quote:Op donderdag 5 april 2012 16:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En nog steeds geen duidelijkheid over afstuderen.. Ik ben het kotsbeu en heb contact opgenomen met de teamleider van de opleiding.
Zal wel gezeik voor komen maar fuck it.
En terecht!quote:Op donderdag 5 april 2012 16:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
En nog steeds geen duidelijkheid over afstuderen.. Ik ben het kotsbeu en heb contact opgenomen met de teamleider van de opleiding.
Zal wel gezeik voor komen maar fuck it.
gelijk bellen chickquote:Op donderdag 5 april 2012 16:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik kan er echt niet meer tegen. Morgen is het goede vrijdag en maansdag 2e paasdag dus hoor ik op zn vroegst dinsdag pas iets. En dan ben ik al 2,5 week kwijt van de 2 maanden die er voor staan..
Ik ga dinsdag maar gewoon naar school toe denk ik. Maar fucking hell zit al de hele week op hete kolen en niemand beantwoord zijn email. Heel laf!quote:
mofo'squote:Op donderdag 5 april 2012 16:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag maar gewoon naar school toe denk ik. Maar fucking hell zit al de hele week op hete kolen en niemand beantwoord zijn email. Heel laf!
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Voorspelling van 1 van de docenten: het niveau is zo schikbarend slecht dat vrijwel iedereen pas in dec kan gaan afstuderen.
Dat dacht ik dus even niet he!
6 dagen weekendquote:Op donderdag 5 april 2012 18:48 schreef AQuila360 het volgende:
WRAAA op nieuwe laptop kan ik niet meer makkelijk F5én
Maar wel 4 daagjes weekend nu
Sharretje!quote:
Het is je vergeven! Ik heb woensdag ook weer vrij!quote:
Ik ookquote:Op donderdag 5 april 2012 19:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is je vergeven! Ik heb woensdag ook weer vrij!
Ik werk zaterdag en zondag gewoon...quote:Op donderdag 5 april 2012 19:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ookAmbtenaar ... elke woensdag vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |