jaa hier staat ut ook op vin ut stomquote:Op woensdag 4 april 2012 03:02 schreef plopkweker het volgende:
http://tinypic.com/view.php?pic=33dl3xu&s=5
Welk tv programma is dat? Ik heb et net met mn telefoon gemaakt
nee doe ik nooitquote:Op woensdag 4 april 2012 03:05 schreef JohannesKozijn het volgende:
P_z heb je een foto van jezelf gemaakt toen je onder de douche stond
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 03:06 schreef Glesse het volgende:
[..]
kun je vier gijle weive nat maake doettie het niet
we zijn zussies he
carfellas heet hetquote:Op woensdag 4 april 2012 03:02 schreef plopkweker het volgende:
http://tinypic.com/view.php?pic=33dl3xu&s=5
Welk tv programma is dat? Ik heb et net met mn telefoon gemaakt
ben aan de werkjens. mag nie drinke of druks gebruijk daar.quote:Op woensdag 4 april 2012 03:12 schreef Plastic_zak het volgende:
zijn jullie allemaal ladderzat ofzo?
Hoezo ladderzat? Ik ben kerngezond en post ook met mijn volle verstand.quote:Op woensdag 4 april 2012 03:12 schreef Plastic_zak het volgende:
juistem zussiequote:Op woensdag 4 april 2012 03:13 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Hoezo ladderzat? Ik ben kerngezond en post ook met mijn volle verstand.
quote:Op woensdag 4 april 2012 03:13 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ik sluit mij aan bij dezequote:Op woensdag 4 april 2012 03:13 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Nee, alleen JohannesKozijnquote:Op woensdag 4 april 2012 03:12 schreef Plastic_zak het volgende:
Nee hoor, dat mag.quote:Op woensdag 4 april 2012 03:15 schreef Glesse het volgende:
omda ze zo gijl is nog 1x hoob da jullij ut niet erch vinde
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 april 2012 03:15 schreef Glesse het volgende:
[ afbeelding ]
Precies zussiequote:
contractenregt klinkt egt drooger als de Sahel.quote:Op woensdag 4 april 2012 03:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat moet je doen? Ik vier uur contractenrecht, volgens mij krijg je dan een -3 opstabonus.
Niet van die dure woordjes gebruiken1!1!1!EINZquote:Op woensdag 4 april 2012 03:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat moet je doen? Ik vier uur contractenrecht, volgens mij krijg je dan een -3 opstabonus.
Vier?quote:Op woensdag 4 april 2012 03:19 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Niet van die dure woordjes gebruiken1!1!1!EINZ
Godverdomme, wat let je op mijn PIquote:Op woensdag 4 april 2012 03:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet of [ afbeelding ] sarcastisch is of niet.
jaa noch steets wagten tot iemantn anders gijle wijfies post. gotver hep er al miniemaal 100 gepost vanagtquote:
Ik zou haar echt kei hard doenquote:Op woensdag 4 april 2012 03:15 schreef Glesse het volgende:
[ afbeelding ]
Neem ook dezelfdequote:
ik ook van haar rectumanaalreedt tot in de ooraalen zones en ook haar mosselmarianentrog mein visjes in uitlaatequote:
Kijk, hier ben ik het nou helemaal mee eensquote:Op woensdag 4 april 2012 03:22 schreef Glesse het volgende:
[..]
ik ook van haar rectumanaalreedt tot in de ooraalen zones en ook haar mosselmarianentrog mein visjes in uitlaate
Doe maar.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 4 april 2012 03:23 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Kijk, hier ben ik het nou helemaal mee eens
Ik was eerstquote:Op woensdag 4 april 2012 03:22 schreef Glesse het volgende:
[..]
ik ook van haar rectumanaalreedt tot in de ooraalen zones en ook haar mosselmarianentrog mein visjes in uitlaate
schreif op: Glesse wort gijl van lieve mijsje met red sneppertje visjen in de haakjens. en toen was johaneskozein bang van de UI van glesse en toen nam Glesse die met de gijle mijsje om te rectumbatsen en speele met de gijle jetsers en toen waare er de broeder nachtbakkertjen veeteraane hooidraad johanneskozijn en plopkweker die ook iets raars gebeurte met de plassertje en zu hebbe een onverbreekeluke bant en dus dezelfte UI want het zein ook zuzjes.quote:
Niet gek doen tege mn zussiequote:
quote:
oja toevoeging de pre-nachtbakker was anlijding om heel veel mijsjes met vis te plaatse zie deel 1 2 en 3quote:
Heb je daar maar 10 minuten over na hoeven denken?quote:Op woensdag 4 april 2012 03:25 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Wat gvd, wat zeur je lelijk wijf met vis!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tsss. Meurkutquote:Op woensdag 4 april 2012 03:25 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Wat gvd, wat zeur je lelijk wijf met vis!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maak ff een verhaaltje die ik kan copy pasten :")quote:Op woensdag 4 april 2012 03:26 schreef Glesse het volgende:
[..]
oja toevoeging de pre-nachtbakker was anlijding om heel veel mijsjes met vis te plaatse zie deel 1 2 en 3
Jij bent de webloggerquote:Op woensdag 4 april 2012 03:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maak ff een verhaaltje die ik kan copy pasten :")
jaa je zecht: ik ga een weploggie maake. en nuu moet ik um opeens maake?quote:Op woensdag 4 april 2012 03:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maak ff een verhaaltje die ik kan copy pasten :")
Nee, de post wat laat ontdekt. Er komen nogal snel nieuwe posts bij, zie je.quote:Op woensdag 4 april 2012 03:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heb je daar maar 10 minuten over na hoeven denken?
quote:
Op mn mobiel zowat een pagina per refreshquote:Op woensdag 4 april 2012 03:28 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Nee, de post wat laat ontdekt. Er komen nogal snel nieuwe posts bij, zie je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |