quote:Op donderdag 5 april 2012 14:14 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook niet zo'n broek aan, eigenlijk meestal vrij losse broeken
Ik wil fappenquote:Op donderdag 5 april 2012 14:14 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook niet zo'n broek aan, eigenlijk meestal vrij losse broeken
Hoeveel BF in totaal? 15?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:10 schreef draadstalig het volgende:
klote zooi. Ik heb al maanden het idee dat mijn buikspieren achter blijven, maar die 3% vet teveel zou ook nog wel eens de oorzaak kunnen zijn...Bovenste 2 zijn goed te zien, maar daaronder verzadigd het snel
Ik wil ook zo een metabolismequote:Op donderdag 5 april 2012 15:14 schreef kevin_ het volgende:
Eet je al weken elke dag 3000+ calorieën, val je nog af. Terwijl ik de vorige maanden netjes gewicht aankwam. Moet ik verdomme nog meer gaan eten.![]()
Fijn toch. Kun je nog eens een keer lekker eten en flink zuipen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:14 schreef kevin_ het volgende:
Eet je al weken elke dag 3000+ calorieën, val je nog af. Terwijl ik de vorige maanden netjes gewicht aankwam. Moet ik verdomme nog meer gaan eten.![]()
Ja iets minder dan 15quote:
Nee, het is behoorlijk vervelend. Ik heb altijd al een wat lager dan gemiddelde eetlust gehad. Het is echt een battle om elke dag zoveel te eten en dan nog op de gezonde manier.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:15 schreef VASND het volgende:
[..]
Fijn toch. Kun je nog eens een keer lekker eten en flink zuipen.
Is irritant hoor als je gewicht wil aankomen. Als ik meestal meer calorieën eet, zit ik gewoon de volgende dag wat langer op de wc.quote:
Dat is waar. En het is nog eens duur ook.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:20 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Nee, het is behoorlijk vervelend. Ik heb altijd al een wat lager dan gemiddelde eetlust gehad. Het is echt een battle om elke dag zoveel te eten en dan nog op de gezonde manier.
[..]
Is irritant hoor als je gewicht wil aankomen. Als ik meestal meer calorieën eet, zit ik gewoon de volgende dag wat langer op de wc.
is helemaal niet chill.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:15 schreef VASND het volgende:
[..]
Fijn toch. Kun je nog eens een keer lekker eten en flink zuipen.
Alles kan iedereen overkomen, maar het gebeurt jou, en allemaal vrij kort achter elkaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik train teveel? Als ik de tijd had zou ik nog meer trainen. Dat ik mn vinger kneus is een dom ongelukje dat heeft niks met overtrainen te maken, en dat ik mn rug blesseer kan iedereen over komen.
Volgens mij heb ik ook gezien dat je supersets voor rug deed?quote:Ik train met dropsets voornamelijk, en ik doe alleen supersets met schouders. (frontraises, sideraises en reardelt rows)
Je supersetje schouders is niet veel mis mee; dropsets zijn over 't algemeen meer bb territory dan mma'ert. Maar voordat ik er dieper op inga zou ik wel een heel schema willen zien, of niet, als 't goed genoeg voor je werkt en ervan bent overtuigd dat je niet teveel traint.quote:En als jij vindt dat dat fout is "on so many levels" mag jij me vertellen wat er dan fout is.
Aankomen ga je zeker, maar in een suikerspin zitten minder suikers...quote:
Ik zal eens kijken, maar neem je dit gewoon ipv een Whey shake? of ipv een maaltijd?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:47 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Aankomen ga je zeker, maar in een suikerspin zitten minder suikers...
http://www.bodyenfitshop.(...)snutrition/lean-gain Beter alternatief.
Weight gainer is vooral handig wanneer je niet aan je dagelijkse behoefte kan komen. Bijvoorbeeld door tijdgebrek of omdat je niet genoeg weggestouwd krijgt (wat meer tussen de oren zit naar mijn mening, maar goed). Je kan het dus gebruiken als maaltijdvervanger of als extra aanvulling.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:51 schreef Spiced92 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, maar neem je dit gewoon ipv een Whey shake? of ipv een maaltijd?
Ok thanks hier heb ik wat aan!quote:Op donderdag 5 april 2012 16:55 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Weight gainer is vooral handig wanneer je niet aan je dagelijkse behoefte kan komen. Bijvoorbeeld door tijdgebrek of omdat je niet genoeg weggestouwd krijgt (wat meer tussen de oren zit naar mijn mening, maar goed). Je kan het dus gebruiken als maaltijdvervanger of als extra aanvulling.
Maar als je voeding goed op orde is, dan kan je beter een pot goeie whey kopen dan een weight gainer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |