In het boekentopic over de boeken praten lijkt mij eigenlijk het meest logisch, maar dat kan aan mij liggen. Waarom nog een topic?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:11 schreef ems. het volgende:
Gewoon een apart topic voor huilers die -helemaal niets- met het boek te maken willen hebben en waar exclusief de serie besproken wordt lijkt me geeneens een slecht idee.
Omdat er ook behoefte is om de serie in vergelijking met het boek te bespreken. In het boekentopic is de kans groot dat mensen die nog niet alles hebben gelezen gespoiled worden (eenzelfde situatie als hier dus), dus is het misschien handig om een boekentopic, een uitsluitend tvserie-topic, en een combotopic (waar dan alleen wordt gesproken over de boeken tot waar de serie op dat moment is) naast elkaar te hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
In het boekentopic over de boeken praten lijkt mij eigenlijk het meest logisch, maar dat kan aan mij liggen. Waarom nog een topic?
Totdat een niet-lezer iets niet snapt uit de serie, dan zijn we ineens reuze handig om uitleg aan te vragenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:12 schreef TC03 het volgende:
Al die boekenlezers hier vind ik heel irritant. Open je eigen topic, denk ik dan.
Haha ja het is lastig om die balans te vinden. De meeste boekenlezers houden zich keurig aan spoilers, maar ik heb hier ook al te vaak gelezen dat een bepaald karakter in de komende zoveel boeken nog een toffe rol krijgt blabla en dat is gewoon jammer..juist in een serie waarin ieder karakter zomaar de pijp uit kan gaan is het heerlijk om echt helemaal nog niets te weten over toekomstige verhalen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:28 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Totdat een niet-lezer iets niet snapt uit de serie, dan zijn we ineens reuze handig om uitleg aan te vragen
Geen slecht idee - al zou je dit ook gewoon in het boekentopic kunnen doenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Omdat er ook behoefte is om de serie in vergelijking met het boek te bespreken. In het boekentopic is de kans groot dat mensen die nog niet alles hebben gelezen gespoiled worden (eenzelfde situatie als hier dus), dus is het misschien handig om een boekentopic, een uitsluitend tvserie-topic, en een combotopic (waar dan alleen wordt gesproken over de boeken tot waar de serie op dat moment is) naast elkaar te hebben.
Een beetje omslachtig () maar zo krijgt denk ik iedereen wat ie wil.
Mooi. Kan ik eindelijk weer dit topic volgen. Stomme boeklezersquote:Op donderdag 5 april 2012 23:49 schreef Mike het volgende:
We hebben dit ook al in een ander serietopic gezien en het bespreken van de boeken is gewoon ontzettend irritant voor de mensen die alleen de serie volgen. En we zijn er in dit forum tenslotte toch voor de serie. Daarom aub alle boekopmerkingen in het boekentopic en niet meer hier. Opmerkingen hierover graag in het feedbacktopic, zodat we dit topic voor de serie kunnen houden. (Opmerkingen die in dit topic erover geplaatst worden zullen verwijderd worden).
^Dit dus, vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:19 schreef MAHL het volgende:
Boekopmerkingen over afleveringen die al geweest zijn, om dingen wat beter uit te leggen die in de serie niet echt aan bod zijn gekomen zijn wel toegestaan? (bijv rock/saltwives).
Waar Mikey naar refereerd is The Walking Dead. De serie daarvan week al vanaf S1E2 af van het oorspronkelijke verhaal maar toch wordt je daar doodgespamt met toekomstige (eventuele) perspectieven.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
^Dit dus, vraag ik me ook af.
Er worden namelijk regelmatig vragen gesteld zoals 'Hoe zit dat nou precies met Rockwives en Saltwives?'
SPOILER: Episode 2 spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:30 schreef Krekkelens het volgende:
Kan iemand mij vertellen wie John Snow ziet in de laatste scene van episode 2? Snapte dat niet helemaal, maar daar gaan ze vast in episode 3 mee verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Goede smaakquote:Op zaterdag 7 april 2012 01:55 schreef SwaPore het volgende:
[ afbeelding ]
Chick leert Khaleesi neuken in s01e02
Naam, rugnummer en plaats aub
Edit: http://www.imdb.com/name/nm1861467/
Ze maken er gewoon anderhalf uur van. Ben ook wel benieuwd hoe laat ze het willen gaan uitzenden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat RTL gaat doen met de speelduur van de afleveringen. Die is vaak tussen de 50 en 56 minuten.
De meeste series zijn een minuut of 10 korter waardoor ze mooi in een tijdsblok + reclame passen voor televisie stations.
Zou RTL er zelf in gaan knippen? Of biedt HBO ook ingekorte versies aan (+/-43min)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |