Sneaken? Gewoon rammen en uitmoorden die hap. Maar ik vind sowieso weinig hedendaagse games leuk dus wellicht ligt het daaraan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:25 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind Assasins Creed leuk voor 15min.. toen had ik het wel gehad met dat sneaken en doen. Het is opzich wel een goede engine voor een Parkour/Free Run game.
Same here, vooral sinds alles 3D is geworden vind ik het kut. Op FPS na. Maar bij de nieuwe games zoals Battlefield 3 zie ik geen fuck man, de nieuwe counter-strike lijkt er ook al op dat het moeilijk wordt om shit te zien voor me.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sneaken? Gewoon rammen en uitmoorden die hap. Maar ik vind sowieso weinig hedendaagse games leuk dus wellicht ligt het daaraan.
Red Alert 2/Warcraft 2/3 zijn ook mooi ja. Ik ben alleen zo slecht in strategy gamesquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Same here, vooral sinds alles 3D is geworden vind ik het kut. Op FPS na. Maar bij de nieuwe games zoals Battlefield 3 zie ik geen fuck man, de nieuwe counter-strike lijkt er ook al op dat het moeilijk wordt om shit te zien voor me.
Vroeger jonge.. Counter-strike 1.6 en beste spel ooit:Red Alert 2
Warcraft 3 vond ik ook nog tof jaquote:
Ik deed aan credit minenquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:31 schreef GGMM het volgende:
Ik jatte vroeger altijd meubels van mensen via Habbo Hotel.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:31 schreef GGMM het volgende:
Ik jatte vroeger altijd meubels van mensen via Habbo Hotel.
Ja, ik heb nog een ban tot 2019 ofzo ivm het schelden tegen sletje lotusquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat kreeg je als je ging schelden he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |