Niet gek doen tege mn zussiequote:
quote:
oja toevoeging de pre-nachtbakker was anlijding om heel veel mijsjes met vis te plaatse zie deel 1 2 en 3quote:
Heb je daar maar 10 minuten over na hoeven denken?quote:Op woensdag 4 april 2012 03:25 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Wat gvd, wat zeur je lelijk wijf met vis!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tsss. Meurkutquote:Op woensdag 4 april 2012 03:25 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Wat gvd, wat zeur je lelijk wijf met vis!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maak ff een verhaaltje die ik kan copy pasten :")quote:Op woensdag 4 april 2012 03:26 schreef Glesse het volgende:
[..]
oja toevoeging de pre-nachtbakker was anlijding om heel veel mijsjes met vis te plaatse zie deel 1 2 en 3
Jij bent de webloggerquote:Op woensdag 4 april 2012 03:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maak ff een verhaaltje die ik kan copy pasten :")
jaa je zecht: ik ga een weploggie maake. en nuu moet ik um opeens maake?quote:Op woensdag 4 april 2012 03:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maak ff een verhaaltje die ik kan copy pasten :")
Nee, de post wat laat ontdekt. Er komen nogal snel nieuwe posts bij, zie je.quote:Op woensdag 4 april 2012 03:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heb je daar maar 10 minuten over na hoeven denken?
quote:
Op mn mobiel zowat een pagina per refreshquote:Op woensdag 4 april 2012 03:28 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Nee, de post wat laat ontdekt. Er komen nogal snel nieuwe posts bij, zie je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |