Neequote:
Hij speelt wel met vuur.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:14 schreef Anonymousz het volgende:
Ron Jans: Barca wint van Chelsea en Spaanse finale
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Now it's time for a deepte interview from Tom Ackbers and Mascherano.
altijdquote:
nietquote:
Is dat de reden dat hij maar de helft van zijn wenkbrauwen heeft? Hmm.. nu lijken ze wat groter dan eerstquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat de reden dat hij maar de helft van zijn wenkbrauwen heeft?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
'de spanning stijgt'
Spanning neemt net af man .. Ajax loopt elke week uit.
Dan stijgt de spanning toch juist bij de NOS? De tafel van Studio voetbal stijgt dan ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
'de spanning stijgt'
Idd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
'de spanning stijgt'
Dat is niet nieuw, altijd zo geweest...quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan stijgt de spanning toch juist bij de NOS? De tafel van Studio voetbal stijgt dan ook
Hoe zou de wereld eruit zien zonder Mascherano?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is maar weinigen gegeven om met de grote Mascherano te mogen praten.Oh Tommie, how I envy you.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is niet nieuw, altijd zo geweest...
"I don't preference." aldus Javier.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:18 schreef Caland het volgende:
Tom moet even vragen wat Masche denkt over de kansen van Heracles dit weekend.
FOK:quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
johannes_vermeer: Als Alba maar speelt.
geen ideequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we nou eens geile pics van jou te zien?
Ik ben de enige die ze heeft.. en dat blijft ook zo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we nou eens geile pics van jou te zien?
hij is wel solidair in ieder geval, kun je niets van zeggen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:56 schreef LuieSurinamer het volgende:
https://twitter.com/#!/johanvanboven/status/187260854050365440
Zegt genoeg
Kuipers fluit hem naar de klote? Volgen mij maakten die spaghettivreters toch zelf de overtredingen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:43 schreef BramKVO het volgende:
Om nog eens ontopic te reageren. Kuipers heeft de match dus nr de kl*** gefloten. Eerst vond ik de penalty hoogst discutabel, na het herbekijken, vind ik het zelfs helemaal geen strafschop. Puyol maakt evenzeer een fout.
Ik had het wel willen zien bij 1-1 aan de rust.
Alsof jouw nietige clubje enig kans maaktequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:56 schreef LuieSurinamer het volgende:
https://twitter.com/#!/johanvanboven/status/187260854050365440
Zegt genoeg
Jij hebt niet eens een clubjequote:Op woensdag 4 april 2012 00:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alsof jouw nietige clubje enig kans maakte
Nietje clubje nog wel?quote:Op woensdag 4 april 2012 00:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad man nietje clubje....quote:Honors
Milan is one of the most successful clubs in Italy, having won a total of 29 major trophies. Together with Boca Juniors,[68] Milan is the most successful club in the world in terms of international competitions won, with a record of 14 European trophies and four World titles. Milan has earned the right to place a star on its jersey in recognition of the fact that it has won at least ten scudetti. In addition, the club is permanently allowed to display a multiple-winner badge on its shirt as it has won more than five European Championship Cups.[69]
Domestic
League
Italian Football Championship / Serie A (level 1)
Winners (18): 1901, 1906, 1907, 1950–51, 1954–55, 1956–57, 1958–59, 1961–62, 1967–68, 1978–79, 1987–88, 1991–92, 1992–93, 1993–94, 1995–96, 1998–99, 2003–04, 2010–11
Runners-up (16): 1902, 1910–11, 1911–12, 1947–48, 1949–50, 1951–52, 1955–56, 1960–61, 1964–65, 1968–69, 1970–71, 1971–72, 1972–73, 1989–90, 1990–91, 2004–05
Serie B (level 2)
Winners (2): 1980–81, 1982–83
Cups
Coppa Italia
Winners (5): 1966–67, 1971–72, 1972–73, 1976–77, 2002–03
Runners-up (7): 1941–42, 1967–68, 1970–71, 1974–75, 1984–85, 1989–90, 1997–98
Supercoppa Italiana
Winners (6): 1988, 1992, 1993, 1994, 2004, 2011
Runners-up (3): 1996, 1999, 2003
European
UEFA Champions League
Winners (7): 1962–63, 1968–69, 1988–89, 1989–90, 1993–94, 2002–03, 2006–07
Runners-up (4): 1957–58, 1992–93, 1994–95, 2004–05
UEFA Cup Winners' Cup
Winners (2): 1967–68, 1972–73
Runners-up (1): 1973–74
UEFA Super Cup
Winners (5): 1989, 1990, 1994, 2003, 2007
Runners-up (2): 1973, 1993
Worldwide
Intercontinental Cup
Winners (3): 1969, 1989, 1990
Runners-up (4): 1963, 1993, 1994, 2003
FIFA Club World Cup
Winners (1): 2007
Ik weet in welke stadion ik afgelopen zondag zat.quote:
Voor wie ben jij dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 00:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weet in welke stadion ik afgelopen zondag zat.
Amsterdam
Voor het voetbalquote:
Inderdaad, al sinds 2007-08 geen prijs.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:20 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Nietje clubje nog wel?
[..]
Inderdaad man nietje clubje....
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Overtredingen ? Ah , je bedoelt die tweede penaltyfase ? Dat truitjetrek die op elke hoekschop gebeurt ? Die fase waar je tien keer in een wedstrijd penalty voor kan fluiten ? Die fase waar puyol nesta in een rugbygreep houdt ? Die fase waar zowel nesta als puyol een fout begaan , maar er toch penalty wordt gefloten ?quote:Op woensdag 4 april 2012 00:03 schreef fanneke het volgende:
[..]
Kuipers fluit hem naar de klote? Volgen mij maakten die spaghettivreters toch zelf de overtredingen.
Bij die 2e penalty had de verdediger zijn tegenstander al vast voordat de corner werd genomen en hield hem daarna zowat een kwartier (later zelfs met 2 handen) vast.
En daarom ben je een nietig ploegje. Wow, dan is barca lang een nietig ploegje geweest zeg. Nu ja, als een uitschakeling dreigt, krijgen ze toch even hulp van de vrienden hèquote:Op woensdag 4 april 2012 03:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Inderdaad, al sinds 2007-08 geen prijs.
Is gewoon een beetje normvervaging omdat er 9 van de 10 keer niet voor gefloten wordt, dat maakt het wel een beetje jammer maar het was een terechte penalty naar mijn mening, nu maar hopen dat ook andere scheidsrechters hier consequent voor fluiten want het blijft een irritant fenomeen dat vastpakken in de 16quote:Op woensdag 4 april 2012 08:53 schreef BramKVO het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij dat mensen die tweede penalty terecht vinden. Ik zou jullie toch aanraden om eens de herhaling te bekijken :
1) Oké, Nesta hangt aan het shirt. Dan kun je nog zeggen, penalty, hoewel dit heel zelden wordt gefloten.
2) Nesta hangt aan het shirt nog VOOR de hoekschop genomen is.
3) Puyol maakt evenzeer een overtreding OP Nesta en dit als de hoekschop WEL al genomen is.
Dit alles maakt dat het geen penalty was. Gewoon wederzijdse overtredingen op een hoekschop, zoals zo vaak gebeurt. Belachelijk dus om penalty te fluiten.
Nogmaals, ik wil het nog wel eens zien als het 1-1 bij de rust stond ...
Ik vond hem inderdaad niet partijdig, hij verzuimde wel om Xavi geel te geven voor een overtreding en uiteindelijk mag Ambrosini blij zijn dat hij de 90 minuten vol heeft mogen maken want die had wel meer dan 1 keer geel kunnen krijgenquote:Op woensdag 4 april 2012 09:31 schreef Parafernalia het volgende:
Hij heeft op zich redelijk gefloten. Af en toe had het was consequenter gekund, maar daar profiteerden Barcelona en Milan allebei van.
Bullshit... Feijenoord liep 1 punt in op de top. Van 5 punten naar 4 punten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
'de spanning stijgt'
? Ik begrijp je obsessie maar in het Barcelona - AC Milan topic???quote:Op woensdag 4 april 2012 09:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bullshit... Feijenoord liep 1 punt in op de top. Van 5 punten naar 4 punten.
Elke week een punt inlopen en we zijn over 5 weken al kampioen
Ik heb geen obsessiequote:Op woensdag 4 april 2012 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
? Ik begrijp je obsessie maar in het Barcelona - AC Milan topic???
Zoals ik al zei : Puyol maakt OOK een overtreding. Waarom die van Nesta (die gebeurt nog voor de hoekschop is genomen) WEL bestraffen dan ? Puyol zet zowaar een rugbyblok.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is gewoon een beetje normvervaging omdat er 9 van de 10 keer niet voor gefloten wordt, dat maakt het wel een beetje jammer maar het was een terechte penalty naar mijn mening, nu maar hopen dat ook andere scheidsrechters hier consequent voor fluiten want het blijft een irritant fenomeen dat vastpakken in de 16
Dat ook Puyol een overtreding begaat, vind je niet van tel ?quote:Op woensdag 4 april 2012 09:15 schreef TheGeneral het volgende:
Tja Nesta hield hem gewoon veel te lang vast. Ze houden altijd wel vast in de 16 maar dit was wel heel extreem en lang. Zoals je ziet begon hij al met vasthouden voordat de corner genomen was. Dat ziet Kuipers dus ook. Dan probeert Busquets weg te lopen en zie je het shirt helemaal uitrekken, dan gaat Puyol er nog voorstaan en loopt Busquets er omheen, zelfs dan houdt Nesta nog helemaal vast en wordt het shirtje nog verder uitgerekt. En dat allemaal recht voor de ogen van Kuipers... Hoe dom.
Daarnaast zie ik Busquets niet vasthouden waarbij het in de zestien 9 van de 10 keer zo is dat ze allebei elkaar vasthouden.
Gewoon een terechte pingel.
Tja, als Nesta Busquets niet vasthoud kan hij er ook omheen lopen. Dan zet Puyol gewoon een blok waarbij hij niet vasthoud, maar gewoon een fysiek duel er van maakt. Het wordt juist door het vasthouden van Nesta, waarbij zijn arm helemaal om Puyol heen gaat, een probleem dat Puyol dat doet. Had hij niet vastgehouden, was er daarbij niks aan de hand.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:43 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Dat ook Puyol een overtreding begaat, vind je niet van tel ?
Wel/niet, het zal wel. Waar het vooral om gaat voor mij is dat een "overtreding die tientallen keren per wedstrijd voorkomt" heeeel toevallig net in het voordeel van Barcelona nu wordt bestraft, en dan ook nog net als ze het wel eens moeilijk zouden kunnen krijgen. Dat gaat er bij mij niet in.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja, als Nesta Busquets niet vasthoud kan hij er ook omheen lopen. Dan zet Puyol gewoon een blok waarbij hij niet vasthoud, maar gewoon een fysiek duel er van maakt. Het wordt juist door het vasthouden van Nesta, waarbij zijn arm helemaal om Puyol heen gaat, een probleem dat Puyol dat doet. Had hij niet vastgehouden, was er daarbij niks aan de hand.
De penalty kwam Barca wel goed uit, maar ik heb niet het idee dat de scheids partijdig wasquote:Op woensdag 4 april 2012 10:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wel/niet, het zal wel. Waar het vooral om gaat voor mij is dat een "overtreding die tientallen keren per wedstrijd voorkomt" heeeel toevallig net in het voordeel van Barcelona nu wordt bestraft, en dan ook nog net als ze het wel eens moeilijk zouden kunnen krijgen. Dat gaat er bij mij niet in.
quote:Op woensdag 4 april 2012 10:22 schreef Breekfast het volgende:
Uiteindelijk was Barcelona gewoon beter over 2 wedstrijden gezien dus ze zijn ook niet onverdiend doorgegaan vind ik.
Barcelona had sowieso meer balbezit en meer wil om te voetballen maar in het spelletje en dus de tactiek die Milan wilde hanteren vond ik het ze beter uitvoeren. Ik heb geen moment echt kunnen genieten van Barcelona alhoewel als ik Boskamp moest geloven bij VI ligt dat puur aan mij.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:22 schreef Breekfast het volgende:
De storm lijkt eindelijk wat te zijn gaan liggen in dit topic.
Man man man, nog nooit zoveel jankende en gefrustreerde Barca-haters in 1 topic gezien![]()
Eerste pingel was gewoon duidelijk terecht. Tweede pingel kun je over discussiëren. Uiteindelijk was Barcelona gewoon beter over 2 wedstrijden gezien dus ze zijn ook niet onverdiend doorgegaan vind ik.
Of ze nu beter zijn of niet, daar gaat het toch gewoon niet over ?? Wil toch niet zeggen dat de scheids hen een handje moet helpen. Of moet de beste ploeg kost wat kost doorgaan ?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:22 schreef Breekfast het volgende:
De storm lijkt eindelijk wat te zijn gaan liggen in dit topic.
Man man man, nog nooit zoveel jankende en gefrustreerde Barca-haters in 1 topic gezien![]()
Eerste pingel was gewoon duidelijk terecht. Tweede pingel kun je over discussiëren. Uiteindelijk was Barcelona gewoon beter over 2 wedstrijden gezien dus ze zijn ook niet onverdiend doorgegaan vind ik.
Dit dus ! Onvoorstelbaar dat velen die strafschop gewoon maar normaal vinden. Benieuwd of ie ook was gefloten in het voordeel van bvb Apoel tegen Barca ...quote:Op woensdag 4 april 2012 10:27 schreef AryaMehr het volgende:
Wat een meer terechte beslissing zou zijn geweest bij die tweede penalty is dat Kuipers gewoon had gefloten, de twee spelers bij elkaar zou hebben geroepen, hebben gewaarschuwd en de corner opnieuw laten nemen. Er was totaal geen aanleiding om meteen een penalty te geven. De bal was nog lang niet in de buurt van het strafschopgebied.
Dat is wel een aardige analysequote:Op woensdag 4 april 2012 10:18 schreef AryaMehr het volgende:
Gijpie over de wedstrijd:
http://eversstaatop.radio(...)r-gijp-over-voetbal/
Robinho zijn armen waren niet langs zijn lichaam maar omhoog en een stukje opzij. Dat is gewoon hands.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:30 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Of ze nu beter zijn of niet, daar gaat het toch gewoon niet over ?? Wil toch niet zeggen dat de scheids hen een handje moet helpen. Of moet de beste ploeg kost wat kost doorgaan ?
Zoals ik al zei, bij een 1-1 ruststand wil ik het wel nog eens zien hoor. Na de 3-1 was de match gedaan, dus de scheids heeft imo de match een stuk kapot gefloten.
Trouwens niet vergeten dat ook Robinho werd teruggefloten voor handsspel, terwijl het duidelijk een aangeschoten bal was. Kon best wel eens een Milanees doelpunt worden.
En dan natuurlijk nog het niet consequent uitdelen van kaarten.
Dan had hij hoogst waarschijnlijk niet gefloten inderdaad. Die Kuipers probeerde gewoon zijn stempel op de wedstrijd te drukken met dit soort achterlijke beslissingen. Die hele groupie-opmerking van hem vooraf aan de wedstrijd 'ik denk dat de Barcelona spelers me nog wel zullen herinneren' zegt wat mij betreft ook genoeg.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:31 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Dit dus ! Onvoorstelbaar dat velen die strafschop gewoon maar normaal vinden. Benieuwd of ie ook was gefloten in het voordeel van bvb Apoel tegen Barca ...
Is dat zo of maak jij dat ervan?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Robinho zijn armen waren niet langs zijn lichaam maar omhoog en een stukje opzij. Dat is gewoon hands.
Die 2e pingel kun je ook gewoon geven, al hoewel het wellicht meer een twijfelgeval was dan die eerste. Als je als AC Milan verdediger zon kneus bent om te gaan vasthouden binnen het strafschop gebied dan is dat je eigen stommiteit.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:30 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Of ze nu beter zijn of niet, daar gaat het toch gewoon niet over ?? Wil toch niet zeggen dat de scheids hen een handje moet helpen. Of moet de beste ploeg kost wat kost doorgaan ?
Zoals ik al zei, bij een 1-1 ruststand wil ik het wel nog eens zien hoor. Na de 3-1 was de match gedaan, dus de scheids heeft imo de match een stuk kapot gefloten.
Trouwens niet vergeten dat ook Robinho werd teruggefloten voor handsspel, terwijl het duidelijk een aangeschoten bal was. Kon best wel eens een Milanees doelpunt worden.
Ja, want vasthouden op hoekschoppen gebeurt natuurlijk nooit. Hoe stom ben je als je dat wel doet zeg. Een rugbyblok inzetten op een hoekschop mag dan wél weer natuurlijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Die 2e pingel kun je ook gewoon geven, al hoewel het wellicht meer een twijfelgeval was dan die eerste. Als je als AC Milan verdediger zon kneus bent om te gaan vasthouden binnen het strafschop gebied dan is dat je eigen stommiteit.
Barcelona had ook nog best een penalty kunnen krijgen.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:30 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Maar wel bijzonder inconsequent, in het voordeel van Barca uiteraard.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:47 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Barcelona had ook nog best een penalty kunnen krijgen.
Barcelona had rood kunnen krijgen. Milan ook.
Had had had.
Scheids was gewoon niet partijdig.
Het gebeurd inderdaad vaak genoeg. Maar dit was wel heel opzichtig.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:47 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Ja, want vasthouden op hoekschoppen gebeurt natuurlijk nooit. Hoe stom ben je als je dat wel doet zeg. Een rugbyblok inzetten op een hoekschop mag dan wél weer natuurlijk.
Vond die overtreding van Puyol eigenlijk opzichtiger.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:50 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het gebeurd inderdaad vaak genoeg. Maar dit was wel heel opzichtig.
Ach, dat mag allemaal blijkbaar. Gewoon twee fouten in één fase, van beide clubs, maar wél penalty voor Barca. En de Milanese fout gebeurt dan nog gewoon voor de hoekschop wordt getrapt. Even beide spelers bij je roepen dan ? Nee hoor, meteen strafschop fluiten. FAAL !quote:Op woensdag 4 april 2012 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond die overtreding van Puyol eigenlijk opzichtiger.
Als je de herhaling gezien hebt, dan is dat zo.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat zo of maak jij dat ervan?
Maar de Milanees maakte de eerste overtredingquote:Op woensdag 4 april 2012 10:53 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Ach, dat mag allemaal blijkbaar. Gewoon twee fouten in één fase, van beide clubs, maar wél penalty voor Barca. En de Milanese fout gebeurt dan nog gewoon voor de hoekschop wordt getrapt. Even beide spelers bij je roepen dan ? Nee hoor, meteen strafschop fluiten. FAAL !
Ik zou het prima vinden als scheidsrechters dit gewoon consequent gaan doen is het snel afgelopen met dat vasthouden van aanvallers bij corners.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:39 schreef Che_ het volgende:
Als mensen de 2e penalty (dat tevens een grote invloed had op de uiteindelijke uitslag en een klap in het gezicht van Milan) terecht vinden... moeten ze voortaan niet huilen als er bij elke corner een penalty wordt gegeven.
Zullen we dan gelijk maar basketbal regels invoeren..bij elke aanraking een overtredingquote:Op woensdag 4 april 2012 11:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zou het prima vinden als scheidsrechters dit gewoon consequent gaan doen is het snel afgelopen met dat vasthouden van aanvallers bij corners.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |