quote:Op woensdag 4 april 2012 11:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Meh.. Maar ik gaf hem wel onvoorwaardelijke liefde?
Ah, nu voel ik me zo schuldig. Fuckquote:Op woensdag 4 april 2012 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat hoort vanzelfsprekend te zijn, niet een cadeautje.
GMTAquote:Op woensdag 4 april 2012 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net alsof dat wat voorstelde.. want anders was het nu niet uit geweest
In de ene hand een pizza de andere in haar 'grot'?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:08 schreef Geester het volgende:
[..]
Zei ik ook al toen ik een pizza aan het veroberen was terwijl ik met dr bezig was.. Helaas was dit tijdens een mooie wedstrijd
Ook dit is true story
Ik hou daar niet van als mensen ( incl) mn chick aan me zit met zulke shit.. ik wil geven maar zeker niet ontvangenquote:Op woensdag 4 april 2012 11:08 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Als ik dat deed bij m'n ex dan zou hij in de 7e hemel zijn.
OK. Je hebt gelijk. Schnitzels mogen ook.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Behalve kippenpootjes. Of broodjes kroket.
Zo bedoelde ik dat niet. Ik kan ook een cadeau geven aan mijn mede-FOK!stersquote:Op woensdag 4 april 2012 11:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat de mannelijke FOK!kers reageren dat ze je daarin kunnen plezieren
Ik noem een kookdate
Den deze
en nog een paar die ik ben vergeten
En proefde je zilte zeevruchten?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:09 schreef muhahaha het volgende:
Hm ik heb ook nooit etenswaren in ons liefdesnestje geintroduceerd
Tenzij je *eating her out* meetelt
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
OK. Je hebt gelijk. Schnitzels mogen ook.
Maar verder
Echt he, ik zie het al voor me. Zei op haar knien, hij erachter en dan die pizza op haar rug leggen en rustig tijdens het voetballen opetenquote:Op woensdag 4 april 2012 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In de ene hand een pizza de andere in haar 'grot'?
"het voetbal kijken" .. tijdens het voetballen zelf is het nog lastigerquote:Op woensdag 4 april 2012 11:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt he, ik zie het al voor me. Zei op haar knien, hij erachter en dan die pizza op haar rug leggen en rustig tijdens het voetballen opeten
Nee dat snap ik maar het zijn van die open deuren waar altijd gretig gebruik van word gemaakt mezelf inclusiefquote:Op woensdag 4 april 2012 11:10 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik dat niet. Ik kan ook een cadeau geven aan mijn mede-FOK!sters
Nou hij balt haar anders behoorlijk lekkerquote:Op woensdag 4 april 2012 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"het voetbal kijken" .. tijdens het voetballen zelf is het nog lastiger
Ja, maar dat klinkt zo kut. Iemand dumpen. Er waren gewoon moeilijkheden en zo..quote:
De "keeper met 4 armen" doen.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"het voetbal kijken" .. tijdens het voetballen zelf is het nog lastiger
Ik vind dat altijd zo uhm vaag. Want wat nu als ze zegt "ja is goed, kom maar langs"quote:Op woensdag 4 april 2012 11:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee dat snap ik maar het zijn van die open deuren waar altijd gretig gebruik van word gemaakt mezelf inclusief.
Zo van; jij hebt iemand nodig om te geven, nou kom maar ik ben beschikbaar
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou hij balt haar anders behoorlijk lekker
Hoe weet jij nou dat het lekker is/wasquote:Op woensdag 4 april 2012 11:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou hij balt haar anders behoorlijk lekker
Wanneer krijg ik mijn tas nog van jou?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee dat snap ik maar het zijn van die open deuren waar altijd gretig gebruik van word gemaakt mezelf inclusief.
Zo van; jij hebt iemand nodig om te geven, nou kom maar ik ben beschikbaar
Maakt dat uit?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo uhm vaag. Want wat nu als ze zegt "ja is goed, kom maar langs"
je weet niet eens of ze leuk is! (algemeen dan). Als je iemand nu al gemeet hebt enzo dan is het anders. . maar tot die tijd.
Ze mag niet aan jouw leuter zitten? helemaal niet/quote:Op woensdag 4 april 2012 11:12 schreef Geester het volgende:
hebben daar meer mensen last van.. ik bedoel ik wil dus geven maar niet ontvangen .. wel zoenen en shit maar ik hoef echt geen chick die dr een slinger aan geeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |