abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109914391
Ik kwam in Barneveld eens 2 oude hikers tegen die overal over klaagden. Over AR, over de auto's waarin ze reden, over de bedrijven waar ze komen. Ze klaagden zelfs over de oude trein (het was zo'n oude NS-trein ipv een connexxion trein die daar ook rijdt).
pi_109914444
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 21:36 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Wat dan?
Drukte. Komende weken 1 opdracht inleveren en 2 tentamens maken. Daarnaast nog een masterscriptie schrijven die ik eigenlijk in juli af wil hebben.
  woensdag 4 april 2012 @ 21:37:48 #128
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109914447
Ik kwam in Putten vorige week een hiker tegen die de auto's maar matig vond. Zijn pa reed een Audi S6 dus als het niet van vergelijkbaar niveau was vond hij het maar niks aan. Ik heb hem toen aangeraden lekker PC te worden en anders met dit werk te stoppen. Halve zool :')
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 4 april 2012 @ 21:38:25 #129
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109914490
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 21:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Drukte. Komende weken 1 opdracht inleveren en 2 tentamens maken. Daarnaast nog een masterscriptie schrijven die ik eigenlijk in juli af wil hebben.
Gewoon even doorgeven en zorgen dat je 1 dag per week beschikbaar blijft. Ontspanning heb je ook nodig ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_109914652
Ik kom de laatste tijd niet zo veel hikers tegen, maar dat komt ook omdat ik niet zo vaak meer bij de grote adressen kom. Meeste waar ik kom zijn locaties van verhuurbedrijven. En morgen weer een klein, voor mij onbekend lease-bedrijf waar ik nog nooit voor heb gereden.
.
pi_109914718
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2012 21:38 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Gewoon even doorgeven en zorgen dat je 1 dag per week beschikbaar blijft. Ontspanning heb je ook nodig ;)
Klopt, ik vind één dag per week werken een welkome afwisseling tijdens het studeren. Maar er gaat toch flink wat tijd in zo'n masterscriptie zitten, ik ben eigenlijk ook nog niet echt begonnen. Een dag per is week wordt dus misschien al te veel.
pi_109914988
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 21:28 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Als jullie het over een senior hiker hebben... is dit dan ook echt zoals ik me dit voorstel? :')

[ afbeelding ]
Haha, nou, die kerel die ik sprak was iets minder oud en iets meer vitaal zeg maar. Maarja, ik heb toch het idee dat dat principe van AR niet helemaal klopt, waarom zouden ouderen betrouwbaarder zijn dan (nette) studenten? De studenten moeten niet voor niets ook gewoon op 'solicatie' komen, dan kunnen ze de rotte appels er toch tussenuit vegen?
pi_109915053
Ik heb mijn avondrit overleefd! :) ik heb waarschijnlijk van een mug een olifant gemaakt, want buiten een paar minieme krasjes zat er geen schade aan de bumper.
De beste man was ook nog eens jarig vandaag. ^^
pi_109915092
Ik heb me ooit zo'n ouwe aan laten praten dat ik vanaf Almere de bus naar Harderwijk moest pakken (ipv Nijkerk). Maar die overstap ging ik dus nooit halen :') Sindsdien vertrouw ik ze niet meer
pi_109915181
Gewoon altijd op je telefoon vertrouwen :P

Edit: of toch niet.. 9292 denkt dat sommige aansluitingen niet kunnen terwijl het soms toch wel echt kan..
pi_109915311
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 21:48 schreef Rubenr3 het volgende:
Gewoon altijd op je telefoon vertrouwen :P

Edit: of toch niet.. 9292 denkt dat sommige aansluitingen niet kunnen terwijl het soms toch wel echt kan..
Of hij zegt dat je bij halte x op bus x moet overstappen en vervolgens ga je dezelfde weg terug als je eerst hebt gereden. Volgens mij doet ie dat zodat je het minst lang hoeft te wachten ofzo.
pi_109915692
quote:
8s.gif Op woensdag 4 april 2012 21:46 schreef Viezze het volgende:
Ik heb me ooit zo'n ouwe aan laten praten dat ik vanaf Almere de bus naar Harderwijk moest pakken (ipv Nijkerk). Maar die overstap ging ik dus nooit halen :') Sindsdien vertrouw ik ze niet meer
Ik heb de aansluiting in Nijkerk ook eens gemist omdat een complete schoolklas uit Almere bij Center Parcs ging zwemmen en daar met de gewone connexxionbus heen ging. :') Zit je daar tussen de krijsende kinderen.
pi_109917167
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:44 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Oei, in z'n vrij. Ik trek uit automatisme altijd de handrem aan. Het wil wel eens voorkomen dat ze bij die Leasemaatschappijen handrem niet aantrekken en in z'n 1 zetten.

Wel eens gebeurt dat ik start en een halve meter vooruit schiet omdat ik vergeten was koppeling in te trappen of om eerst in z'n vrij te zetten.
Altijd handrem aantrekken en voet op de koppeling voor starten :Y Doe ik automatisch. Ik heb wel eens gehad dat ik de handrem nog niet aan had gezet en al wel de koppeling in had gedrukt en toen nog op zoek was naar papieren oid, toen rolde ik ook weg zonder dat ik het doorhad, gelukkig begon de man die erbij stond te roepen :o

Maar natuurlijk nog nooit ergens tegenaan gereden, als een baas :7 Hoewel, op locatie moest ik zo dicht mogelijk auto's tegen elkaar parkeren, toen gaven ze de tip om gewoon heel zachtjes tegen de bumper van de volgende auto aan te rollen en dan weer een stukje vooruit te rijden. Sowieso doen ze op vestigingen veel minder voorzichtig met auto's dan ik altijd doe.
pi_109917474
Dit is wel een interessant stukje, als ik het zo lees komt er binnekort veel werk aan: http://www.autoblog.nl/op(...)easeautos#post-50076

Morgen trouwens Rotterdam - Apeldoorn en Elburg - Barneveld. Een Partner en een Golf.
pi_109917497
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 21:11 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik wel, maar die bleken bijna allemaal een of andere contactstoornis / mensenschuwheid te hebben.
Komt wel voor, maar niet zo heel erg vaak. Pas nog een hiker tegengekomen in Rotterdam, die heb ik toen even buurtbus 74 aangewezen :) Overigens ook diezelfde dag wel een mensenschuwe hiker tegengekomen. Was bij Meerkerk snelweg. Ik kwam iets later binnen voor sleutels e.d., hij draaide zich net om, volgens mij expres zodat hij mij niet hoefde aan te kijken :') Ik was halve minuut daarna ook klaar en dus in looppas naar de snelweghalte, maar die andere jongen liep veel harder. Had niet zoveel zin, want hij liep ontzettend om :') om de McDonalds heen en ik was dus eerder bij de bushalte, waar ik uiteraard een plaats op het bankje claimde. Kwam hij aanlopen, ik weer "Hey..." Hij kijkt me niet eens aan en gaat terwijl het miezerde naast het bushokje staan :') En ook de buschauffeur niet aankijken of gedagzeggen natuurlijk.
pi_109917595
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:25 schreef BAC92 het volgende:
Dit is wel een interessant stukje, als ik het zo lees komt er binnekort veel werk aan: http://www.autoblog.nl/op(...)easeautos#post-50076

Morgen trouwens Rotterdam - Apeldoorn en Elburg - Barneveld. Een Partner en een Golf.
Die gaan allemaal naar het buitenland man. Dat is veel voordeliger, dan gaat de BPM eraf en kunnen ze ze voor goedkoper verkopen maar wel meer overhouden (ofwel, Nederlandse prijs - BPM dinges + premium). Ze gaan echt niet de tweedehandsmarkt hier sponsoren helaas.

Morgen ook twee ritjes. Dodge Caliber, hoewel het volgens het kenteken een hele andere auto is ;( dus dat zal wel weer die standaard crisismobiel worden, en Peugeot 307, twee ritjes van een uurtje ongeveer.
pi_109917817
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:27 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Die gaan allemaal naar het buitenland man. Dat is veel voordeliger, dan gaat de BPM eraf en kunnen ze ze voor goedkoper verkopen maar wel meer overhouden (ofwel, Nederlandse prijs - BPM dinges + premium). Ze gaan echt niet de tweedehandsmarkt hier sponsoren helaas.
Ja maar de auto's moeten toch sowieso terug naar de LM ofniet? En volgens mij is die regel alleen voor auto's van 3 jaar of jonger?
pi_109918063
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:27 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Morgen ook twee ritjes. Dodge Caliber, hoewel het volgens het kenteken een hele andere auto is ;( dus dat zal wel weer die standaard crisismobiel worden, en Peugeot 307, twee ritjes van een uurtje ongeveer.
Meestal klopt het type auto wel, maar het kenteken niet.
pi_109918192
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:30 schreef BAC92 het volgende:

[..]

Ja maar de auto's moeten toch sowieso terug naar de LM ofniet? En volgens mij is die regel alleen voor auto's van 3 jaar of jonger?
Ik weet er het fijne ook niet van, maar ook op tweedehands betaal je nog veel BPM volgens mij, ook ouder dan 3. Auto's gaan inderdaad terug naar LM, dus wel werk voor ons wellicht, maar vandaar naar het buitenland, volgens mij nu al 75% van de ex-lease.
  woensdag 4 april 2012 @ 22:43:41 #145
182073 invine
blablabla etc.
pi_109918759
Net 13u gewerkt, waarvan 2,5u gereden... 5,5u gewacht en de rest ov. In een 5 jaar oude v70..
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  woensdag 4 april 2012 @ 22:50:13 #146
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109919147
quote:
8s.gif Op woensdag 4 april 2012 21:46 schreef Viezze het volgende:
Die neem ik wel altijd en die aansluiting red je prima, zo lang je maar niet later dan 16u weggaat uit Almere.
#26 || Luciano da Silva
pi_109928863
quote:
Halte bij de snackbar?
Als je McDonalds daarmee bedoelt, nee:p
Was niet de snelweglocatie, dus moest naar Postkantoor lopen. Dat is volgens mij verder dan van snelweglocatie naar P&R
pi_109929075
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:35 schreef maxmin het volgende:

[..]

Als je McDonalds daarmee bedoelt, nee:p
Was niet de snelweglocatie, dus moest naar Postkantoor lopen. Dat is volgens mij verder dan van snelweglocatie naar P&R
Bij halte Postkantoor zit een snackbar, kan niet missen.

Ik heb nog steeds last van de Vodafone storing, ben ondertussen al bijna 24u onbereikbaar. Hopen dat ze het snel fixen want ben morgen beschikbaar

Werd net al gebeld op de vaste tel, Groningen - Born en Eindhoven - Almere. Wordt een lange dag. Naar Born in een V70 dus dat is wel chill :)

[ Bericht 13% gewijzigd door Viezze op 05-04-2012 09:58:47 ]
pi_109930023
Schrok me net verrot. Had een peugeot partner mee die naar Almere moest. Ik dacht die past er makkelijk onderdoor om dat een vivaro kielekiele is. Ineens een dik geschraap, was het de antenne... Had het dak nog even gecontroleerd maar die was niet beschadigt. Die lui bij de ingang een dikke bigsmile op hun gezicht :P

Nu naar Haarlem een Vivaro ophalen. Ook weer naar Almere.
pi_109930388
Ik blijk morgen gewoon vrij te zijn, die ik nu pas :D
Maar volgende tentamens, dus ik heb besloten te gaan leren. Omdat ik zó ontzettend enorm slim ben heb ik geen herkansingen nodig, daardoor de week na de tentamens full-time beschikbaar, dus dat dagje niet werken kan ik wel hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')