Jij bent echt een snob hequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:06 schreef MissMSX het volgende:
Voor die prijs weet je zeker dat je inferieure bende koopt: http://www.simonlevelt.nl(...)-thee/japan/gyokuro/
* MissMSX website snel afsluit
Zou je denken?quote:
Met Fokkers! Huuu.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je gaat niet meeten. Je gaat thee drinken.
Ook daar geldt weer dat je rooibos hebt en rooibosquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
En dat. Ofja, eigenlijk zijn alle smaken die ik niet drink even vies.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Nee joh. Alleen in onze vrije tijdquote:
Niet mét rooibos, maar ván rooibos!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook daar geldt weer dat je rooibos hebt en rooibos
Check.quote:Op woensdag 4 april 2012 01:56 schreef rubbereend het volgende:
Thee
Ben een thee liefhebber. Maar als je tegenwoordig bij iemand komt mag je blij zijn als er een zakje gewone thee in de kist zit. Verder is het zooi als rooibos, witte thee of groene thee. En dat alles in 24 varianten
Sowieso zou zakjesthee verboden moeten worden. Is het gruis van 'losse' thee.quote:Op woensdag 4 april 2012 01:56 schreef rubbereend het volgende:
Thee
Ben een thee liefhebber. Maar als je tegenwoordig bij iemand komt mag je blij zijn als er een zakje gewone thee in de kist zit. Verder is het zooi als rooibos, witte thee of groene thee. En dat alles in 24 varianten
Gunpowder is fijnquote:Op woensdag 4 april 2012 07:07 schreef Litpho het volgende:
Sencha. We zijn hier ook goed te spreken over Gunpowder.
En uiteraard heb ik mijn eigen voorraadje Chai. Met kaneel en kardemom. En melk en honing voor de kuchende winterkeel.
Ligt eraan aan welke kant van de loop je staat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |