Sorry babe ik ben tegen het kopen van liefde, dat is zo namaakquote:Op woensdag 4 april 2012 11:12 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik mijn tas nog van jou?
Of in ieder geval een goed lichaam dan. Foto's zeggen ook niet alles tegenwoordig meer.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maakt dat uit?
Om een grot dicht te plamuren hoeft een dame geen leuk persoon te zijn hoor.
Ja ik laat het wel toe maar ik vind het echt echt niksquote:Op woensdag 4 april 2012 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze mag niet aan jouw leuter zitten? helemaal niet/
Wie zei dat ik je dan liefde zou geven?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry babe ik ben tegen het kopen van liefde, dat is zo namaak
Waarom laat je het dan toe?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:13 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja ik laat het wel toe maar ik vind het echt echt niks
Dat is FOK!s, het gaat ook niet om de uitdaging zelf maar om de *gespeelde* wanhopigheid. Altijd weer een paar andere FOK!kers die daarop inhakenquote:Op woensdag 4 april 2012 11:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo uhm vaag. Want wat nu als ze zegt "ja is goed, kom maar langs"
je weet niet eens of ze leuk is! (algemeen dan). Als je iemand nu al gemeet hebt enzo dan is het anders. . maar tot die tijd.
Ik ben het opvallend vaak met je eens.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maakt dat uit?
Om een grot dicht te plamuren hoeft een dame geen leuk persoon te zijn hoor.
Je kan toch altijd weglopen?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of in ieder geval een goed lichaam dan. Foto's zeggen ook niet alles tegenwoordig meer.
Ben je homo?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:13 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja ik laat het wel toe maar ik vind het echt echt niks
Ach. voor ONS maakt het me niet zo uit.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of in ieder geval een goed lichaam dan. Foto's zeggen ook niet alles tegenwoordig meer.
Ja ik wil niet zeggen van jaa ik durf niet of ik wil dit niet want zometeen is (insert lichaamsdeel ) lelijk bla blaquote:
Je hartje was gebroken en met zo een tas zou ik hem weer kunnen makenquote:Op woensdag 4 april 2012 11:14 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Wie zei dat ik je dan liefde zou geven?
Ja dat snap ik allemaal. Maar denk dat het vooral hetquote:Op woensdag 4 april 2012 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach. voor ONS maakt het me niet zo uit.
Dan hoeft ze geen perfect lichaam te hebben, dan hoeft ze niet bijzonder leuk te zijn om mee te paten.
is.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is FOK!s, het gaat ook niet om de uitdaging zelf maar om de *gespeelde* wanhopigheid. Altijd weer een paar andere FOK!kers die daarop inhaken
En jullie hebben beiden een enge avatar.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou professionele hulp zoeken als ik jou was.
uhm deze post volg ik even nietquote:Op woensdag 4 april 2012 11:14 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja ik wil niet zeggen van jaa ik durf niet of ik wil dit niet want zometeen is (insert lichaamsdeel ) lelijk bla bla
Nouja zeg.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hartje was gebroken en met zo een tas zou ik hem weer kunnen maken
Ach zo. Daar kan ik me wel in vinden ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dat snap ik allemaal. Maar denk dat het vooral het
[..]
is.
Al moet ik zeggen dat ik me daar ook wel een schuldig aan maak/heb gemaakt. Maar het staat me steeds meer tegen. Gewoon omdat er niets realistisch uitkomt.
Ik ben natuurlijk geen vrouw, maar als man doe ik daar niet aan. Op het moment dat ik van dat soort dingen typ voel ik me een kansloze loser. Alsof ik niks zinnigs te melden heb, het past gewoon niet bij mijquote:Op woensdag 4 april 2012 11:15 schreef Cue_ het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik me daar ook wel een schuldig aan maak/heb gemaakt. Maar het staat me steeds meer tegen. Gewoon omdat er niets realistisch uitkomt.
Jij bent gewoon te jong voor dit soort plaatjesquote:Op woensdag 4 april 2012 11:16 schreef ovoxo het volgende:
[..]
En jullie hebben beiden een enge avatar.
Dat inderdaad ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach zo. Daar kan ik me wel in vinden ja.
Eigenlijk zou er dan ook echt werk van gemaakt moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |