En jullie hebben beiden een enge avatar.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou professionele hulp zoeken als ik jou was.
uhm deze post volg ik even nietquote:Op woensdag 4 april 2012 11:14 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja ik wil niet zeggen van jaa ik durf niet of ik wil dit niet want zometeen is (insert lichaamsdeel ) lelijk bla bla
Nouja zeg.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hartje was gebroken en met zo een tas zou ik hem weer kunnen maken
Ach zo. Daar kan ik me wel in vinden ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dat snap ik allemaal. Maar denk dat het vooral het
[..]
is.
Al moet ik zeggen dat ik me daar ook wel een schuldig aan maak/heb gemaakt. Maar het staat me steeds meer tegen. Gewoon omdat er niets realistisch uitkomt.
Ik ben natuurlijk geen vrouw, maar als man doe ik daar niet aan. Op het moment dat ik van dat soort dingen typ voel ik me een kansloze loser. Alsof ik niks zinnigs te melden heb, het past gewoon niet bij mijquote:Op woensdag 4 april 2012 11:15 schreef Cue_ het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik me daar ook wel een schuldig aan maak/heb gemaakt. Maar het staat me steeds meer tegen. Gewoon omdat er niets realistisch uitkomt.
Jij bent gewoon te jong voor dit soort plaatjesquote:Op woensdag 4 april 2012 11:16 schreef ovoxo het volgende:
[..]
En jullie hebben beiden een enge avatar.
Dat inderdaad ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach zo. Daar kan ik me wel in vinden ja.
Eigenlijk zou er dan ook echt werk van gemaakt moeten worden.
Ik ben altijd de jongste, zelfs in deze SC.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te jong voor dit soort plaatjes
Dat is ook het doel niet eigenlijkquote:Op woensdag 4 april 2012 11:15 schreef Cue_ het volgende:
Maar is het enkel onzekerheid of vind je het gewoon ook echt niet lekker als ze aan je zit?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:17 schreef Geester het volgende:
Nou ja kijk ik laat de chick t wel toe want ze wilt het graag maar ik ben een beetje onzeker dus ik denk snel van zometeen ben ik tan2 lelijk ofzo of heb ik een lelijke moedervlek ...
door de onzekerheid geniet k dr niet van ofzo..quote:Op woensdag 4 april 2012 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar is het enkel onzekerheid of vind je het gewoon ook echt niet lekker als ze aan je zit?
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat inderdaad ja.
Natuurlijk hopen de meeste mannelijke fokkertjes er misschien stiekem wel op. Maar die weten ook wel vaak van te voren dat het kansloos is.
De keren dat ik dat soort dingen deed probeerde ik er ook wel echt iets uit te halen. Ipv alleen beetje online geilen met elkaar
En daarom snap ik het vaak nietquote:
Daarom gaf ik dus aan dat ze best vaak van dat soort valkuilen plaatstquote:Op woensdag 4 april 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En daarom snap ik het vaak nietnatuuriljk is het wel eens grappig. Maar op een gegeven moment (Als het weken zo doorgaat bv) dan denk ik echt van .. tjonge houd eens op.. dat je het nog leuk vind om te doen
zoiets
Haha ja. Na zo'n tijd moet je er overheen ook. Imho.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En daarom snap ik het vaak nietnatuuriljk is het wel eens grappig. Maar op een gegeven moment (Als het weken zo doorgaat bv) dan denk ik echt van .. tjonge houd eens op.. dat je het nog leuk vind om te doen
zoiets
Jaja....quote:Op woensdag 4 april 2012 11:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ja. Na zo'n tijd moet je er overheen ook. Imho.
het is natuurlijk een groot verschil of je het echt niet lekker vindt of dat het door onzekerheid minder leuk is voor je.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:20 schreef Geester het volgende:
[..]
door de onzekerheid geniet k dr niet van ofzo..
Ja want ik paal dr alsof er geen morgen meer is enzo en dat gaat ook gewoon goed en andere dingen ook maarja..quote:Op woensdag 4 april 2012 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
het is natuurlijk een groot verschil of je het echt niet lekker vindt of dat het door onzekerheid minder leuk is voor je.
En tja, dat is gewoon iets wat je moet leren denk ik dan. Natuurlijk kan je onzeker zijn, maar op het moment dat je met iemand het bed deelt moet je dat opzij zetten. Die gene wil jou. Natuurlijk vallen er altijd wat dingetjes tegen als de kleren uit zijn of tijdens de seks. Maar zolang je je daar niet door tegen laat houden dan kan je geweldige seks hebben
Onze UI's ook?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:23 schreef Cue_ het volgende:
Muhaha of Murdera echt jullie nicks lijken op elkaar, jullie UI's ook. Heel irritant
8-bit muziekquote:Op woensdag 4 april 2012 11:23 schreef muhahaha het volgende:
Jaja hij heeft een clown en ik een trucker in 8-bit... misschien toch een bril kopen?
Seks is meer dan alleen palen hequote:Op woensdag 4 april 2012 11:23 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja want ik paal dr alsof er geen morgen meer is enzo en dat gaat ook gewoon goed en andere dingen ook maarja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |