je dat? Mag wel weer effe.
Beter door het sturen van de mail? Dat is fijn, lucht het op? Ik heb net weer een heel stuk op papier gezet, ik wil ook nog zoveel dingen kwijt. Heel veel heb ik allang gezegd, maar ik vind het fijner om het zwart op wit te hebben, ook voor hem. Nalezen is ook altijd fijn, wegleggen en later weer pakken, alle beetjes helpen. Bij mij in iedergeval, geen idee wat het voor effect op hem heeft. Is nu ook niet belangrijk ;)

Ik ben 27.
  woensdag 4 april 2012 @ 13:56:22 #20
56471 pinquit
oh my lama!
pi_109893416
Alleen in je bedje liggen janken vanwege vriendje-weg en je buren sex horen hebben is NIET leeeeuk :')
pi_109893481
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:56 schreef pinquit het volgende:
Alleen in je bedje liggen janken vanwege vriendje-weg en je buren sex horen hebben is NIET leeeeuk :')
Wtf je buren horen neuken :')
Of heb ik mazzel gehad en deden ze niet aan sex :@
pi_109893519
Ben je een jongetje of een meisje eigenlijk? :@

Andermans geneuk doet me weinig.
  woensdag 4 april 2012 @ 13:59:35 #23
56471 pinquit
oh my lama!
pi_109893531
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:58 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Wtf je buren horen neuken :')
Of heb ik mazzel gehad en deden ze niet aan sex :@
klote muurtjes van niks hier :')
pi_109893640
Stap er doorheen, pak wat lekkers uit de koelkast en vraag of het wat zachter kan.
  woensdag 4 april 2012 @ 14:09:36 #25
56471 pinquit
oh my lama!
pi_109893933
Ik ben een meisje.

Zo stom, ik had geaccepteerd dat het over was. Helemaal klaar. En nu betrap ik mezelf er toch weer op dat ik zit te fantaseren over 'het-komt-weer-goed'.

Ik wil zo graag dat ik het laat, dat ik het laat voor wat het nu is, het is over, maar mijn hoofd werkt gewoon niet mee?!
  woensdag 4 april 2012 @ 14:14:37 #26
232288 Biermeisje
The feminin kind.
pi_109894133
Weer een verloren ziel die zich meldt!

Het is nu 3 weken uit, de eerste week was ik in de shock, de tweede week was ik zwaar pissig en de laatste week ben ik heel verdrietig geweest. Het ging nogal plotseling uit (op vakantie) en heb in de tussentijd dus ook geen contact gehad met hem.
Heb hem gisteren weer voor de eerste keer gezien om toch dingen uit te praten, aangezien ik erg in war was, wat er nu eigenlijk was gebeurd.
Ik voelde me opgelucht en ontward.. nu heb ik er een nachtje over kunnen slapen en nu ben ik eigenlijk weer in de war, omdat hij zich erg verliefd gedroeg en zelf ook in de war was (dat zei hij niet, maar hij deed nogal tegenstrijdig). Hij is degene die het heeft uitgemaakt om de reden dat hij zichzelf kwijt is en geen flauw idee meer heeft waar hij mee bezig is en daarbij mij dus niet meer wilde kwetsen. Ik trok het zelf ook niet meer om de hele tijd in onzekerheid te zitten met zijn rare gedrag. Voordat we een relatie kregen waren we huisgenoten en ontzettende goede vrienden, het mag dat ook geen overbodige informatie zijn dat ik ontzettend veel om hem geef en het rot vind om te zien dat hij er zo slecht aan toe is. Zelf had ik er niet voor gekozen om mijn relatie te verbreken omdat ik niet lekker in mijn vel zat, maar hij heeft die keuze wel gemaakt. Zelf zit ik nu een beetje in dubio over het feit dat ik nog wel klaar voor hem wil staan, ondanks dat mijn gevoelens uiteraard nog niet over zijn (al denk ik dat het ook niet gaat gebeuren, omdat ik gewoon ook veel van hem hield als 'gewone' vriend), anderzijds heb ik zelf ook nog een beetje liefdesverdriet met het besef dat ik hem momenteel niet terug wil, vanwege zijn onstabiele gedrag.

Help!
Panta rei
pi_109894211
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 14:14 schreef Biermeisje het volgende:
Weer een verloren ziel die zich meldt!

Het is nu 3 weken uit, de eerste week was ik in de shock, de tweede week was ik zwaar pissig en de laatste week ben ik heel verdrietig geweest. Het ging nogal plotseling uit (op vakantie) en heb in de tussentijd dus ook geen contact gehad met hem.
Heb hem gisteren weer voor de eerste keer gezien om toch dingen uit te praten, aangezien ik erg in war was, wat er nu eigenlijk was gebeurd.
Ik voelde me opgelucht en ontward.. nu heb ik er een nachtje over kunnen slapen en nu ben ik eigenlijk weer in de war, omdat hij zich erg verliefd gedroeg en zelf ook in de war was (dat zei hij niet, maar hij deed nogal tegenstrijdig). Hij is degene die het heeft uitgemaakt om de reden dat hij zichzelf kwijt is en geen flauw idee meer heeft waar hij mee bezig is en daarbij mij dus niet meer wilde kwetsen. Ik trok het zelf ook niet meer om de hele tijd in onzekerheid te zitten met zijn rare gedrag. Voordat we een relatie kregen waren we huisgenoten en ontzettende goede vrienden, het mag dat ook geen overbodige informatie zijn dat ik ontzettend veel om hem geef en het rot vind om te zien dat hij er zo slecht aan toe is. Zelf had ik er niet voor gekozen om mijn relatie te verbreken omdat ik niet lekker in mijn vel zat, maar hij heeft die keuze wel gemaakt. Zelf zit ik nu een beetje in dubio over het feit dat ik nog wel klaar voor hem wil staan, ondanks dat mijn gevoelens uiteraard nog niet over zijn (al denk ik dat het ook niet gaat gebeuren, omdat ik gewoon ook veel van hem hield als 'gewone' vriend), anderzijds heb ik zelf ook nog een beetje liefdesverdriet met het besef dat ik hem momenteel niet terug wil, vanwege zijn onstabiele gedrag.

Help!
Help met wat eigenlijk?

Mooi en nobel dat je voor hem wil klaarstaan als 'vriend' (we weten beiden dat dat niet gaat werken voorlopig), maar je moet nu even aan jezelf denken en het voor jezelf een plekje geven. Anders blijf je er in hangen.
  woensdag 4 april 2012 @ 14:24:54 #28
232288 Biermeisje
The feminin kind.
pi_109894501
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 14:16 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Help met wat eigenlijk?

Mooi en nobel dat je voor hem wil klaarstaan als 'vriend' (we weten beiden dat dat niet gaat werken voorlopig), maar je moet nu even aan jezelf denken en het voor jezelf een plekje geven. Anders blijf je er in hangen.
Nee, dat gaat inderdaad niet werken, waarschijnlijk.
En help, als in: Waar is hij mee bezig? Het lijkt het er net op alsof hij de relatie verbroken heeft vanuit een impuls en al zijn problemen heeft geprojecteerd op onze relatie in plaats van op zichzelf. Dit heeft hij eigenlijk ook toegegeven.. maar goed. Gisteren heeft hij ongeveer de hele tijd tegen me aan gehangen, met me geknuffeld en als een zoutzak bij me op schoot gelegen. Ja, hier ben ik natuurlijk ook niet geheel ongevoelig voor nu. Ik ben alleen bang dat als ik nu complete afstand ga nemen, ik hem ergens helemaal kwijtraak down the line, plus dat ik dan het gevoel krijg dat ik hem in de steek laat.
Panta rei
pi_109894807
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 14:24 schreef Biermeisje het volgende:

[..]

Nee, dat gaat inderdaad niet werken, waarschijnlijk.
En help, als in: Waar is hij mee bezig? Het lijkt het er net op alsof hij de relatie verbroken heeft vanuit een impuls en al zijn problemen heeft geprojecteerd op onze relatie in plaats van op zichzelf. Dit heeft hij eigenlijk ook toegegeven.. maar goed. Gisteren heeft hij ongeveer de hele tijd tegen me aan gehangen, met me geknuffeld en als een zoutzak bij me op schoot gelegen. Ja, hier ben ik natuurlijk ook niet geheel ongevoelig voor nu. Ik ben alleen bang dat als ik nu complete afstand ga nemen, ik hem ergens helemaal kwijtraak down the line, plus dat ik dan het gevoel krijg dat ik hem in de steek laat.
Vaag allemaal. Nouja, dan rest er niks anders dan duidelijkheid van hem te verlangen. Wat wil hij nou? Het is niet wel even de lusten zonder de lasten (tenzij jij dat wilt natuurlijk...)
  woensdag 4 april 2012 @ 14:37:44 #30
232288 Biermeisje
The feminin kind.
pi_109894999
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 14:33 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Vaag allemaal. Nouja, dan rest er niks anders dan duidelijkheid van hem te verlangen. Wat wil hij nou? Het is niet wel even de lusten zonder de lasten (tenzij jij dat wilt natuurlijk...)
Vaag ja! Geen idee wat hij wil, volgens mij weet hij dat zelf niet eens.
Hij zegt ook geen seks te willen, omdat hij zich dan schuldig voelt, maar hij is best wel handtastelijk.
Panta rei
  woensdag 4 april 2012 @ 14:39:11 #31
56471 pinquit
oh my lama!
pi_109895077
Kun je hem niet ook mailen of schrijven? Met de vraag wat hij precies wil, en waar jij voor hem klaar wil staan. Want dit is naar :( zeker voor jou, je wordt heen-en-weer geslingerd.
  woensdag 4 april 2012 @ 14:40:34 #32
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_109895148
Op de een of andere manier vind ik dit het perfecte nummer voor mensen in dit topic:

Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_109895153
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 14:39 schreef pinquit het volgende:
Kun je hem niet ook mailen of schrijven? Met de vraag wat hij precies wil, en waar jij voor hem klaar wil staan. Want dit is naar :( zeker voor jou, je wordt heen-en-weer geslingerd.
Met alle respect, maar ik denk dat je zulke dingen beter face-to-face kunt bespreken. Je wilt z'n reactie kunnen peilen.
  woensdag 4 april 2012 @ 14:47:31 #34
56471 pinquit
oh my lama!
pi_109895438
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 14:40 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Met alle respect, maar ik denk dat je zulke dingen beter face-to-face kunt bespreken. Je wilt z'n reactie kunnen peilen.
True, voor sommige mensen werkt dat beter. Ik vind het altijd prettiger om de tijd te hebben om over dingen na te denken, en dus alles goed overdacht opschrijf. Maar das persoonlijk :)
  woensdag 4 april 2012 @ 14:48:45 #35
232288 Biermeisje
The feminin kind.
pi_109895492
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 14:40 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ja, en daar komt dan het grote probleem kijken!
Hij is totaal geen communicatiewonder en een binnenvetter. Het beste werkt, dat wij beide dingen op papier zetten, het lezen en daarna erover praten. Het lastige van het geval is dat hij momenteel zelf ook overal over in de war is en niet echt zichzelf te noemen is. Eerst wilde hij wel contact, toen niet en nu weer wel. Ik voel me nog niet heen en weer geslingerd. Nog niet! Maar ik vraag me nu wel de hele tijd af wat het juiste is om te doen, voor hem en voor mij. Ik ben namelijk best een sterke persoonlijkheid, dus ik zal me ook niet mee laten slepen.
Panta rei
pi_109896073
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 14:48 schreef Biermeisje het volgende:

[..]

Ja, en daar komt dan het grote probleem kijken!
Hij is totaal geen communicatiewonder en een binnenvetter. Het beste werkt, dat wij beide dingen op papier zetten, het lezen en daarna erover praten. Het lastige van het geval is dat hij momenteel zelf ook overal over in de war is en niet echt zichzelf te noemen is. Eerst wilde hij wel contact, toen niet en nu weer wel. Ik voel me nog niet heen en weer geslingerd. Nog niet! Maar ik vraag me nu wel de hele tijd af wat het juiste is om te doen, voor hem en voor mij. Ik ben namelijk best een sterke persoonlijkheid, dus ik zal me ook niet mee laten slepen.
Dan zou ik opperen dat hij eerst maar eens moet uitzoeken wat hij wil, en afstand (proberen) te nemen.
  woensdag 4 april 2012 @ 15:04:38 #37
232288 Biermeisje
The feminin kind.
pi_109896184
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:02 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Dan zou ik opperen dat hij eerst maar eens moet uitzoeken wat hij wil, en afstand (proberen) te nemen.
Je hebt gelijk. Ik ga deze week even afwachten, geen contact zoeken. Kijken wat er gebeurt en dan eens alles voor mezelf op papier zetten wat ik allemaal erover denk. Kan hij het rustig nalezen en misschien helpt dat ook wel in zijn denkproces.
Panta rei
pi_109896567
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:04 schreef Biermeisje het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik ga deze week even afwachten, geen contact zoeken. Kijken wat er gebeurt en dan eens alles voor mezelf op papier zetten wat ik allemaal erover denk. Kan hij het rustig nalezen en misschien helpt dat ook wel in zijn denkproces.
Precies. Ik snap dat je hem wilt helpen en steunen, maar eigenlijk moet hij zelf uitzoeken wat hij nou wil.
  woensdag 4 april 2012 @ 15:21:02 #39
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109896871
vriend van me wrijft het er net op de app nog ff in dat ze nieuwe vriend heb...... verdomme man week geleden nog hopen op relatie, en nu 1 hebben met die vent en met de benen wijd.... en dat terwijl ze een maand geleden nog bij mij lag... ziek ben ik er van man, zo kwaad hea ik heb er niet eens meer woorden voor. Dan ook nog van de kerk zijn, ik snap die ouders ook niet dat die het tolereren... Ik heb er letterlijk geen woorden voor meer ben er helemaal klaar mee maar het raakt me alleen nog. Wind me er echt over op, en heb alleen mezelf ermee maar gadverdamme haha wat een klotenstreken vind ik het, zo snel en alles, zo achterbaks en sneaky, en zo fucking doortrapt.

en ook nog achter me rug om met mensen praten, haar eigen acties verbloemen, alsof het de normaalste zaak van de wereld is, en mij compleet onderuit halen...... oftewel, ik heb geen social life meer want iedereen om me heen laat ze wegvallen en ik ken niet meer naar de kroeg hiero en discotheek want ik heb er absoluut geen behoefte aan om hun samen te zien, en samen weg te zien gaan.

Fuck my life op dit moment man bah!

Tips om me op te vrolijken? <<<<This way please :P
YouTube
pi_109896979
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:21 schreef ManageTheAnger het volgende:

Het is al meerdere malen gezegd maar je blijft in deze rol zitten ergo je kiest er ergens voor om je zo kut te voelen. Wat kunnen wij dan nog doen zodat je daaruit komt?
pi_109897014
quote:
vriend van me wrijft het er net op de app nog ff in dat ze nieuwe vriend heb...... verdomme man week geleden nog hopen op relatie, en nu 1 hebben met die vent en met de benen wijd.... en dat terwijl ze een maand geleden nog bij mij lag... ziek ben ik er van man, zo kwaad hea ik heb er niet eens meer woorden voor. Dan ook nog van de kerk zijn, ik snap die ouders ook niet dat die het tolereren... Ik heb er letterlijk geen woorden voor meer ben er helemaal klaar mee maar het raakt me alleen nog. Wind me er echt over op, en heb alleen mezelf ermee maar gadverdamme haha wat een klotenstreken vind ik het, zo snel en alles, zo achterbaks en sneaky, en zo fucking doortrapt.

en ook nog achter me rug om met mensen praten, haar eigen acties verbloemen, alsof het de normaalste zaak van de wereld is, en mij compleet onderuit halen...... oftewel, ik heb geen social life meer want iedereen om me heen laat ze wegvallen en ik ken niet meer naar de kroeg hiero en discotheek want ik heb er absoluut geen behoefte aan om hun samen te zien, en samen weg te zien gaan.

Tsjah, lastig. Enige tip die bij mij op komt naar aanleiding van (veel) van jouw vorige posts: stop met zwelgen in zelfmedelijden, daar los je niets mee op. Ja, in het begin is het even fijn maar daarna moet je daar toch echt proberen overheen te stappen anders blijf je er zo lang in hangen.

Het is zwaar kut, maar ook haar leven gaat door. Uiteindelijk is zij jou geen verantwoording meer schuldig.
  woensdag 4 april 2012 @ 15:24:59 #42
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109897030
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:23 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Het is al meerdere malen gezegd maar je blijft in deze rol zitten ergo je kiest er ergens voor om je zo kut te voelen. Wat kunnen wij dan nog doen zodat je daaruit komt?
Mooie vrouw, blond, slank ongeveer 25 jaar, hbo opleiding, in het bezit van een rijbewijs en auto, liefste met een baan en een eigen woonruimte en die ook nog zo sociaal is om me huishouden te doen en lief te zijn.

that's right, I'm fucked want die zijn er niet haha
YouTube
pi_109897072
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:24 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Mooie vrouw, blond, slank ongeveer 25 jaar, hbo opleiding, in het bezit van een rijbewijs en auto, liefste met een baan en een eigen woonruimte en die ook nog zo sociaal is om me huishouden te doen en lief te zijn.

that's right, I'm fucked want die zijn er niet haha
Die zijn er wel alleen die willen geen man die met hun emoties nog bij hun ex zitten .... denk daar maar eens hard over na.
  woensdag 4 april 2012 @ 15:29:04 #44
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109897206
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:26 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Die zijn er wel alleen die willen geen man die met hun emoties nog bij hun ex zitten .... denk daar maar eens hard over na.
Ik kom ze niet tegen, althans niet vrijgezel.... en meestal vallen ze dan niet op mij.

18-22 is te jong voor me (ben 25)
Vrouwen van 23-27 vallen op mannen van 30 en ouder.

Tenminste, in het algemeen.... dus ik zit precies in zo'n naai positie.

oh en elke dame die ik spreek hoort niets over me ex ;-) Dat heb ik vroeger al eens afgeleerd haha.
YouTube
pi_109897436
Je leest finaal langs mijn post. Je wilt al een ander terwijl je de breuk niet hebt verwerkt... Je zit er nog middenin...
  woensdag 4 april 2012 @ 15:34:37 #46
232288 Biermeisje
The feminin kind.
pi_109897440
quote:

Ik weet dat je het niet wilt horen, maar het is opzich ook de normaalste zaak van de wereld wat ze doet. Veel mensen gaan zich losbandig gedragen als hun relatie verbroken is, daar heeft ze ook het volste recht op, het is immers haar leven. Daarbij geef je zelf aan dat je 'op zoek' bent naar een blondine + legio andere eisen, dus eigenlijk wil je hetzelfde als haar, alleen lukt het jou nog niet. Waarom is zij dan verkeerd bezig precies?
Panta rei
  woensdag 4 april 2012 @ 15:34:51 #47
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109897454
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:29 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik kom ze niet tegen, althans niet vrijgezel.... en meestal vallen ze dan niet op mij.

18-22 is te jong voor me (ben 25)
Vrouwen van 23-27 vallen op mannen van 30 en ouder.

Tenminste, in het algemeen.... dus ik zit precies in zo'n naai positie.

oh en elke dame die ik spreek hoort niets over me ex ;-) Dat heb ik vroeger al eens afgeleerd haha.
Dat ze neit op je vallen komt misschien omdat die vrouwen (die iets bereikt hebben) ook iets van jouw verwachten wat je niet kan bieden? Zoals zelfverzekerd zijn?

En sowieso, je zit hier elke dag te janken over je ex maar volgens mij vind je het alleen erg omdat zij al lekker ligt te ballen met een nieuwe vriend en jij alleen bent en geen meisjes kan krijgen omdat ze zogenaamd niet op je vallen.
Thinking about thinking of you.
pi_109897735
Drie pijnlijk correcte posts op een rij.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  woensdag 4 april 2012 @ 15:45:23 #49
232288 Biermeisje
The feminin kind.
pi_109897890
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:41 schreef Rebubbled het volgende:
Dan moet het haast wel waar zijn. ;)
Panta rei
  woensdag 4 april 2012 @ 15:47:42 #50
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109897974
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:41 schreef Rebubbled het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:45 schreef Biermeisje het volgende:

[..]

Dan moet het haast wel waar zijn. ;)
Geloof me, die user doet er geen kut mee :') We vertellen dit al weken....VAAK!
Thinking about thinking of you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')