ophouden nu hahaquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:41 schreef Moogwai10 het volgende:
Een kerkkkoor ja ...en ze moest daar morgen om 9:00 uur al zijn voor de soundcheck!
oh dacht dat dat alleen kon als ik er eerst een binnenkreeg...quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doe eens jaOverigens kun je op mobiel prima PMen en DMen
[..]
Een kerkkoor?
Teringquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:41 schreef Moogwai10 het volgende:
Een kerkkkoor ja ...en ze moest daar morgen om 9:00 uur al zijn voor de soundcheck!
Ghehequote:Op zaterdag 7 april 2012 21:41 schreef Moogwai10 het volgende:
Ging ze niet voor het zingen de kerk uit? _o-quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:41 schreef Moogwai10 het volgende:
Dat is zijn taak he, hij komt dan alleen voor de soundcheckquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:48 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Ging ze niet voor het zingen de kerk uit? _o-
Heb ik idd ook last van. Nieuw tabblad openen met paiq en andere sluiten (wel in die volgorde natuurlijkquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:59 schreef Pien85 het volgende:
Iets heel anders... Andere Paiq gebruikers er ook last van dat onder Chrome het tabblad waar paiq inzit steeds vastloopt?Het is schijtirritant
Ja, doe ik nu ook steeds, betekent wel dat ik (tijdens een speeddate is dat irritant) elke 5 minuten even offline ben enzoquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:00 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Heb ik idd ook last van. Nieuw tabblad openen met paiq en andere sluiten (wel in die volgorde natuurlijk)
Niet echt een andere oplossing nu
Ja heb hetzelfde probleem, heel irritant idd.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:59 schreef Pien85 het volgende:
Iets heel anders... Andere Paiq gebruikers er ook last van dat onder Chrome het tabblad waar paiq inzit steeds vastloopt?Het is schijtirritant
Precies, wat ik ook al schreef. In de praktijk komt het daar vaak op neer,.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Stuk dan...
[..]
eens. Maar dat 8 jaar is dan ook 'over het algemeen'. Natuurlijk zullen er uitzonderingen zijn.
Draai Firefox, daarop wordt Paiq ook altijd mee getestquote:
Ik ook Windows 7, dus daar kan het niet aan liggenquote:Op zondag 8 april 2012 09:54 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik heb verder geen last van vastlopende Chrome tabbladen bij Paiq ofzo... Misschien een Mac kwaaltje? Draai zelf Windows7...
Nee, ben veel te blij met Chrome, vind ff geen fijne browserquote:Op zondag 8 april 2012 12:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Draai Firefox, daarop wordt Paiq ook altijd mee getest
Nauwelijksquote:Op zondag 8 april 2012 13:55 schreef Miniem het volgende:
Hey PienLeuk om jou ook hier te zien
Kom je niet meer in ksc tegenwoordig?
Ik gebruik momenteel alleen paiq. Is wat minder serieus dan anderen heb ik het idee.quote:Op zondag 8 april 2012 14:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
Oke![]()
Op welke datingsites zit je? en welke vind je het fijnste/beste?
Klopt volgens mij wel.quote:Op zondag 8 april 2012 14:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik gebruik momenteel alleen paiq. Is wat minder serieus dan anderen heb ik het idee.
speeddates ftw danquote:Op zondag 8 april 2012 14:17 schreef Miniem het volgende:
[..]
Klopt volgens mij wel.
Niet echt mijn ding.
Duurt eeuwen voordat je een nieuwe match hebt. en 3 van de 5 matches praten geen eens terug of komen gewoon niet online. Best wel storend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |