Naam en facebook. Ze liet foto's zien van haar facebook. Haar naam is Suzan of Suzannequote:Op woensdag 4 april 2012 17:19 schreef joppie_saus het volgende:
Ik mag hopen dat je niet naar huis bent gegaan zonder een telefoonnummer, naam en facebook?
Mijn naam is ze waarschijnlijk allang vergetenquote:Op woensdag 4 april 2012 17:58 schreef S-RS het volgende:
Haha, weet ze jou naam en achternaam niet? Jou voornaam komt niet zoveel voor
quote:Op woensdag 4 april 2012 18:04 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Mijn naam is ze waarschijnlijk allang vergeten![]()
Ik voel met je mee.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:04 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Mijn naam is ze waarschijnlijk allang vergeten![]()
Ze was geen hikerquote:Op woensdag 4 april 2012 20:45 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Mijn buurmeisje is hiker bij EW en behoorlijkdus misschien bedoel je haar dery1990
Ik ben nog nooit een collega tegengekomen bij het halen of brengen van auto's.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:57 schreef dery1990 het volgende:
Ze was idd geen hiker, gewoon een random meisje dat ik tegen kwam in het wild![]()
Achja, misschien krijg ik de volgende keer wel een lift van een leuke vrouwelijke hiker...
Ik wel, maar die bleken bijna allemaal een of andere contactstoornis / mensenschuwheid te hebben.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:10 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een collega tegengekomen bij het halen of brengen van auto's.
FOK!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:11 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik wel, maar die bleken bijna allemaal een of andere contactstoornis / mensenschuwheid te hebben.
Haha, precies! Dat heb ik al 2x gehad (ook alleen maar in Almere)quote:Op woensdag 4 april 2012 21:11 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik wel, maar die bleken bijna allemaal een of andere contactstoornis / mensenschuwheid te hebben.
Als jullie het over een senior hiker hebben... is dit dan ook echt zoals ik me dit voorstel?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:18 schreef Jieuwst het volgende:
[..]
Haha, precies! Dat heb ik al 2x gehad (ook alleen maar in Almere)
Trouwens wel een keer een senioor van AR tegengekomen, daar wel mee staan praten overigens.
Ja, zo ongeveer wel ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:28 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Als jullie het over een senior hiker hebben... is dit dan ook echt zoals ik me dit voorstel?![]()
[ afbeelding ]
Halte bij de snackbar?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:33 schreef maxmin het volgende:
Haha aan zo'n oudje zou ik nooit m'n sleutels meegeven!:p Ik kom zo nu en dan wel hikers tegen. Sommige zijn inderdaad mensenschuw, maar heb ook wel leuke collega's gesproken. Gelukkig was het in Meerkerk een leuke, anders wordt het wel een heeeele lange wandeling...
Wat dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb wellicht m'n laatste ritje voor EW vorige maand gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |