Ik morgenquote:
Ik geen ambtenaar wel woensdag vrijquote:Op donderdag 5 april 2012 19:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ookAmbtenaar ... elke woensdag vrij
Doin' it rite!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik geen ambtenaar wel woensdag vrij
relaxedquote:Op donderdag 5 april 2012 19:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik morgen
Zaterdag en zondag ben ik weg, maandag bijkomen.
Zekerquote:
Je weet dat FOK! een auto-refresh heeft?! F5 hoef je hier dus niet te gebruiken. Bovendien kun je altijd nig op de refresh/reload-knop in je browser klikken hequote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens mhh mijn F5 knop heeft refresh als 2de functie dit is irri. Is dat aan te passen?
Jawel maar zit alsnog steeds op die knop te rammenquote:Op donderdag 5 april 2012 20:10 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Je weet dat FOK! een auto-refresh heeft?! F5 hoef je hier dus niet te gebruiken. Bovendien kun je altijd nig op de refresh/reload-knop in je browser klikken he
Waarom?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel maar zit alsnog steeds op die knop te rammen
GEWOON GEWEND HEquote:
Heb je van die f-mode toetsen?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:46 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens mhh mijn F5 knop heeft refresh als 2de functie dit is irri. Is dat aan te passen?
Ja via de fn toets?quote:
*doet jouw avatar na*quote:Op donderdag 5 april 2012 21:11 schreef Nebo het volgende:
Shar is mijn nieuwe schoenen aan het uitkiezen!
Daar heb je toch een vriendin voorquote:Op donderdag 5 april 2012 21:11 schreef Nebo het volgende:
Shar is mijn nieuwe schoenen aan het uitkiezen!
Ik mikte op de 50 euro omdat het meer voor erbij is, maar als het echt toffe schoenen zijn dan ga ik tot de 100. Wel sneakerish als het kan, geen zwart, beetje vlot en sportief, vermijd Adidas en Nike. En goquote:Op donderdag 5 april 2012 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
*doet jouw avatar na*
bij mij is het wel handig om een budget te geven btwwat is de max?
Die is met verlof.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Daar heb je toch een vriendin voor
Yes sir!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik mikte op de 50 euro omdat het meer voor erbij is, maar als het echt toffe schoenen zijn dan ga ik tot de 100. Wel sneakerish als het kan, geen zwart, beetje vlot en sportief, vermijd Adidas en Nike. En go
Nee joh gekkie, je bent de eerstvólgende keus!quote:
Heel tactischquote:Op donderdag 5 april 2012 21:21 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, je bent de eerstvólgende keus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |