Daarom mijn post.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:14 schreef Marie30 het volgende:
Ligt eraan... Ik kijk er zeker niet op neer, maar voor een relatie moet je wel wat te vertellen hebben tegen elkaar. Sommige ongeschoolde of laaggeschoolde mensen weten echter zeer veel en zijn goede gesprekspartners...anderen wat minder (en dat heb je ook bij hooggeschoolde mensen).
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zelf ongeschoold werk, dus ik zou niet durven
quote:Beroep Patatschepper
Ja ik was nog aan het typen en zag jouw reactie pas nadat ik invoerde... Jij legt het perfect in één zin uit terwijl ik er vijf zinnen over zit te leuteren...quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
Daarom mijn post.
Kennisniveau >>>>> schoolniveau
Voor mijn part doe je ITO, als je lekker kunt meebabbelen, care
Ja, ik wacht tot ik weer kan beginnen met studeren, ik moet toch ergens mijn leven van betalen.quote:
ze missen jequote:Op dinsdag 3 april 2012 23:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
Daarom mijn post.
Dit. Alsof mensen die toevallig een baan hebben die niet 'op het niveau is waar jij op zit' minderwaardig zijn. Alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
Daarom mijn post.
'T is in ieder geval een vooruitgangquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik wacht tot ik weer kan beginnen met studeren, ik moet toch ergens mijn leven van betalen.
Overigens schep ik geen patat meer, ik mag nu de telefoon opnemen
Elk beroep is eerbaar... Je werkt tenminste voor je centenquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik wacht tot ik weer kan beginnen met studeren, ik moet toch ergens mijn leven van betalen.
Overigens schep ik geen patat meer, ik mag nu de telefoon opnemen
Ach, ik vind het eigenlijk nog best wel leuk daar, na je werk hoef je er ook niet meer aan te denken dus je leven is vrij relaxt. Het is dat je er weinig geld voor krijgt, anders had ik weinig bezwaar tegen ongeschoold werk blijven doen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Elk beroep is eerbaar... Je werkt tenminste voor je centen
Ik begrijp dat... In mijn studententijd werkte ik ook in de horeca. Lekker na het werk nog een pintje pakken en verder geen zorgen. Ik zou nu soms mijn dure diploma's van frustraties in de vuilbak willen gooien en ook een zorgeloos baantje willen nemen. Maar dat heeft dan ook weer te veel nadelen...quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik vind het eigenlijk nog best wel leuk daar, na je werk hoef je er ook niet meer aan te denken dus je leven is vrij relaxt. Het is dat je er weinig geld voor krijgt, anders had ik weinig bezwaar tegen ongeschoold werk blijven doen.
ach die Stacy uit je UI mag best mijn vriendin zijn hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb absoluut niets tegen mensen met minder opleiding, maar een relatie lijkt me niet echt werken. Beperkte gespreksstof, andere interesses etc.
Jullie zitten dan ook vast op één lijn qua scholing.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
ach die Stacy uit je UI mag best mijn vriendin zijn hoor.
We hebben beide een phd iddquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jullie zitten dan ook vast op één lijn qua scholing.
Begrijp ik. Maar je moet wel een beetje generaliseren, dus negen van de tien keer kom je er toch op uit dat iemand op mbo jou niet verder gaat brengen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:30 schreef Michielos het volgende:
Schoolniveau staat niet gelijk aan kennisniveau, koekwaus![]()
Hoe brengt iemand van hbo je verder dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Begrijp ik. Maar je moet wel een beetje generaliseren, dus negen van de tien keer kom je er toch op uit dat iemand op mbo jou niet verder gaat brengen.
Samenvattend in een zin, perfect.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:13 schreef Michielos het volgende:
Ik kijk niet naar het werkniveau, wel naar kennisniveau.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |