SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Last posts:quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:12 schreef Moogwai10 het volgende:
De truc is dat je gewoon je dagelijkse 2 speeddates mee moet pakken en die dan steeds na afloop beoordelen. Daarnaast regelmatig foto's beoordelen en dan zal je zien de matches steeds beter bij je gaan passen (is althans mijn ervaring).quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:16 schreef picardmike het volgende:
[..]
Was bij mij ook andere webbrowser helpt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Thanks for the tip! Het gaat prima, maar krijg inderdaad nu ongeveer 1-2 berichten per dag. Misschien toch maar eens wat berichten zelf uitsturenquote:Op maandag 2 april 2012 20:29 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Niet de boot afhouden dan. Je bent nu nog een nieuw gezicht en staat overal bovenaan. In no-time ben je een regular en krijg je ineens veel minder tot geen reakties meer. Tenzij je erg knap bent of een hele leuke uitstraling/fotogenieke kop hebt. Als je denkt 'ah, 5 in 2 uur? Kan lekker achterover leunen, dan schrik je wel wakker als er na 3 weken hooguit een paar zijn bijgekomen
Nou, dat gaat goed danquote:Op woensdag 4 april 2012 14:04 schreef macondo het volgende:
Goh, sta ik hier ook nog tussen bij de deskundologen hier?
Nu bijna een half jaar met de mooiste en sprankelendste vrouw die ik ooit ontmoet heb. Via RP overigens.
Die lijst wordt nooit aangepastquote:Op woensdag 4 april 2012 14:04 schreef macondo het volgende:
Nu bijna een half jaar met de mooiste en sprankelendste vrouw die ik ooit ontmoet heb. Via RP overigens.
goed hoor!!!quote:Op woensdag 4 april 2012 14:04 schreef macondo het volgende:
gewoon hoi...die krijgt ze 6 per dag....origineel zijn moet jequote:Op woensdag 4 april 2012 16:50 schreef Dizorn het volgende:
Ik heb meteen al geen zin meer in paiq. Zo'n meid die 2 keer als mijn fotobewonderaar opkomt, paiq zegt heel aardig dat ik voor 2 credits een one-liner mag sturen, accepteert ze niet. Ik zei gewoon Hoi
Je kan beter zeggen: Hallo, ik ben dokter Dizorn met de onderzoekende handenquote:Op woensdag 4 april 2012 16:50 schreef Dizorn het volgende:
Ik heb meteen al geen zin meer in paiq. Zo'n meid die 2 keer als mijn fotobewonderaar opkomt, paiq zegt heel aardig dat ik voor 2 credits een one-liner mag sturen, accepteert ze niet. Ik zei gewoon Hoi
Photo's or it didnt happenquote:Op woensdag 4 april 2012 14:04 schreef macondo het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2012 02:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Photo's or it didnt happen
En je lijkt nog wel op Justin Bieber, je hebt daarom al veel mee. Dat kan je bijna niet meer verprutsen zou je zeggen.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:50 schreef Dizorn het volgende:
door jou of door haar ?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:01 schreef Geester het volgende:
Nice de date voor morgen is weer afgezegd
Hoe deskundologisch wil je het hebben?! Ervaringsdeskundige ten top lijkt mijquote:Op woensdag 4 april 2012 14:04 schreef macondo het volgende:
Lolwhut?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe deskundologisch wil je het hebben?! Ervaringsdeskundige ten top lijkt mij![]()
En dat komt natuurlijk alleen maar omdat je mij nooit hebt ontmoetEn das maar goed ook, want ik ben ook nog altijd helemaal happy
We hebben vorige week zelfs een gezamelijke rekening geopend
Zal wel aan mij liggen, maar dat lijkt me nou júist zo afgezaagd. Ik zal het de volgende keer eens proberenquote:Op donderdag 5 april 2012 00:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen: Hallo, ik ben dokter Dizorn met de onderzoekende handenSucces gegarandeerd
Ja, maar we hadden geen gezamelijke rekening nog want dat is engquote:Op donderdag 5 april 2012 12:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lolwhut?
Maar jullie wonen al samen toch?
Nu al jeetjequote:Op donderdag 5 april 2012 13:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, maar we hadden geen gezamelijke rekening nog want dat is eng
Nounounounounounounounounounou!! Met zo'n instelling kom je natuurlijk ook nergensquote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nounounounounounounounounounou!! Met zo'n instelling kom je natuurlijk ook nergens
Ga je ook beginnen aan kinderen?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nounounounounounounounounounou!! Met zo'n instelling kom je natuurlijk ook nergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |