abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109889578
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:15 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik zal het contract er straks ff bijpakken, het zou goed kunnen.
Bij AR is de eerste gebeurtenis dacht "gratis", bij elk andere gebeurtenis moet je een vast bedrag betalen.
pi_109889580
75 euro per schadegeval toch? Dat is het voor hikers in ieder geval.
pi_109889591
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:15 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik zal het contract er straks ff bijpakken, het zou goed kunnen.
Bij hikers is het 75 euro per gebeurtenis
pi_109889697
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:16 schreef Rubenr3 het volgende:
75 euro per schadegeval toch? Dat is het voor hikers in ieder geval.
Dat is goedkoop :P Bij AR is het een stuk hoger.
pi_109889701
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:16 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Bij AR is de eerste gebeurtenis dacht "gratis", bij elk andere gebeurtenis moet je een vast bedrag betalen.
Dat hebben ze bij mij er anders niet bij gezegd. Ik zal het eens onthouden voor het geval het ooit nodig te hebben. :7
pi_109889800
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:20 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Dat hebben ze bij mij er anders niet bij gezegd. Ik zal het eens onthouden voor het geval het ooit nodig te hebben. :7
Dat hadden ze ingevoerd omdat ze een keer 2 ton schade in een jaar hadden (als ik ze moet geloven). Na het invoeren van een boete liep dat flink terug.
pi_109889809
75 euro eigen risico. Weet ik uit ervaring :P niet als privé-chauffeur btw.
pi_109889872
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:22 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Dat hadden ze ingevoerd omdat ze een keer 2 ton schade in een jaar hadden (als ik ze moet geloven). Na het invoeren van een boete liep dat flink terug.
Haha, dat er een 'boete' / 'eigen risico' is wist ik ook wel, maar dat de eerste keer gratis zou zijn niet haha :p
pi_109889881
Ik ben wel eens benieuwd naar de schadecijfers van EW, volgens mij gebeurt er best vaak wat.
  woensdag 4 april 2012 @ 12:28:07 #60
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109889977
Net gebeld voor een spoedje. Nog even een auto ophalen in Stadskanaal.
#26 || Luciano da Silva
pi_109889996
Ben ik ook wel benieuwd naar, ik hoop dat ik niet de enige ben haha.
Maar mocht het eigen risico 75 zijn dan kom ik er denk ik goed vanaf. Alleen wel een dat voor niks gewerkt dan
pi_109890006
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:24 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Haha, dat er een 'boete' / 'eigen risico' is wist ik ook wel, maar dat de eerste keer gratis zou zijn niet haha :p
Voor Autoresetters, zie nieuwsbrief Januari 2012
pi_109890186
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:28 schreef DrSnuggle het volgende:
Ben ik ook wel benieuwd naar, ik hoop dat ik niet de enige ben haha.
Maar mocht het eigen risico 75 zijn dan kom ik er denk ik goed vanaf. Alleen wel een dat voor niks gewerkt dan
Ik heb hier wel eens een verhaal gelezen van een privechauffeur die op zijn eerste werkdag schade reed, die mocht zich ook direct weer melden op kantoor. Het kan dus een stuk erger
pi_109890482
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:33 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik heb hier wel eens een verhaal gelezen van een privechauffeur die op zijn eerste werkdag schade reed, die mocht zich ook direct weer melden op kantoor. Het kan dus een stuk erger
Awkward.....
pi_109890971
Ik heb het contract erbij gepakt en eigen risico is hetzelfde als bij hikers, dus 75 euro.
  woensdag 4 april 2012 @ 13:19:11 #66
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109892031
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:41 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Awkward.....
Tja aan zulke amateurs heb je niks, levert EW alleen maar een slechte naam op.

Ik zit nu in de bus naar Stadskanaal. Schijt-eind :')
#26 || Luciano da Silva
pi_109892158
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:19 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Tja aan zulke amateurs heb je niks, levert EW alleen maar een slechte naam op.

Ik zit nu in de bus naar Stadskanaal. Schijt-eind :')
Ah, Gasselte, Gasselternijveen en Gasselternijveenschemond al gepasseerd? :')
pi_109892265
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:22 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ah, Gasselte, Gasselternijveen en Gasselternijveenschemond al gepasseerd? :')
Lol, die namen zijn nog serieus ook :')
pi_109892658
Ik had zojuist ook nog een gelukje. Stond voor het hek bij de grote in Almere, maar deze ging niet automatisch open. Auto in de vrij gezet, deurtje open, op het knopje gedrukt, maar vergeten dat het daar een beetje afloopt. Met alle moeite de auto met m'n gewicht nog tegen kunnen houden, anders had die ook mooi tegen het hek aan gezeten..
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_109892951
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:36 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ik had zojuist ook nog een gelukje. Stond voor het hek bij de grote in Almere, maar deze ging niet automatisch open. Auto in de vrij gezet, deurtje open, op het knopje gedrukt, maar vergeten dat het daar een beetje afloopt. Met alle moeite de auto met m'n gewicht nog tegen kunnen houden, anders had die ook mooi tegen het hek aan gezeten..
Oei, in z'n vrij. Ik trek uit automatisme altijd de handrem aan. Het wil wel eens voorkomen dat ze bij die Leasemaatschappijen handrem niet aantrekken en in z'n 1 zetten.

Wel eens gebeurt dat ik start en een halve meter vooruit schiet omdat ik vergeten was koppeling in te trappen of om eerst in z'n vrij te zetten.
pi_109893053
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:44 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Oei, in z'n vrij. Ik trek uit automatisme altijd de handrem aan. Het wil wel eens voorkomen dat ze bij die Leasemaatschappijen handrem niet aantrekken en in z'n 1 zetten.

Wel eens gebeurt dat ik start en een halve meter vooruit schiet omdat ik vergeten was koppeling in te trappen of om eerst in z'n vrij te zetten.
Tsja, dat kan vervelend zijn, probeer in dat geval jezelf aan te wennen dat soort dingen automatisch te maken voor jezelf, kan een heleboel ge-ouwehoer schelen :).

Ik heb het voor het werk nog niet gehad, dat ik m startte in de 1 zonder koppeling, wel privé, dus dat is eigenlijk extra dom, omdat het ook nog eens me eigen auto was die ik zelf in de versnelling had laten staan
pi_109893128
Hier bij ons thuis is het me meteen geleerd om de auto in z'n 1 te laten staan als ik hem parkeer. Wij gebruiken bijna nooit de handrem. Ik druk dus ook automatisch de koppeling in als ik in de auto stap.
pi_109893455
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:48 schreef Rubenr3 het volgende:
Hier bij ons thuis is het me meteen geleerd om de auto in z'n 1 te laten staan als ik hem parkeer. Wij gebruiken bijna nooit de handrem. Ik druk dus ook automatisch de koppeling in als ik in de auto stap.
Ik begrijp dat eigenlijk niet. Handrem is er niets voor niets.
Heb gehoord dat het om te voorkomen was dat het in de winter vast zou vriezen maar dat heb ik nooit gehad.
pi_109893599
Ik doe ook altijd vrij+handrem. Automaten in P zonder handrem.
Vastvriezen heb ik nog nooit gehad.
pi_109893628
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:57 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Ik begrijp dat eigenlijk niet. Handrem is er niets voor niets.
Heb gehoord dat het om te voorkomen was dat het in de winter vast zou vriezen maar dat heb ik nooit gehad.
Dat heb ik ook wel eens eerder gehoord, maar daar houd ik alleen in de winter (soms) rekening mee. Maar die tijd is weer voorbij, dus voorlopig hebben we daar sowieso geen last van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')