Zal wel een gewoonte zijn geworden daar...quote:Op woensdag 4 april 2012 13:38 schreef DeRakker. het volgende:
http://www.nrc.nl/inbeeld(...)icaanse-drugsoorlog/
Hier ook een indrukwekkende foto reportage.
Hieronder zie je hoe normaal het is geworden.
Lekker naar het strand met lijken ernaast.
[ afbeelding ]
[..]
SPOILER: SchokkendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
Hoezo "slachtoffers"?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:47 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Moet je eens de "slachtoffers" van Los Zetas zien op BestGore, dat is ook niet fris.
Slachtoffers van de oorlog tegen drugs.quote:
Ik bedoelde vanwaar de aanhalingstekens.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:29 schreef Individual het volgende:
[..]
Slachtoffers van de oorlog tegen drugs.
Mexicanen zijn slachtoffer of ze nu direct en/of bedoeld met drugs bezig bent of niet. Op een bepaald niveau zijn we allemaal slachtoffer van de oorlog tegen drugs.
Ik denk dat hij met de slachtoffers bedoelt, de rivalen ( mensen van de andere bende ). Maar het is dus aan jou of je het als slachtoffer zietquote:Op woensdag 4 april 2012 16:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik bedoelde vanwaar de aanhalingstekens.
Dan denk ik aan politie die dealers lastigvalt en bedreigt met vuurwapens, en worden doodgeschoten.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:00 schreef Individual het volgende:
Verschillende definities van slachtoffer idd.
"slachtoffers" als in eigen-schuld-dikke-bult-slachtoffers werden bedoeld denk ik door WIJZIJNAJAX.
quote:Op woensdag 4 april 2012 17:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dan denk ik aan politie die dealers lastigvalt en bedreigt met vuurwapens, en worden doodgeschoten.
Wat?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |