quote:Op woensdag 4 april 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
Lijkt me dus dat het duidelijk is dat het heel verschilt per persoon en het contact dat je hebt gehad en wat je wilt geven.
Dus tja, voor buitenstaanders alleen voor zichzelf te beantwoorden.
Haha ja dat is wel zoquote:Op woensdag 4 april 2012 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben zelf niet heel erg attent aangelegd dus ik zou niks geven. Gewoon omdat het anders voor mezelf geforceerd overkomt.
Iets geven zou ik daarom veel later pas doen. Bovendien heb ik een behoorlijke track record van dates die ik niet leuk vind of dates die mij niet leuk vinden, dus dan kan ik het geld beter op zak houden
Goed punt.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
dus dan kan ik het geld beter op zak houden
quote:Op woensdag 4 april 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben trouwens echt een eersteklas hork. Ik geloof dat ik mijn ex in 6 jaar relatie nooit zomaar een cadeautje heb gegeven
Scheelt ook wel dat ik van haar ook nooit zomaar een cadeau heb gekregen. We waren samen twee eersteklas horkenquote:
Ik kreeg van mijn ex wel eens een cadeau echter was dit in natura.. if you know my feelquote:Op woensdag 4 april 2012 10:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Scheelt ook wel dat ik van haar ook nooit zomaar een cadeau heb gekregen. We waren samen twee eersteklas horken
Ik ook niet, maar bij gelegenheden pakte ik dan wel echt uit.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben trouwens echt een eersteklas hork. Ik geloof dat ik mijn ex in 6 jaar relatie nooit zomaar een cadeautje heb gegeven
Dat was bij mij geen cadeau, maar bittere noodzaakquote:Op woensdag 4 april 2012 10:40 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik kreeg van mijn ex wel eens een cadeau echter was dit in natura.. if you know my feel
Met kerst/verjaardagen een cadeau en op ons jubileum een leuk hotelletje, verder ook niet eigenlijkquote:Op woensdag 4 april 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
`' elke week' is ook niet meer spontaan hequote:Op woensdag 4 april 2012 10:55 schreef muhahaha het volgende:
Met kerst/verjaardagen een cadeau en op ons jubileum een leuk hotelletje, verder ook niet eigenlijk
Hou er niet zo van om elke week met een prul thuis te komen.
Ook niet echt spontaanquote:Op woensdag 4 april 2012 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
`' elke week' is ook niet meer spontaan he
En wat heb jij hem voor onverwachte cadeautjes gegeven?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:58 schreef ovoxo het volgende:
[..]. Nouja, soms zijn onverwachte cadeautjes wel leuk
Ik weet het niet, ik moet mijn eerste dus nog krijgenquote:Op woensdag 4 april 2012 10:58 schreef ovoxo het volgende:
[..]. Nouja, soms zijn onverwachte cadeautjes wel leuk
Niets..quote:Op woensdag 4 april 2012 10:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
En wat heb jij hem voor onverwachte cadeautjes gegeven?
Nou als je er een krijgt, laat het me wetenquote:Op woensdag 4 april 2012 10:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik moet mijn eerste dus nog krijgen
Laat maarquote:
Van jou zal ik hem in elk geval niet krijgenquote:Op woensdag 4 april 2012 11:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nou als je er een krijgt, laat het me weten
Oke, dat klonk wel erg kut. Ik moet ook onverwachte cadeautjes geven. Ik heb iemand nodig om een cadeautje aan te gevenquote:
Eh, nee? Dat dacht ik helemaal niet. Nu voel ik me schuldigquote:Op woensdag 4 april 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laat maarVrouwen die denken dat een relatie eenrichtingsverkeer is
[..]
Van jou zal ik hem in elk geval niet krijgen
Laat maar doorkomen.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:02 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oke, dat klonk wel erg kut. Ik moet ook onverwachte cadeautjes geven. Ik heb iemand nodig om een cadeautje aan te geven.
Haha weer zo een open kuil. Volgens mij hou je er wel vanquote:Op woensdag 4 april 2012 11:02 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oke, dat klonk wel erg kut. Ik moet ook onverwachte cadeautjes geven. Ik heb iemand nodig om een cadeautje aan te geven.
En terecht!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:03 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Eh, nee? Dat dacht ik helemaal niet. Nu voel ik me schuldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open kuil?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha weer zo een open kuil. Volgens mij hou je er wel van
Plakkerige smeerboel.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:05 schreef muhahaha het volgende:
Gedwongen
Stuur maar langs ik lik alles eraf
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:04 schreef Geester het volgende:
Ja ik weet niet of ik dit hier mag posten.. maar mijn ex deed wel eens van die chocolade saus kopen en dan wist ik t weldeed ze op dr ja ...borsten en moest ik t eraf halen ook al wilde ik niet ik werd gedwongen
dat was een van de cadeau's die ik kreegIk moet ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit
Jij bent echt priceless met je timing.
Dat de mannelijke FOK!kers reageren dat ze je daarin kunnen plezierenquote:
Ja ik weet niet of ik dit hier mag posten.. maar mijn ex deed wel eens van die chocolade saus kopen en dan wist ik t weldeed ze op dr ja ...borsten en moest ik t eraf halen ook al wilde ik niet ik werd gedwongen
dat was een van de cadeau's die ik kreegNatuurlijk mag je dat hier postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de ellende! en ze wist dat je dit niet lleuk vond?
Meh.. Maar ik gaf hem wel onvoorwaardelijke liefde?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En terecht!
Het kwam wss zo over op je ex
Behalve kippenpootjes. Of broodjes kroket.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
Sowieso etenswaren tijdens de seksAbsolute afknapper.
Ben nooit verder gekomen dan ijsklontjes.. en wijn via een zoen overgebracht krijgen. Dat was allemaal wel leuk in de setting toenquote:Op woensdag 4 april 2012 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
Zei ik ook al toen ik een pizza aan het veroberen was terwijl ik met dr bezig was.. Helaas was dit tijdens een mooie wedstrijdquote:Op woensdag 4 april 2012 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
Dat hoort vanzelfsprekend te zijn, niet een cadeautje.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Meh.. Maar ik gaf hem wel onvoorwaardelijke liefde?
dat was een van de cadeau's die ik kreegAls ik dat deed bij m'n ex dan zou hij in de 7e hemel zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
XO till we overdose
Net alsof dat wat voorstelde.. want anders was het nu niet uit geweestquote:Op woensdag 4 april 2012 11:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ah, nu voel ik me zo schuldig. Fuckquote:Op woensdag 4 april 2012 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat hoort vanzelfsprekend te zijn, niet een cadeautje.
GMTAquote:Op woensdag 4 april 2012 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net alsof dat wat voorstelde.. want anders was het nu niet uit geweest
In de ene hand een pizza de andere in haar 'grot'?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:08 schreef Geester het volgende:
[..]
Zei ik ook al toen ik een pizza aan het veroberen was terwijl ik met dr bezig was.. Helaas was dit tijdens een mooie wedstrijd
Ook dit is true story
Ik hou daar niet van als mensen ( incl) mn chick aan me zit met zulke shit.. ik wil geven maar zeker niet ontvangenquote:Op woensdag 4 april 2012 11:08 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Als ik dat deed bij m'n ex dan zou hij in de 7e hemel zijn.
OK. Je hebt gelijk. Schnitzels mogen ook.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Behalve kippenpootjes. Of broodjes kroket.
Zo bedoelde ik dat niet. Ik kan ook een cadeau geven aan mijn mede-FOK!stersquote:Op woensdag 4 april 2012 11:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat de mannelijke FOK!kers reageren dat ze je daarin kunnen plezieren
Ik noem een kookdate
Den deze
en nog een paar die ik ben vergeten
En proefde je zilte zeevruchten?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:09 schreef muhahaha het volgende:
Hm ik heb ook nooit etenswaren in ons liefdesnestje geintroduceerd
Tenzij je *eating her out* meetelt
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
OK. Je hebt gelijk. Schnitzels mogen ook.
Maar verder
Echt he, ik zie het al voor me. Zei op haar knien, hij erachter en dan die pizza op haar rug leggen en rustig tijdens het voetballen opetenquote:Op woensdag 4 april 2012 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In de ene hand een pizza de andere in haar 'grot'?
"het voetbal kijken" .. tijdens het voetballen zelf is het nog lastigerquote:Op woensdag 4 april 2012 11:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt he, ik zie het al voor me. Zei op haar knien, hij erachter en dan die pizza op haar rug leggen en rustig tijdens het voetballen opeten
Nee dat snap ik maar het zijn van die open deuren waar altijd gretig gebruik van word gemaakt mezelf inclusiefquote:Op woensdag 4 april 2012 11:10 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik dat niet. Ik kan ook een cadeau geven aan mijn mede-FOK!sters
Nou hij balt haar anders behoorlijk lekkerquote:Op woensdag 4 april 2012 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"het voetbal kijken" .. tijdens het voetballen zelf is het nog lastiger
Ja, maar dat klinkt zo kut. Iemand dumpen. Er waren gewoon moeilijkheden en zo..quote:
De "keeper met 4 armen" doen.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"het voetbal kijken" .. tijdens het voetballen zelf is het nog lastiger
Ik vind dat altijd zo uhm vaag. Want wat nu als ze zegt "ja is goed, kom maar langs"quote:Op woensdag 4 april 2012 11:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee dat snap ik maar het zijn van die open deuren waar altijd gretig gebruik van word gemaakt mezelf inclusief.
Zo van; jij hebt iemand nodig om te geven, nou kom maar ik ben beschikbaar
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou hij balt haar anders behoorlijk lekker
Hoe weet jij nou dat het lekker is/wasquote:Op woensdag 4 april 2012 11:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou hij balt haar anders behoorlijk lekker
Wanneer krijg ik mijn tas nog van jou?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee dat snap ik maar het zijn van die open deuren waar altijd gretig gebruik van word gemaakt mezelf inclusief.
Zo van; jij hebt iemand nodig om te geven, nou kom maar ik ben beschikbaar
Maakt dat uit?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo uhm vaag. Want wat nu als ze zegt "ja is goed, kom maar langs"
je weet niet eens of ze leuk is! (algemeen dan). Als je iemand nu al gemeet hebt enzo dan is het anders. . maar tot die tijd.
Ze mag niet aan jouw leuter zitten? helemaal niet/quote:Op woensdag 4 april 2012 11:12 schreef Geester het volgende:
hebben daar meer mensen last van.. ik bedoel ik wil dus geven maar niet ontvangen .. wel zoenen en shit maar ik hoef echt geen chick die dr een slinger aan geeft
Sorry babe ik ben tegen het kopen van liefde, dat is zo namaakquote:Op woensdag 4 april 2012 11:12 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik mijn tas nog van jou?
Of in ieder geval een goed lichaam dan. Foto's zeggen ook niet alles tegenwoordig meer.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maakt dat uit?
Om een grot dicht te plamuren hoeft een dame geen leuk persoon te zijn hoor.
Ja ik laat het wel toe maar ik vind het echt echt niksquote:Op woensdag 4 april 2012 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze mag niet aan jouw leuter zitten? helemaal niet/
Wie zei dat ik je dan liefde zou geven?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry babe ik ben tegen het kopen van liefde, dat is zo namaak
Waarom laat je het dan toe?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:13 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja ik laat het wel toe maar ik vind het echt echt niks
Dat is FOK!s, het gaat ook niet om de uitdaging zelf maar om de *gespeelde* wanhopigheid. Altijd weer een paar andere FOK!kers die daarop inhakenquote:Op woensdag 4 april 2012 11:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo uhm vaag. Want wat nu als ze zegt "ja is goed, kom maar langs"
je weet niet eens of ze leuk is! (algemeen dan). Als je iemand nu al gemeet hebt enzo dan is het anders. . maar tot die tijd.
Ik ben het opvallend vaak met je eens.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maakt dat uit?
Om een grot dicht te plamuren hoeft een dame geen leuk persoon te zijn hoor.
Je kan toch altijd weglopen?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of in ieder geval een goed lichaam dan. Foto's zeggen ook niet alles tegenwoordig meer.
Ben je homo?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:13 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja ik laat het wel toe maar ik vind het echt echt niks
Ach. voor ONS maakt het me niet zo uit.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of in ieder geval een goed lichaam dan. Foto's zeggen ook niet alles tegenwoordig meer.
Ja ik wil niet zeggen van jaa ik durf niet of ik wil dit niet want zometeen is (insert lichaamsdeel ) lelijk bla blaquote:
Je hartje was gebroken en met zo een tas zou ik hem weer kunnen makenquote:Op woensdag 4 april 2012 11:14 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Wie zei dat ik je dan liefde zou geven?
Ja dat snap ik allemaal. Maar denk dat het vooral hetquote:Op woensdag 4 april 2012 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach. voor ONS maakt het me niet zo uit.
Dan hoeft ze geen perfect lichaam te hebben, dan hoeft ze niet bijzonder leuk te zijn om mee te paten.
is.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is FOK!s, het gaat ook niet om de uitdaging zelf maar om de *gespeelde* wanhopigheid. Altijd weer een paar andere FOK!kers die daarop inhaken
En jullie hebben beiden een enge avatar.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou professionele hulp zoeken als ik jou was.
uhm deze post volg ik even nietquote:Op woensdag 4 april 2012 11:14 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja ik wil niet zeggen van jaa ik durf niet of ik wil dit niet want zometeen is (insert lichaamsdeel ) lelijk bla bla
Nouja zeg.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hartje was gebroken en met zo een tas zou ik hem weer kunnen maken
Ach zo. Daar kan ik me wel in vinden ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dat snap ik allemaal. Maar denk dat het vooral het
[..]
is.
Al moet ik zeggen dat ik me daar ook wel een schuldig aan maak/heb gemaakt. Maar het staat me steeds meer tegen. Gewoon omdat er niets realistisch uitkomt.
Ik ben natuurlijk geen vrouw, maar als man doe ik daar niet aan. Op het moment dat ik van dat soort dingen typ voel ik me een kansloze loser. Alsof ik niks zinnigs te melden heb, het past gewoon niet bij mijquote:Op woensdag 4 april 2012 11:15 schreef Cue_ het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik me daar ook wel een schuldig aan maak/heb gemaakt. Maar het staat me steeds meer tegen. Gewoon omdat er niets realistisch uitkomt.
Jij bent gewoon te jong voor dit soort plaatjesquote:Op woensdag 4 april 2012 11:16 schreef ovoxo het volgende:
[..]
En jullie hebben beiden een enge avatar.
Dat inderdaad ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach zo. Daar kan ik me wel in vinden ja.
Eigenlijk zou er dan ook echt werk van gemaakt moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |