Wees blij dat je iig kan bellenquote:Op donderdag 5 april 2012 18:47 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Ik kan wel bellen maar niet sms of dataverkeer. Ik heb het morgen nodig voor google maps en google navigatie
En 9292ov is ook wel handig
Klopt, maar het voordeel is dat je routes kan opslaan. Dit doe ik vaak de avond ervoor al dan gaat het allemaal wat snellerquote:Op donderdag 5 april 2012 19:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Over 9292 gesproken, die app is echt ruk
Via de site werkt het stukken beter.
Whut?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:56 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Eerste loon binnen![]()
Hoe kan ik controleren of ik wel genoeg heb gekregen?
Stap 1: in je administratie kijken hoeveel uur je gemaakt hebtquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:56 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Eerste loon binnen![]()
Hoe kan ik controleren of ik wel genoeg heb gekregen?
Neem je die nooit standaard mee?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:50 schreef Viezze het volgende:
Ik ben in Born aangekomen. Via Duitsland scheelt inderdaad wel maar ik heb wel aardig door moeten rijden. Helaas vond de portier het nodig om mij twee keer terug te laten lopen naar de auto voor alle sleutels, papieren en zelfs de groene kaart dus uiteindelijk de bus gemist.
En zo'n 1.6d hoef je niet voor de topsnelheid te rijden, wat een drama
Nope.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:27 schreef Irritatie100 het volgende:
1.6D in een V70? Is de kleinste diesel daar niet de 2.0D?
Afhankelijk van waar ik hem aflever laat ik ze vaak ook liggen hoor. Dealers hebben vaak een sleutelkast waar alle sleutels hangen. De papieren laten ze zelf ook vaak in de auto liggen.quote:
Dat is wel vrij dramatisch dan jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:48 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nope.
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=61642&jaar=0&cache=no
Deze v60 is gewoon dezelfde klasse als die a6 die jij ingestuurd hebt. Allebei niet bijzonder.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:24 schreef joppie_saus het volgende:
Ja hoor, een geit heeft een Volvo V60 ingezonden. Ik geloof dat ik mijn 21-jaar oude Peugeot 309 ook maar in ga sturen onderhand...
Ik snap je punt maar dan vind ik een A6 toch net iets ander kaliber dan een V60.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:30 schreef BAC92 het volgende:
[..]
Deze v60 is gewoon dezelfde klasse als die a6 die jij ingestuurd hebt. Allebei niet bijzonder.
Ja.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Zal ik de Seat Leon toch ook gaan sturen
Ja Audi is natuurlijk wel meer premium maar toch. Ik vind ze beide allebei nog beter dan die paar 116's die erop staan....quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:47 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik snap je punt maar dan vind ik een A6 toch net iets ander kaliber dan een V60.
[..]
Ja.
Nee die A6 is lekker bijzonderquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:24 schreef joppie_saus het volgende:
Ja hoor, een geit heeft een Volvo V60 ingezonden. Ik geloof dat ik mijn 21-jaar oude Peugeot 309 ook maar in ga sturen onderhand...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |