Ik ben altijd de jongste, zelfs in deze SC.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te jong voor dit soort plaatjes
Dat is ook het doel niet eigenlijkquote:Op woensdag 4 april 2012 11:15 schreef Cue_ het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik me daar ook wel een schuldig aan maak/heb gemaakt. Maar het staat me steeds meer tegen. Gewoon omdat er niets realistisch uitkomt.
Maar is het enkel onzekerheid of vind je het gewoon ook echt niet lekker als ze aan je zit?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:17 schreef Geester het volgende:
Nou ja kijk ik laat de chick t wel toe want ze wilt het graag maar ik ben een beetje onzeker dus ik denk snel van zometeen ben ik tan2 lelijk ofzo of heb ik een lelijke moedervlek ...
door de onzekerheid geniet k dr niet van ofzo..quote:Op woensdag 4 april 2012 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar is het enkel onzekerheid of vind je het gewoon ook echt niet lekker als ze aan je zit?
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat inderdaad ja.
Natuurlijk hopen de meeste mannelijke fokkertjes er misschien stiekem wel op. Maar die weten ook wel vaak van te voren dat het kansloos is.
De keren dat ik dat soort dingen deed probeerde ik er ook wel echt iets uit te halen. Ipv alleen beetje online geilen met elkaar
En daarom snap ik het vaak nietquote:
Daarom gaf ik dus aan dat ze best vaak van dat soort valkuilen plaatstquote:Op woensdag 4 april 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En daarom snap ik het vaak nietnatuuriljk is het wel eens grappig. Maar op een gegeven moment (Als het weken zo doorgaat bv) dan denk ik echt van .. tjonge houd eens op.. dat je het nog leuk vind om te doen
zoiets
Haha ja. Na zo'n tijd moet je er overheen ook. Imho.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En daarom snap ik het vaak nietnatuuriljk is het wel eens grappig. Maar op een gegeven moment (Als het weken zo doorgaat bv) dan denk ik echt van .. tjonge houd eens op.. dat je het nog leuk vind om te doen
zoiets
Jaja....quote:Op woensdag 4 april 2012 11:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ja. Na zo'n tijd moet je er overheen ook. Imho.
het is natuurlijk een groot verschil of je het echt niet lekker vindt of dat het door onzekerheid minder leuk is voor je.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:20 schreef Geester het volgende:
[..]
door de onzekerheid geniet k dr niet van ofzo..
Ja want ik paal dr alsof er geen morgen meer is enzo en dat gaat ook gewoon goed en andere dingen ook maarja..quote:Op woensdag 4 april 2012 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
het is natuurlijk een groot verschil of je het echt niet lekker vindt of dat het door onzekerheid minder leuk is voor je.
En tja, dat is gewoon iets wat je moet leren denk ik dan. Natuurlijk kan je onzeker zijn, maar op het moment dat je met iemand het bed deelt moet je dat opzij zetten. Die gene wil jou. Natuurlijk vallen er altijd wat dingetjes tegen als de kleren uit zijn of tijdens de seks. Maar zolang je je daar niet door tegen laat houden dan kan je geweldige seks hebben
Onze UI's ook?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:23 schreef Cue_ het volgende:
Muhaha of Murdera echt jullie nicks lijken op elkaar, jullie UI's ook. Heel irritant
8-bit muziekquote:Op woensdag 4 april 2012 11:23 schreef muhahaha het volgende:
Jaja hij heeft een clown en ik een trucker in 8-bit... misschien toch een bril kopen?
Seks is meer dan alleen palen hequote:Op woensdag 4 april 2012 11:23 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja want ik paal dr alsof er geen morgen meer is enzo en dat gaat ook gewoon goed en andere dingen ook maarja..
Ik kijk altijd snel naar de UI om te kijken wie wat typt, maar bij jullie moet ik echt opletten. Houdt jullie soms niet uit elkaarquote:
rode neus in UI = lekker wijf tochquote:Op woensdag 4 april 2012 11:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Makkelijk te onthouden:
Rode neus in UI = hete toyboy.
Grote snor in UI = oudere wijze man.
Hm ja als je heel vluchtig kijktquote:Op woensdag 4 april 2012 11:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kijk altijd snel naar de UI om te kijken wie wat typt, maar bij jullie moet ik echt opletten. Houdt jullie soms niet uit elkaar
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Makkelijk te onthouden:
Rode neus in UI = hete toyboy.
Grote snor in UI = oudere wijze man.
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou jou en murdera niet uit elkaar
Straks pak ik de verkeerde hihihi
Zeker wel!quote:
Zit je perongeluk in Joy haar grotje te roeren.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou jou en murdera niet uit elkaar
Straks pak ik de verkeerde hihihi
Misschien dat Cue_ het dan toch maar eens van jouw kant moet bekijken. Kan je gelijk de "je wilt geven / ik ben beschikbaar"-theorie in uitvoering brengen.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:26 schreef muhahaha het volgende:
Ik vind het toch wel een verschil van deze kant
IK BEN 29!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
Maar even ter uhm info gewoon.
Hoe oud is ieders hier en waar vandaan? En natuurlijk extra info als je die graag wil delen![]()
(misschien helpt t om nu een totaal plaatje te krijgen)
23 en uit omgeving rotterdam.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
Hoe oud is ieders hier en waar vandaan? En natuurlijk extra info als je die graag wil delen![]()
21 Noord-Limburgquote:Op woensdag 4 april 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
Dafaq did i just readquote:Op woensdag 4 april 2012 11:27 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien dat Cue_ het dan toch maar eens van jouw kant moet bekijken. Kan je gelijk de "je wilt geven / ik ben beschikbaar"-theorie in uitvoering brengen.
En je begint zelf niet?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
26, Apeldoornquote:Op woensdag 4 april 2012 11:27 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:32 schreef twi het volgende:
[..]
Wij zijn er om het gemiddelde wat omhoog te trekken. Jij qua leeftijd, ik qua kwaliteit.
Deze opmerking voelt alsof iemand een mes in mijn ribben heeft gestoken en er langzaam aan draaitquote:Op woensdag 4 april 2012 11:32 schreef twi het volgende:
[..]
Wij zijn er om het gemiddelde wat omhoog te trekken. Jij qua leeftijd, ik qua kwaliteit.
Nee, dat zou ik nooit doen. Dan was ik al lang flauwgevallen.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Deze opmerking voelt alsof iemand een mes in mijn ribben heeft gestoken en er langzaam aan draait
Maar nu weet ik nog nietsquote:Op woensdag 4 april 2012 11:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Deze opmerking voelt alsof iemand een mes in mijn ribben heeft gestoken en er langzaam aan draait
Onder hevig protestquote:Op woensdag 4 april 2012 11:34 schreef Murdera het volgende:
Verkozen tot grootste baas van AVNZMG SC.
Linkse hobbies?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Onder hevig protest
Verdere info over mij: Linkse hond die aan linkse hobbies doet, veel in de kroeg, op feestjes. Heb een beetje de bachelor lifestyle, nu het nog kan.
De floriade toch:-p? Have fun met de bier gooiers!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:36 schreef Joysa het volgende:
mijn hobby is vanaf nu werken want rowwen heze komt er zo optreden
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:40 schreef Murdera het volgende:
Hippies
Ga je haar scheren en een baan zoeken.
Ik mis 'een leuk vriendinnetje' in die rijquote:Op woensdag 4 april 2012 11:44 schreef Skv het volgende:
Info verder: bijzonder actieve student, nu aan het afstuderen. Ondernemer (heb twee bedrijfjes), ben gek op reizen en hou van techno en gadgets. Verder vind ik schrijven leuk en drink ik -tussen het sporten door- graag een biertje.
2 bedrijfjes?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:44 schreef Skv het volgende:
Info verder: bijzonder actieve student, nu aan het afstuderen. Ondernemer (heb twee bedrijfjes), ben gek op reizen en hou van techno en gadgets. Verder vind ik schrijven leuk en drink ik -tussen het sporten door- graag een biertje.
Ja, had er nig een derde bij (verhuurde een zelf aangeschafte limousine), maar dat ding heb ik van de hand gedaan :pquote:
kee byequote:Op woensdag 4 april 2012 11:46 schreef Lokasenna het volgende:
Anyway, aan de reeksnaam te zien moet ik hier niet posten
Geen ex, geen dates, nooit tijd voor meets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:47 schreef Geester het volgende:
[..]
kee byeOke, is het hier leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een soort beleggingsfonds, doe met wat vrienden voor 5 ton beleggen en krijg je wel een leuk zakcentje voor terug.. over een aantal maanden uitbreidenquote:Op woensdag 4 april 2012 11:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, had er nig een derde bij (verhuurde een zelf aangeschafte limousine), maar dat ding heb ik van de hand gedaan :p
Wat las ik, heb je een nieuw baantje?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:46 schreef Lokasenna het volgende:
Anyway, aan de reeksnaam te zien moet ik hier niet posten
Geen ex, geen dates, nooit tijd voor meets
Jawel.. maar je bent een vrouw hm? dan mag je blijven we hebben een tekort aan jouw soort hierquote:
Bij mij zijn het allemaal uit de hand gelopen hobbyprojectjes. Gaat ook niet om heel veel geld.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:48 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik heb een soort beleggingsfonds, doe met wat vrienden voor 5 ton beleggen en krijg je wel een leuk zakcentje voor terug.. over een aantal maanden uitbreiden
Mwah, ik ben 'van functie veranderd binnen het bedrijf'.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat las ik, heb je een nieuw baantje?
Carrièretijgerquote:Op woensdag 4 april 2012 11:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, ik ben 'van functie veranderd binnen het bedrijf'.
Ik schep geen patat meer, ik neem nu telefonische bestellingen op
5 ton? Hoe heb je dat bij elkaar geschraaptquote:Op woensdag 4 april 2012 11:48 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik heb een soort beleggingsfonds, doe met wat vrienden voor 5 ton beleggen en krijg je wel een leuk zakcentje voor terug.. over een aantal maanden uitbreiden
quote:
Lijkt me wel een stuk fijner.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, ik ben 'van functie veranderd binnen het bedrijf'.
Ik schep geen patat meer, ik neem nu telefonische bestellingen op
Lekker boeiend als je t maar leuk hebtquote:Op woensdag 4 april 2012 11:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Bij mij zijn het allemaal uit de hand gelopen hobbyprojectjes. Gaat ook niet om heel veel geld.
Veel rijke vriendenquote:Op woensdag 4 april 2012 11:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
5 ton? Hoe heb je dat bij elkaar geschraapt
Het houdt me van de straat, jaquote:Op woensdag 4 april 2012 11:50 schreef Geester het volgende:
[..]
Lekker boeiend als je t maar leuk hebt
Ik zou niet weten waar ik moest beginnen hoor, respect.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:50 schreef Geester het volgende:
[..]
Lekker boeiend als je t maar leuk hebt
Klopt ja, ik heb er best wel zin inquote:Op woensdag 4 april 2012 11:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen. Aardwetenschappen, toch?
Een leuk/goed idee, dicipline, connectiesquote:Op woensdag 4 april 2012 11:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik moest beginnen hoor, respect.
Die hebben allemaal geld van paps?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:51 schreef Geester het volgende:
[..]
Veel rijke vrienden( ook veel vrienden dus geen 5 vrienden met ieder een ton )
Nee minder vrienden..quote:Op woensdag 4 april 2012 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die hebben allemaal geld van paps?
Of echt 100 vrienden met elk 5K?
Hoeveel man, hoeveel K per persoon?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:52 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee minder vrienden..
Een FOK!ker met 100 vrienden..dafuq?
Op facebook kan hetquote:Op woensdag 4 april 2012 11:52 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee minder vrienden..
Een FOK!ker met 100 vrienden..dafuq?
5k red je nog wel een keer toch? Maar idd, 100 man is wat veel.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die hebben allemaal geld van paps?
Of echt 100 vrienden met elk 5K?
Yup!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:39 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
De floriade toch:-p? Have fun met de bier gooiers!
5 a 10K zou niet zo'n probleem zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat hij tussen de 50/100 man heeft gevonden.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:55 schreef Skv het volgende:
[..]
5k red je nog wel een keer toch? Maar idd, 100 man is wat veel.
Maar dan hoef je er toch geen 0 achter te bedenken?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:57 schreef Skv het volgende:
Ach, misschien is het in werkelijkheid 50K wat er in zit, het is een leuk project
aww dat is zondequote:Op woensdag 4 april 2012 11:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Yup!
En veel bier gooiers zullen er niet zijn.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |