Dat mag, maar je gaat wel netjes in de rij staanquote:
Mocht je deze schoenen kopen moet je die wel aan naar date hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 21:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat mag, maar je gaat wel netjes in de rij staan
Ik zorg wel voor mijn liefjes hier hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 21:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Haha Shar is verloofde/droomvrouw/back-up vriendin van de halve SC
Tsssquote:Op donderdag 5 april 2012 21:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat mag, maar je gaat wel netjes in de rij staan
Zoveel liefde hierquote:Op donderdag 5 april 2012 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zorg wel voor mijn liefjes hier hoor
Ik vind dat Shar er met iemands broer vandoor moet gaan, dat is wel een beetje de trend hier.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zoveel liefde hier![]()
Toch benieuwd wie uiteindelijk je vriendje gaat worden
Al die wannabe liefde hier, ik wordt er stiekem gewoon een beetje misselijk vanquote:Op donderdag 5 april 2012 21:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zoveel liefde hier![]()
Toch benieuwd wie uiteindelijk je vriendje gaat worden
Je bent de enigequote:Op donderdag 5 april 2012 21:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik vind dat Shar er met iemands broer vandoor moet gaan, dat is wel een beetje de trend hier.
Je bent gewoon jaloers! Je wilt gewoon dat Shar ook jou back-up vriendin is. Of heb je een andere SC-er op het oog voor back-up?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Al die wannabe liefde hier, ik wordt er stiekem gewoon een beetje misselijk van
No thanks, geen interessequote:Op donderdag 5 april 2012 21:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers! Je wilt gewoon dat Shar ook jou back-up vriendin is. Of heb je een andere SC-er op het oog voor back-up?
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers! Je wilt gewoon dat Shar ook jou back-up vriendin is. Of heb je een andere SC-er op het oog voor back-up?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
BBN hoe is het met de kleine? Was dit nu de 3de of de 4de al?quote:
loop jij nou zo achter, of neuk ik teveel (het zijn er 11 nu)quote:Op donderdag 5 april 2012 21:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
BBN hoe is het met de kleine? Was dit nu de 3de of de 4de al?
Kuuks is al van ross idd!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:48 schreef badboynova het volgende:
[..]Daar zit ik idd ook al aan te denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
OMG 11quote:Op donderdag 5 april 2012 21:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
loop jij nou zo achter, of neuk ik teveel (het zijn er 11 nu)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:48 schreef badboynova het volgende:
[..]Jamaar die mag toch niet afgepakt worden daar zou ik mee trouwen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |