Iedere maand een leuke toertocht van DTC, meestal ook met een aantal leuke klimmetjesquote:Op donderdag 5 april 2012 09:54 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Rond de 100 km lijkt me wel mooi
Ja dat was wel het beste excuus ooit.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik ga die eens rijden met werkende remmen dit jaar denk ik
![]()
Thanksquote:Op donderdag 5 april 2012 10:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
www.ntfu.nl en dan de kalender checken...en kijk eens hier
http://www.classicoboretti.nl/
http://www.rabocycletouramsterdam.nl/
www.janjansenclassic.nl
Ik doe ook de 60 km met m'n schoonvader, maar ook al last van m'n kniequote:Op donderdag 5 april 2012 11:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
2de paasdag is een tocht van DTC, gezien dat ik nog nauwelijks gefietst heb en het kniegezeik, moet ik het misschien bij de 60 km houden, beetje laffe afstand maar dan heb ik tenminste eens gereden!
Dat heb ik ook wel eens gehad ja. Ligt er ook aan hoelaat je start, meeste mensen vertrekken vroeg in het startinterval, zeker op de lange afstanden. Ik ken de meeste tochten wel dus vraag gewoon hier hoe het isquote:Op donderdag 5 april 2012 11:01 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Thanks.
ntfu.nl ken ik inderdaad wel maar dan weet ik nooit of zo'n tocht wat is. Vorig jaar had ik daar een (op het oog) mooie tocht in de buurt gevonden maar toen ik rond starttijd daar aankwam was er niemand te bekennen. Uiteindelijk nog wel iemand gevonden toen en toch kunnen starten. Het was dat ik met een vriend reed want anders was ik de hele weg niemand tegengekomen..
60 km is altijd beter dan niks!quote:Op donderdag 5 april 2012 11:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
2de paasdag is een tocht van DTC, gezien dat ik nog nauwelijks gefietst heb en het kniegezeik, moet ik het misschien bij de 60 km houden, beetje laffe afstand maar dan heb ik tenminste eens gereden!
We hadden niet eens een hele lang afstand gekozen, 75 km. Volgens de ntfu site toen was er een startinterval van een half uur ofzo en wij kwam volgens mij nog redelijk op tijd aanquote:Op donderdag 5 april 2012 11:13 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad ja. Ligt er ook aan hoelaat je start, meeste mensen vertrekken vroeg in het startinterval, zeker op de lange afstanden. Ik ken de meeste tochten wel dus vraag gewoon hier hoe het is
Niet dat ik je weg wil hebben, maar daar hebben we een apart topic voor (waar de meesten van ons ook posten):quote:Op donderdag 5 april 2012 11:39 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Ik hoop dat jullie mij even op weg kunnen helpen met het volgende:
Vanwege blessures kan ik de komende tijd wat minder hardlopen dan ik wil en om toch een beetje in shape te blijven zoek ik een andere sport om er bij te gaan doen: wielrennen.
Dan heb ik dus ook een fietsje nodig... Welke heb ik nodig?Ik wil het vooralsnog gewoon op recreatief niveau gaan doen, niet te moeilijk, gewoon lekker een rondje fietsen af en toe. Wielen, schakelgroepen, carbonframes, etc kan me voorlopig even gestolen worden.
Ga ik gewoon naar de plaatselijke fietsenwinkel, pak ik er een van marktplaats?
Ik heb vrij lange benen (1.88 m totaal, niet m'n benen). Moet ik er een aan laten meten of kan ik gewoon een bepaalde framehoogte pakken?
Wat heb ik verder nog nodig?
- helm
- broekie
- truitje
- schoenen
- ...
Waar moet ik ongeveer aan denken qua kosten?
Ah OK, thnx. daar ga ik ff rondkijken/postenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Niet dat ik je weg wil hebben, maar daar hebben we een apart topic voor (waar de meesten van ons ook posten):
Racefiets kopen / Beginnen met wielrennen #7 Hopen op beter weer!
Goedkoop is wel een beetje duurkoop. Het is meer de vraag wat jij bereid bent uit te geven dan waar je aan moet denken qua kosten.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:39 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Ik hoop dat jullie mij even op weg kunnen helpen met het volgende:
Vanwege blessures kan ik de komende tijd wat minder hardlopen dan ik wil en om toch een beetje in shape te blijven zoek ik een andere sport om er bij te gaan doen: wielrennen.
Dan heb ik dus ook een fietsje nodig... Welke heb ik nodig?Ik wil het vooralsnog gewoon op recreatief niveau gaan doen, niet te moeilijk, gewoon lekker een rondje fietsen af en toe. Wielen, schakelgroepen, carbonframes, etc kan me voorlopig even gestolen worden.
Ga ik gewoon naar de plaatselijke fietsenwinkel, pak ik er een van marktplaats?
Ik heb vrij lange benen (1.88 m totaal, niet m'n benen). Moet ik er een aan laten meten of kan ik gewoon een bepaalde framehoogte pakken?
Wat heb ik verder nog nodig?
- helm
- broekie
- truitje
- schoenen
- ...
Waar moet ik ongeveer aan denken qua kosten?
De route loopt niet over de Muur. Maar gaat wel langs de voet ervan, dus wie zich geroepen voelt....quote:Op donderdag 5 april 2012 09:14 schreef Pritt het volgende:
Is goed Gripper!
Oh shit, zie nu ook dat er 3000 hoogtemeters in zitten.
Over welke bekende heuvels gaan we? Ik zie dat we door Huy komen dus gaan we ook over de Muur?
In dit topic > Racefiets kopen / Beginnen met wielrennen #7 Hopen op beter weer! staan er wel een paar in de OPquote:Op donderdag 5 april 2012 19:03 schreef FredWielergek het volgende:
Het is vast 46 keer gevraagd, maar ik zoek naar goede links voor teamkleding (zowel dit jaar als vorig jaar) in aanbieding. www.cyclewear.eu is er eentje, maar is er nog meer?
Misschien handig om bij 'nuttige links' in deze topic deze sites te melden?
Neem aan dat je kleding van profteams wilt hebbenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:03 schreef FredWielergek het volgende:
Het is vast 46 keer gevraagd, maar ik zoek naar goede links voor teamkleding (zowel dit jaar als vorig jaar) in aanbieding. www.cyclewear.eu is er eentje, maar is er nog meer?
Misschien handig om bij 'nuttige links' in deze topic deze sites te melden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |