Ja precies. Die foto zat ik ook te bekijken inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:51 schreef Leandra het volgende:
Net alsof dat deel niet de echte keuken is, want de koelkast en kookplaat staan in de ruimte ernaast... wat je anders de bijkeuken zou noemen.
[ afbeelding ]
Ik zou me meer zorgen maken over die glazen douchedeur die waarschijnlijk tegen de WC aankomt als je hem opendoet....quote:Op donderdag 12 april 2012 12:52 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig op de plee kijken naar je partner die aan het douchen is.
http://www.funda.nl/koop/harlingen/huis-47714520-boontjes-111/
quote:Op maandag 9 april 2012 17:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Planten in je slaapkamer![]()
Ik dacht dat iedereen wel wist dat planten 's nachts koolzuur afscheiden en dat dat dus heel ongezond is.
Dat grijs zal idd wel in zijn, die zebraprint echter....quote:Op donderdag 12 april 2012 13:10 schreef Quarant het volgende:
Het is wel in, toch, dat grijs?
Vroeger hadden 'Veerkampjes' veel goud,wit en porselein.
Ja, dat je dat even onthoudt, en helemaal geen spontane logees meer, levensgevaarlijkquote:Op donderdag 12 april 2012 13:19 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]OMG
___!
Dan zal ik ook maar geen visite meer uitnodigen, want al die koolstofdioxide die ze uitademen... Levensgevaarlijk!
Ik zal ook maar niet al te lange tijd in een ruimte blijven - straks vergiftig ik mezelf nog met mijn eigen CO2 of zo
Hebben wij ook, alleen hebben wij wel iets meer ruimte en een half-ronde douche met schuifdeuren, zodat dit:quote:Op donderdag 12 april 2012 12:52 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
niet kan gebeuren.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken over die glazen douchedeur die waarschijnlijk tegen de WC aankomt als je hem opendoet....
Hahaha, daar had ik toch zeker eerst even een kwastje tex overgehaald voor die foto op Funda te plaatsen...quote:Op donderdag 12 april 2012 13:48 schreef Leandra het volgende:
Keer gestookt zonder het luchtgat open te zetten... of de schoorsteen niet vaak genoeg laten vegen met als gevolg een binnenbrandje.
en de glazen deur van de douche niet te ver opendoen anders knalt deze tegen de pot...quote:Op donderdag 12 april 2012 12:52 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Eerder waren het cheeta'squote:Op donderdag 12 april 2012 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat grijs zal idd wel in zijn, die zebraprint echter....
Misschien was het de goedkoopste oplossing om het er beter uit te laten zien dan hoe het ervoor uitzag..quote:Op donderdag 12 april 2012 20:49 schreef Resistor het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan je een saaie badkamer zo saai mogelijk op de foto zetten? Geen tegels op de muur, en tapijttegels op de vloer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |