abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:28:58 #1
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_109876965
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq /
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Alternatief Daten
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg
fok02.jpg
skipperdepip.jpg
t-seven.gif
231981622_5_60s2.JPG
neelix-small.jpg
perfectday.jpg
PAdv.jpg
stanger_img.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Last posts:

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:12 schreef Moogwai10 het volgende:
De truc is dat je gewoon je dagelijkse 2 speeddates mee moet pakken en die dan steeds na afloop beoordelen. Daarnaast regelmatig foto's beoordelen en dan zal je zien de matches steeds beter bij je gaan passen (is althans mijn ervaring). :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:16 schreef picardmike het volgende:

[..]

Was bij mij ook andere webbrowser helpt.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  woensdag 4 april 2012 @ 10:08:00 #2
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_109885060
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 20:29 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Niet de boot afhouden dan. Je bent nu nog een nieuw gezicht en staat overal bovenaan. In no-time ben je een regular en krijg je ineens veel minder tot geen reakties meer. Tenzij je erg knap bent of een hele leuke uitstraling/fotogenieke kop hebt. Als je denkt 'ah, 5 in 2 uur? Kan lekker achterover leunen, dan schrik je wel wakker als er na 3 weken hooguit een paar zijn bijgekomen :P
Thanks for the tip! Het gaat prima, maar krijg inderdaad nu ongeveer 1-2 berichten per dag. Misschien toch maar eens wat berichten zelf uitsturen :)
  woensdag 4 april 2012 @ 14:04:16 #3
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_109893743
Goh, sta ik hier ook nog tussen bij de deskundologen hier?

Nu bijna een half jaar met de mooiste en sprankelendste vrouw die ik ooit ontmoet heb. Via RP overigens.
Overal verstand van.
pi_109893972
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 14:04 schreef macondo het volgende:

Nu bijna een half jaar met de mooiste en sprankelendste vrouw die ik ooit ontmoet heb. Via RP overigens.
Nou, dat gaat goed dan :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 4 april 2012 @ 14:13:40 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_109894094
quote:

Die lijst wordt nooit aangepast :')
  woensdag 4 april 2012 @ 16:50:11 #6
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_109900943
Ik heb meteen al geen zin meer in paiq. Zo'n meid die 2 keer als mijn fotobewonderaar opkomt, paiq zegt heel aardig dat ik voor 2 credits een one-liner mag sturen, accepteert ze niet. Ik zei gewoon Hoi :(
WFPB!
pi_109902380
quote:

goed hoor!!!
  woensdag 4 april 2012 @ 20:50:33 #8
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_109911855
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:50 schreef Dizorn het volgende:
Ik heb meteen al geen zin meer in paiq. Zo'n meid die 2 keer als mijn fotobewonderaar opkomt, paiq zegt heel aardig dat ik voor 2 credits een one-liner mag sturen, accepteert ze niet. Ik zei gewoon Hoi :(
gewoon hoi...die krijgt ze 6 per dag....origineel zijn moet je
pi_109924625
quote:
Je kan beter zeggen: Hallo, ik ben dokter Dizorn met de onderzoekende handen :) Succes gegarandeerd ^O^
pi_109926350
quote:

Photo's or it didnt happen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109928212
Nice de date voor morgen is weer afgezegd :)
  donderdag 5 april 2012 @ 09:41:41 #12
27929 piere
doe mij maar bier
pi_109929006
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 02:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Photo's or it didnt happen
:')
fok you ja!
pi_109929164
quote:
En je lijkt nog wel op Justin Bieber, je hebt daarom al veel mee. Dat kan je bijna niet meer verprutsen zou je zeggen.
UITGESCHREVEN
pi_109930419
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:01 schreef Geester het volgende:
Nice de date voor morgen is weer afgezegd :)
door jou of door haar ?
pi_109935172
quote:

Hoe deskundologisch wil je het hebben?! Ervaringsdeskundige ten top lijkt mij ;)

En dat komt natuurlijk alleen maar omdat je mij nooit hebt ontmoet *) En das maar goed ook, want ik ben ook nog altijd helemaal happy O+ We hebben vorige week zelfs een gezamelijke rekening geopend *;
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 5 april 2012 @ 12:47:26 #16
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_109935465
V/d week ook aangemeld bij paiq, erg leuk contact nu met iemand, dus we zien wel waar het loopt.

En ik denk dat je toch wel je echte liefde kan vinden op een website, mijn vriendin kent der vriend er door en hebben nu een kindje en gaan in september trouwen O+ het kan dus wel O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_109935515
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:38 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hoe deskundologisch wil je het hebben?! Ervaringsdeskundige ten top lijkt mij ;)

En dat komt natuurlijk alleen maar omdat je mij nooit hebt ontmoet *) En das maar goed ook, want ik ben ook nog altijd helemaal happy O+ We hebben vorige week zelfs een gezamelijke rekening geopend *;
Lolwhut?

Maar jullie wonen al samen toch?
  donderdag 5 april 2012 @ 12:50:52 #18
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_109935611
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 00:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je kan beter zeggen: Hallo, ik ben dokter Dizorn met de onderzoekende handen :) Succes gegarandeerd ^O^
Zal wel aan mij liggen, maar dat lijkt me nou júist zo afgezaagd. Ik zal het de volgende keer eens proberen :+

En ja tuurlijk kan je echte liefde vinden op een website, die mensen lopen immers ook in het echte leven rond. Alleen gaat het contact wel een beetje anders. En zie ook hier, de succesverhalen van onze deskundigen :o
WFPB!
pi_109936385
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:48 schreef Godshand het volgende:

[..]

Lolwhut?

Maar jullie wonen al samen toch?
Ja, maar we hadden geen gezamelijke rekening nog want dat is eng :')
Sarcasme. Herken het.
pi_109936520
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:24 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

door jou of door haar ?
haar, klote dates
pi_109936521
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja, maar we hadden geen gezamelijke rekening nog want dat is eng :')
Nu al jeetje :)
UITGESCHREVEN
pi_109936597
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:16 schreef Geester het volgende:

[..]

haar, klote dates
Nounounounounounounounounounou!! Met zo'n instelling kom je natuurlijk ook nergens :{
Sarcasme. Herken het.
pi_109936669
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:18 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nounounounounounounounounounou!! Met zo'n instelling kom je natuurlijk ook nergens :{
:') is al de 3e /4e keer
pi_109936705
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:18 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ga je ook beginnen aan kinderen?
UITGESCHREVEN
pi_109936833
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:19 schreef Geester het volgende:

[..]

:') is al de 3e /4e keer
Bij 1 persoon? Move on dude :)
Sarcasme. Herken het.
pi_109936893
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:24 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Bij 1 persoon? Move on dude :)
1 kut date en 1 waarbij 2 afwijzingen..
pi_109937304
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:25 schreef Geester het volgende:

[..]

1 kut date en 1 waarbij 2 afwijzingen..
Bij 2 keer afzeggen is het NEXT! :) Gewoon vol blijven houden!

Regel 1: ga alleen daten met iemand met wie je ook online gezellig kunt kletsen, dan weet je dat het sowieso een gezellige avond wordt, klik of geen klik.
Regel 2: ga alleen daten als de ander ook enthousiast is over afspreken.
Regel 3: ga alleen daten als je echt denkt dat je die persoon irl ook aantrekkelijk zult vinden en niet uit noodzaak om maar weer eens een date te hebben.
Regel 4: 1x afzeggen kan gebeuren, 2x betekent: she's just not that into you.
Sarcasme. Herken het.
pi_109937922
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Regel 1: ga alleen daten met iemand met wie je ook online gezellig kunt kletsen, dan weet je dat het sowieso een gezellige avond wordt, klik of geen klik.
Regel 3: ga alleen daten als je echt denkt dat je die persoon irl ook aantrekkelijk zult vinden en niet uit noodzaak om maar weer eens een date te hebben.
Dit klopt wel. Als je online al snel uitgesproken bent met iemand, dan gaat dat ;m IRL ook niet worden.

Als iemand geen zin heeft om af te spreken, dan kun je beter niet afspreken. Ik begin overigens zelf vrijwel nooit als eerste over afspreken. Het staat ook debiel om na 3 zinnetjes over en weer al te beginnen over daten. Andere kant: je moet er ook niet te lang mee wachten, anders gaat het er helemaal niet van komen. Vrouwen staan op die site omdat ze ergens naar op zoek zijn. Hebben ze dan geen zin of blijkt dat later (zie regel 4), dan kun je er beter niet aan beginnen.

Ik ben een tijdje aan het kloten geweest op bv. Badoo, maar ik erger me toch wild aan allerlei zaken:

* grote hoeveelheid nepprofielen. Voordeel: je pikt ze er vaak zo uit.
* vrouwen met foto's die eea verhullen. Daarmee bedoel ik dat vrouwen vaak foto's posten van bv. een aardig gezicht, maar niet van de 125 kg die onder dat gezicht hangt. Of bv van redelijke borsten (met pushup), terwijl het IRL hangende theezakjes zijn.
* grote hoeveelheid randgevallen. 75% van de dames die ik spreek zijn werkloos, hebben 3 kinderen van 3 verschillende mannen, kinderen met Antilliaanse namen, allerhande psychische problemen en/of zitten in de schuldsanering.
  donderdag 5 april 2012 @ 13:53:42 #29
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_109938159
Mooie regels spirit ^O^

Zijn er echt zoveel randgevallen ja, of trek jij ze gewoon aan? :+ (Aan de andere kant alleen maar beter dat alleenstaande moeders niet de kroeg induiken voor een date, dan is via het internet toch wel iets verantwoorder :P)
WFPB!
pi_109938165
Dude, dan is badoo dus niet jouw site. Probeer eens een andere! En begin juist wel zelf over afspreken, want dat "hoort" de man te doen (lees: dat vinden vrouwen aantrekkelijk, maar natuurlijk wel pas na minimaal 2 gesprekken)
Sarcasme. Herken het.
pi_109938399
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:53 schreef Dizorn het volgende:
Mooie regels spirit ^O^

Zijn er echt zoveel randgevallen ja, of trek jij ze gewoon aan? :+ (Aan de andere kant alleen maar beter dat alleenstaande moeders niet de kroeg induiken voor een date, dan is via het internet toch wel iets verantwoorder :P)
Ja, er zijn veel randgevallen, maar dat is in de kroeg vast niet anders. Een groot deel van Nederland behoort simpelweg tot de categorie randgeval.
pi_109938451
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:53 schreef Spirit82 het volgende:
Dude, dan is badoo dus niet jouw site. Probeer eens een andere! En begin juist wel zelf over afspreken, want dat "hoort" de man te doen (lees: dat vinden vrouwen aantrekkelijk, maar natuurlijk wel pas na minimaal 2 gesprekken)
Badoo is een van de minst serieuze sites. Heb het gevoel dat mensen daar wat meer vrijblijvend willen daten i.p.v. dat ze direct denken aan een serieuze relatie.
pi_109938504
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Badoo is een van de minst serieuze sites. Heb het gevoel dat mensen daar wat meer vrijblijvend willen daten i.p.v. dat ze direct denken aan een serieuze relatie.
Ja en jij zegt dat je je aan het publiek ergert. Dus toch een andere site proberen. En vrijblijvend daten kan altijd en overal :)
Sarcasme. Herken het.
pi_109938541
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:00 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja en jij zegt dat je je aan het publiek ergert. Dus toch een andere site proberen. En vrijblijvend daten kan altijd en overal :)
Zou het publiek op bv. Relatieplanet dan echt anders zijn? Geloof er weinig van eerlijk gezegd.
pi_109938581
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zou het publiek op bv. Relatieplanet dan echt anders zijn? Geloof er weinig van eerlijk gezegd.
Ja wel hoor....en op e-matching ook...

Al heb ik dan nog een voorkeur voor e-matching
pi_109938650
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:03 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Ja wel hoor....en op e-matching ook...

Al heb ik dan nog een voorkeur voor e-matching
Geen ervaring mee, maar als ik de verhalen zo lees heb je ook daar veel te maken met nepperds en randgevallen.

De dates die ik heb gehad waren overigens wel leuk en het lollige is dat een Badoo-date elke keer op neuken uitdraait.
pi_109938695
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Daar kun je aan twijfelen, of je kunt het aannemen van mensen die het ervaren hebben. Zelf heb ik gemerkt dat er echt een groot verschil zit tussen de verschillende sites. Paiq wordt bijvoorbeeld, naar mijn mening, vooral gebruikt door jongeren die niet serieus op zoek zijn naar een date. Lexa vond het publiek niet echt wat ik zocht.. wat terughoudend en mijn type man zat daar amper tussen. Ematching trekt, lekker veralgemeniseerd, veel nerds aan. Dus ja, relatieplanet was voor mij de beste site. Het is een open website (lexa beperkt echt alles als gratis member) waar een heel groot publiek komt en daardoor veel "keus" is. Je kunt via de site makkelijk met elkaar chatten of berichtjes sturen. De profielen bevatten niet teveel en niet te weinig info en je kunt lekker zelf je matches zoeken ipv dat een of andere computer jou aan anderen koppelt. Ik vond het ideaal en heb daar ook mijn huidige partner vandaan.
Sarcasme. Herken het.
pi_109938781
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:05 schreef Halcon het volgende:

[..]

Geen ervaring mee, maar als ik de verhalen zo lees heb je ook daar veel te maken met nepperds en randgevallen.

De dates die ik heb gehad waren overigens wel leuk en het lollige is dat een Badoo-date elke keer op neuken uitdraait.
Dat laatste heb je echt overal mits je daar allebei voor open staat, of je nu een avond gaat stappen of via welke datingwebsite ook date. Het ligt net aan hoe je zelf bent en op wat voor iemand jij valt. Jij valt waarschijnlijk niet op verlegen of zwaar godsdienstige types en je bent waarschijnlijk niet bang om initiatief te nemen.
Sarcasme. Herken het.
pi_109939137
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:06 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Daar kun je aan twijfelen, of je kunt het aannemen van mensen die het ervaren hebben. Zelf heb ik gemerkt dat er echt een groot verschil zit tussen de verschillende sites. Paiq wordt bijvoorbeeld, naar mijn mening, vooral gebruikt door jongeren die niet serieus op zoek zijn naar een date. Lexa vond het publiek niet echt wat ik zocht.. wat terughoudend en mijn type man zat daar amper tussen. Ematching trekt, lekker veralgemeniseerd, veel nerds aan. Dus ja, relatieplanet was voor mij de beste site. Het is een open website (lexa beperkt echt alles als gratis member) waar een heel groot publiek komt en daardoor veel "keus" is. Je kunt via de site makkelijk met elkaar chatten of berichtjes sturen. De profielen bevatten niet teveel en niet te weinig info en je kunt lekker zelf je matches zoeken ipv dat een of andere computer jou aan anderen koppelt. Ik vond het ideaal en heb daar ook mijn huidige partner vandaan.
Paiq ken ik, dat is nauwelijks serieus te nemen en dat doen dan ook vrijwel niemand. Het mag iets serieuzer, maar niet te serieus. Vandaar dat ik bij Badoo ben uitgekomen.

Teveel info vind ik ook niks. Punt 1 heb ik geen zin om dat allemaal in te vullen en punt 2 kun je altijd dingen die je wilt weten vragen. Iemand zoeken doe ik ook zelf wel, dat hoeft een computer niet voor me te doen.
pi_109939224
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:08 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat laatste heb je echt overal mits je daar allebei voor open staat, of je nu een avond gaat stappen of via welke datingwebsite ook date. Het ligt net aan hoe je zelf bent en op wat voor iemand jij valt. Jij valt waarschijnlijk niet op verlegen of zwaar godsdienstige types en je bent waarschijnlijk niet bang om initiatief te nemen.
Dat klopt, maar een datingsite is toch wat anders dan een kroeg. Met verlegen meisjes is niets mis mee en met zwaar godsdienstige meisjes ook niet. Al zal een streng Islamitisch meisje niet zo snel met een niet-Islamiet afspreken.
pi_109939384
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja maar ik vkreeg een sms het kwam er op neer dat ze in een dipje zat omdat haar moeder 4 maanden geleden is overleden en ze gaat nu verhuizen etc. en ze zei dat ik een date verdiende die vrolijk was etc

en 1e keer zei ze af omdat ze ziek was

Nja ik vind het natuurlijk wel kut maar kan het wel een beetje snappen eigenlijk
pi_109939456
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:05 schreef Halcon het volgende:

[..]

Haha... een maat van mij zit ook op Badoo en had van de week beet. Een meid van 28 die er goed uitziet en waar ie een avondje mee heeft gechat. De dag er na zou ze wel bij hem langskomen omdat het zo ontzettend klikte. Meid kwam niet eens uit de buurt.

Goed, ze is dus inderdaad langsgeweest en heeft max. een uurtje bij hem doorgebracht. Ze kwam binnen, ging op de bank zitten en zei na een paar minuten: "Kom we gaan neuken" of iets in die strekking. Nadat ze klaar waren dronken ze nog wat samen en toen zei ze: "Zo, ik ga weer. Het was gezellig". Hij zo van: "Ja maar... spreek ik je nog een keer". Zij: "Ik weet niet. Misschien".

En nu is haar profiel dus verdwenen. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2012 14:26:20 ]
pi_109939523
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Haha... een maat van mij zit ook op Badoo en had van de week beet. Een meid van 28 die er goed uitziet en waar ie een avondje mee heeft gechat. De dag er na zou ze wel bij hem langskomen omdat het zo ontzettend klikte. Meid kwam niet eens uit de buurt.

Goed, ze is dus inderdaad langsgeweest en heeft max. een uurtje bij hem doorgebracht. Ze kwam binnen, ging op de bank zitten en zei na een paar minuten: "Kom we gaan neuken". Nadat ze klaar waren dronken ze nog wat samen en toen zei ze: "Zo, ik ga weer. Het was gezellig". Hij zo van: "Ja maar... spreek ik je nog een keer". Zij: "Ik weet niet. Misschien".

Laat pfleaming dit niet horen hahaaha prachtverhaal.
pi_109939530
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Goed, ze is dus inderdaad langsgeweest en heeft max. een uurtje bij hem doorgebracht. Ze kwam binnen, ging op de bank zitten en zei na een paar minuten: "Kom we gaan neuken". Nadat ze klaar waren dronken ze nog wat samen en toen zei ze: "Zo, ik ga weer. Het was gezellig". Hij zo van: "Ja maar... spreek ik je nog een keer". Zij: "Ik weet niet. Misschien".

Hij heeft dus wel clam gehad

Big deal! :')
  donderdag 5 april 2012 @ 14:26:49 #45
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_109939551
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:22 schreef Geester het volgende:

[..]

Ja maar ik vkreeg een sms het kwam er op neer dat ze in een dipje zat omdat haar moeder 4 maanden geleden is overleden en ze gaat nu verhuizen etc. en ze zei dat ik een date verdiende die vrolijk was etc

en 1e keer zei ze af omdat ze ziek was

Nja ik vind het natuurlijk wel kut maar kan het wel een beetje snappen eigenlijk
dan is zij dus duidelijk niet enthousiast, of gewoon niet toe aan iets van een date/relatie/watdanook. Helaasch
WFPB!
pi_109939561
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:26 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Laat pfleaming dit niet horen hahaaha prachtverhaal.
Hij had echt zoiets van: "Moet ik haar niet gewoon geld geven?" :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2012 14:28:37 ]
pi_109939608
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:26 schreef Geester het volgende:

[..]

Hij heeft dus wel clam gehad

Big deal! :')
Dat dan weer wel, maar ik zou daar zelf niet zo happig op zijn. Dit wijf heeft waarschijnlijk meer lullen in d'r bek gehad, dan ik peuken.
pi_109939630
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat dan weer wel, maar ik zou daar zelf niet zo happig op zijn. Dit wijf heeft waarschijnlijk meer lullen in d'r bek gehad, dan ik peuken.
lol
pi_109939837
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Boeie gewoon rubbertje om...
pi_109940232
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:33 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Boeie gewoon rubbertje om...
Die had zij bij zich, begreep ik. Was namelijk zo'n beetje mijn eerste vraag of ie wel een rubbertje om had gedaan. :D
pi_109940268
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die had zij bij zich, begreep ik. Was namelijk zo'n beetje mijn eerste vraag of ie wel een rubbertje om had gedaan. :D
Ja de mijne anders ook wel :). Ben ik paranoide dat ik liever een eigen rubber zou gebruiken? :P
pi_109940333
Gewoon het douchegordijn gebruiken of een boterhamzakje met elastiek

echte bazen gaan naar de gamma om daar bouwzeil als voorbehoedsmiddel te halen
pi_109940366
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:45 schreef Geester het volgende:

Maagd :D
pi_109940380
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:46 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Maagd :D
integendeel mijn beste
pi_109940403
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:45 schreef Geester het volgende:

_O- Ik zal dit onthouden. Wie weet komt het nog eens van pas :')
pi_109940467
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:47 schreef Geester het volgende:

[..]

integendeel mijn beste
Hond, kat, zusje en moeder tellen niet :P
pi_109940552
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:47 schreef Geester het volgende:

[..]

integendeel mijn beste
Heb je de bouvier van de buren al gedaan dan?
pi_109941035
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:50 schreef Halcon het volgende:

[..]

Heb je de bouvier van de buren al gedaan dan?
Nee een heuze jonge vrouw van 18 jaar
pi_109941075
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:02 schreef Geester het volgende:

[..]

Is ze er van op de hoogte?
pi_109941168
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:02 schreef Geester het volgende:

[..]

Lang leve de GHB.
pi_109941281
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:03 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Is ze er van op de hoogte?
Ja, ik heb gewoon vrijwillige coitus gehad.. Ik kende haar 1 maand ofzo ze werd mn vriendin toen gingen we naar haar huis ouders weg en toen gingen we zoenen en deed ze mn hand op dr tiet en toen ging ik 2 vingers naar beneden en ja door zoenen zij lichtelijk kreunen toen zei ze dat ze dr erg zin in had en toen ging ik onderop en zij dr boven ( ik zei nog beklim em maar hahaaa) en ja toen gingen we het doen
pi_109941371
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:08 schreef Geester het volgende:

[..]

Ja, ik heb gewoon vrijwillige coitus gehad.. Ik kende haar 1 maand ofzo ze werd mn vriendin toen gingen we naar haar huis ouders weg en toen gingen we zoenen en deed ze mn hand op dr tiet en toen ging ik 2 vingers naar beneden en ja door zoenen zij lichtelijk kreunen toen zei ze dat ze dr erg zin in had en toen ging ik onderop en zij dr boven ( ik zei nog beklim em maar hahaaa) en ja toen gingen we het doen
Wat romantisch O+ O+ O+
pi_109941416
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:11 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Wat romantisch O+ O+ O+
Opzich wel he..
pi_109941432
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:13 schreef Geester het volgende:

[..]

Opzich wel he..
Nee
pi_109941503
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:13 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nee
En jij ouwe ervaren kerel ... hoe doe jij het dan met de chicks.. je bent 30 + toch? geen kinderen enzo?
pi_109941535
OMG :|W
Sarcasme. Herken het.
pi_109941559
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:15 schreef Geester het volgende:

[..]

En jij ouwe ervaren kerel ... hoe doe jij het dan met de chicks.. je bent 30 + toch? geen kinderen enzo?
Niks, lange relatie verbroken en ik ben echt vrouwvreemd :')
Geen kinderen gelukkig.
pi_109941595
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:16 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Niks, lange relatie verbroken en ik ben echt vrouwvreemd :')
Geen kinderen gelukkig.
Komt goed ^O^
pi_109941625
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:17 schreef Geester het volgende:

[..]

Komt goed ^O^
Er moet wel wat veranderen, ze komen niet aanwaaien :')
pi_109941656
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:18 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Er moet wel wat veranderen, ze komen niet aanwaaien :')
Dat is waar.. En doe je alleen aan datingsites..?
pi_109941698
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:19 schreef Geester het volgende:

[..]

Dat is waar.. En doe je alleen aan datingsites..?
Nee, helemaal niet :'). Ik weet niet meer hoe ik hier verzeild ben geraakt :@
pi_109941785
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:20 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet :'). Ik weet niet meer hoe ik hier verzeild ben geraakt :@
Zieke shit :') maar ach ik doe aan RP heb dr 1 date door gekregen.. Maarja versieren in de kroeg oid is leuker
pi_109941807
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:22 schreef Geester het volgende:

[..]

Zieke shit :') maar ach ik doe aan RP heb dr 1 date door gekregen.. Maarja versieren in de kroeg oid is leuker
Dat laatste moet ik nog leren :')
pi_109941974
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:23 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat laatste moet ik nog leren :')
Paar biertjes op en dan jezelf zo geil mogelijk maken denk zo: je ziet een leuke chick denk hoe het zou zijn als je dr kan palen echt .zo hard....my god,, die hormonen icm alcohol.. je gaat erheen met verwilderde ogen en je jaagt op haar

Ja toe maar pak haar laat je gaan
DOE HET
je houdt je rustig, van binnen barst je bijna...

dan erachter staan beetje schuren.. probeer een half stijve penis te krijgen dan weet ze dat je dr zin in hebt maar niet overdreven veel
pi_109942054
Vervolgens draai je haar om en zoen je haar. gewoon chill en dan kijken hoe het verder vordert
pi_109942063
:')
pi_109944560
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:29 schreef Geester het volgende:
Vervolgens draai je haar om en zoen je haar. gewoon chill en dan kijken hoe het verder vordert
En dan gewoon die pik erin.
  donderdag 5 april 2012 @ 20:02:46 #78
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_109953000
Geester kwam in die disco waar al die gasten condooms gebruikten voor tijdens het schuren :r
WFPB!
  donderdag 5 april 2012 @ 20:14:32 #79
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109953648
Topic is niet meer wat het geweest ofwel?
  donderdag 5 april 2012 @ 20:31:57 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_109954627
Jongens die dergelijke info lekker in de SC ;)
pi_109955034
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:31 schreef Cue_ het volgende:
Jongens die dergelijke info lekker in de SC ;)
Wil je niet stappen met Geester dan?
  donderdag 5 april 2012 @ 20:45:32 #82
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_109955380
quote:
5s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wil je niet stappen met Geester dan?
Nee :)
pi_109955538
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee :)
Flauw :{w
  donderdag 5 april 2012 @ 20:52:04 #84
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_109955711
Ik wil wel met Cue stappen :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WFPB!
  donderdag 5 april 2012 @ 21:06:54 #85
242666 BeamofLight
pi_109956605
Zondag op date. GEEN internetdate trouwens, dus waarom vermeld ik het hier eigenlijk...? Misschien om voortaan vanaf de zijlijn toe te kijken en me na zondag uit te schrijven van paiq. Positief ingesteld blijven he.
  donderdag 5 april 2012 @ 21:41:10 #86
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109958835
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:06 schreef BeamofLight het volgende:
Zondag op date. GEEN internetdate trouwens, dus waarom vermeld ik het hier eigenlijk...? Misschien om voortaan vanaf de zijlijn toe te kijken en me na zondag uit te schrijven van paiq. Positief ingesteld blijven he.
Is dat na 1 date sure deal dan?
  donderdag 5 april 2012 @ 21:44:47 #87
242666 BeamofLight
pi_109959074
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:41 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Is dat na 1 date sure deal dan?
Als die date wederzijds bevalt dan kap ik er gelijk mee ja. Is ook wat ik wil. Nu veel te veel aan t klooien geweest met Jantien en allevrouw. Ben daar eigenlijk helemaal klaar mee.
  donderdag 5 april 2012 @ 21:50:16 #88
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109959406
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:44 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Als die date wederzijds bevalt dan kap ik er gelijk mee ja. Is ook wat ik wil. Nu veel te veel aan t klooien geweest met Jantien en allevrouw. Ben daar eigenlijk helemaal klaar mee.
Het kan na 1 date wederzijds zijn, maar is dat dan nog steeds zo na bijvoorbeeld 3? Ik zit nu ook niet meer op paiq, maar heb me nog niet uitgeschreven.
pi_109960385
Vrouwen zijn ook zo lekker origineel met die one-liners trouwens op Paiq. Standaard smiley's of een ''hoi'' eventueel gevolgd door een ''wat kijk je dromerig''.

Gelukkig zoek ik nu ook weer geen Charles Dickens, dat scheelt. :')
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  donderdag 5 april 2012 @ 22:12:04 #90
242666 BeamofLight
pi_109960566
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:50 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Het kan na 1 date wederzijds zijn, maar is dat dan nog steeds zo na bijvoorbeeld 3? Ik zit nu ook niet meer op paiq, maar heb me nog niet uitgeschreven.
Nou zit een klein verhaaltje achter bij mij.

De date is een bekende van een bekende van mij. Die wederzijdse bekende heeft ons dus gematcht. Maar aangezien ze mij dus erg goed kent heeft ze vereist dat ik kap met alles en iedereen behalve met de date dus. Hiermee heb ik ingestemd. Gewoon beloofd. Dus geen verhalen meer van vrouwen die ik in het weekend ben tegengekomen. Geen date-verhalen meer. Geen ex-date-ge-app. Niks.
Ze heeft me een "speciale" doorgestuurd en vooralsnog kan ik dat be-amen.
pi_109960692
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:12 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Nou zit een klein verhaaltje achter bij mij.

De date is een bekende van een bekende van mij. Die wederzijdse bekende heeft ons dus gematcht. Maar aangezien ze mij dus erg goed kent heeft ze vereist dat ik kap met alles en iedereen behalve met de date dus. Hiermee heb ik ingestemd. Gewoon beloofd. Dus geen verhalen meer van vrouwen die ik in het weekend ben tegengekomen. Geen date-verhalen meer. Geen ex-date-ge-app. Niks.
Ze heeft me een "speciale" doorgestuurd en vooralsnog kan ik dat be-amen.
Het ouderwetse koppelen werkt voor jou dus wel. :) Ik krijg daar altijd de kriebels van, en niet in positieve zin.
  donderdag 5 april 2012 @ 22:18:27 #92
242666 BeamofLight
pi_109960956
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:14 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het ouderwetse koppelen werkt voor jou dus wel. :) Ik krijg daar altijd de kriebels van, en niet in positieve zin.
Moet nog blijken he. Het was meer zo van: he BeamOL ben je nou nog steeds iedere week met een ander/wat trilt die telefoon van je vaak/hoeveel vrouwen heb je.... en toen vroeg ze: ben jij hier eigenlijk wel gelukkig mee. Nee zei ik, maar ja, wat doe je er aan.
Toen kwam zij op het idee om dat ene telefoonnummer te geven. Maar moest ik dus wel beloven om te kappen met alles. Ze meent zeker te weten dat eea matcht, maar wel dus met die belofte in achterhoofd. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
pi_109962490
Dat koppelen vind ik dus helemaal niets ... Ik heb ook van die nichtjes en tantes die proberen te koppelen, maar hou dan altijd flink de boot af.

Grootste nadeel vind ik dat je als het misloopt met de date ook verantwoording moet gaan afleggen bij de koppelaar. En dat de koppelaar misschien wel info van die mislukte date doorgespeeld krijgt die je liever niet wil.

Daarnaast heb ik ook sowieso geen kruiwagen nodig om aan een date te komen, in het kader van de aantasting van mijn mannelijkheid/jachtgedrag. ;)
pi_109962687
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef Moogwai10 het volgende:
Dat koppelen vind ik dus helemaal niets ... Ik heb ook van die nichtjes en tantes die proberen te koppelen, maar hou dan altijd flink de boot af.

Grootste nadeel vind ik dat je als het misloopt met de date ook verantwoording moet gaan afleggen bij de koppelaar. En dat de koppelaar misschien wel info van die mislukte date doorgespeeld krijgt die je liever niet wil.

Daarnaast heb ik ook sowieso geen kruiwagen nodig om aan een date te komen, in het kader van de aantasting van mijn mannelijkheid/jachtgedrag. ;)
Verantwoording afleggen aan de koppelaar? Dat zouden ze aan jou moeten doen om je met die kut-date op te schepen lijkt me. :(
pi_109963483
Tja, ik heb van die tantes die meer voor de inhoud gaan en ik dus voor de inhoud EN de looks.

Ofwel weet dan nu al dat ik van die uitgerangeerde 'plain jane' mollige goedzakjes voorgeschoteld ga krijgen en dan is de boodschap "wat heb je me nu weer met een lelijk gedrocht opgescheept" toch een beetje lastig diplomatiek over te brengen.
pi_109963522
Nou dit is apart, heb morgen een date met een Braziliaanse die hier op bezoek is bij haar zus, komt hier paar maanden per jaar. Spreekt geen woord Nederlands maar vertelde dat pas na een tijdje, tot die tijd liep ze mijn mailtjes te vertalen met google translate xD
  donderdag 5 april 2012 @ 23:04:54 #97
242666 BeamofLight
pi_109963557
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:45 schreef Moogwai10 het volgende:

ik praat niet over tantes, nichtjes...en ik wil ook altijd zelf veroveren, maar sta ook open voor alles. Daarnaast heb ik de tussenpersoon ook echt hoog zitten, die weet waarover ze praat. Dat is reeds gebleken.
pi_109964332
Oke, nou ja, we gaan het zien.

Wel ons even op de hoogte houden hier he. ;)
pi_109964555
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 23:20 schreef Moogwai10 het volgende:
Oke, nou ja, we gaan het zien.

Wel ons even op de hoogte houden hier he. ;)
Uiteraard, dacht wel of 't wel ging werken, maar k dacht wat zal 't ook. Ze komt hier al regelmatig dus dan zal ze het vast niet verschrikkelijk hier vinden.
pi_109964877
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 23:04 schreef kvbeurden het volgende:
Nou dit is apart, heb morgen een date met een Braziliaanse die hier op bezoek is bij haar zus, komt hier paar maanden per jaar. Spreekt geen woord Nederlands maar vertelde dat pas na een tijdje, tot die tijd liep ze mijn mailtjes te vertalen met google translate xD
Dat wordt een leuke date dan :P
Children of the night. What music they make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')