quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:46 schreef LookAtMe het volgende:
[ [url=https://whyweprotest.net/asset-proxy/925c573c82072183a57d8d84f3b2994bd3923204/687474703a2f2f6e6578746c6f6c2e636f6d2f696d616765732f3534312d692d6b6e6f772d746861742d6665656c2d62726f2e706e67/http://nextlol.com/images/541-i-know-that-feel-bro.png]afbeelding[/url] ]
quote:
quote:
dan faal je ook wel in het leven.quote:
Wie ruffryder?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:53 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dit ja.![]()
Je was toch op haar slaapfeestje ook?
Ze zei dat ze blij was dat we vrienden zijn geworden omdat ik een van de mensen ben aan wie ze alles kan toevertrouwen en dat ik een fijne vriend ben.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:48 schreef KritischeMassa het volgende:
Jojoooons, poppie van mehoe was je hossel slaapfeestje?
Klassiek schoolvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:55 schreef jojojoons het volgende:
[..]
Ze zei dat ze blij was dat we vrienden zijn geworden omdat ik een van de mensen ben aan wie ze alles kan toevertrouwen en dat ik een fijne vriend ben.
hahah ts is te lief skkltjequote:Op dinsdag 3 april 2012 19:55 schreef jojojoons het volgende:
[..]
Ze zei dat ze blij was dat we vrienden zijn geworden omdat ik een van de mensen ben aan wie ze alles kan toevertrouwen en dat ik een fijne vriend ben.
Wat zei ze precies? Of had je dit al verteld?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:58 schreef jojojoons het volgende:
Was verder wel gezellig dat slaapfeestje, maar toen ze dat zei had ik er gelijk geen zin meer in.
Is toch niet slecht? Wat ze met die grote neger heeft die in de tweede van de LTS is blijven zitten (in de shop) is maar dierlijke seks en volledige onderwerping. Hij kent haar geheimpjes niet!quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:55 schreef jojojoons het volgende:
[..]
Dat je 9gag nog steeds niet beu bent.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:00 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Friendzone is een eufemisme bedacht door mannen voor het feit dat vrouwen hen te lelijk achten om seksuele betrekkingen mee te hebben.
Verder ben ik dankzij 9gag () het gejank erover een beetje beu.
Dit was mijn post. Dank u.
Studeren of sociaal zijn is ook weer zoveel moeite he.quote:
Dit dus. Je hebt gewoon een kop om op te beuken TS.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:03 schreef AdoraBelle het volgende:
Je hebt het er wel moeilijk mee he?
Maar inderdaad, friendzone = te lelijk of niet mijn type. Wat eigenlijk op hetzelfde neerkomt.
Hahahahahaha kkhard lachen hier, dank broquote:
Of verkrachten. Dan zal ze daar zo geil van woorden, want veel vrouwen hebben een verkrachtingsfantasie. dat ze meteen je seksslaaf wilt zijn en je meteen uit de friendzone bent.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:21 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja hoor, stomp haar tussen haar ogen
Het was toch ook bewezen dat als je foto's en video's post ervan op Fok dat de kans groter is dat ze je alsnog neemt?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Of verkrachten. Dan zal ze daar zo geil van woorden, want veel vrouwen hebben een verkrachtingsfantasie. dat ze meteen je seksslaaf wilt zijn en je meteen uit de friendzone bent.
Bewezen concept..
En in de bitch-zone bij Quincio, je onverzadigbare celgenoot.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Of verkrachten. Dan zal ze daar zo geil van woorden, want veel vrouwen hebben een verkrachtingsfantasie. dat ze meteen je seksslaaf wilt zijn en je meteen uit de friendzone bent.
Hij heeft nog geen roodharige geprobeerd.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 01:18 schreef BlackLining het volgende:
Denken dat er een friendzone bestaat
Hoe noem je het dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 01:18 schreef BlackLining het volgende:
Denken dat er een friendzone bestaat
Het bestaat gewoon niet.quote:
Geef TS nou geen valse hoopquote:Op woensdag 4 april 2012 14:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het bestaat gewoon niet.
Je kunt gewone vriendschappen makkelijk uitbouwen tot relaties.
Als de vrouw eenmaal besloten heeft geen seks met je te willen en je in de friendzone zet, dan kom je er gewoon nooit uit.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het bestaat gewoon niet.
Precies, tenzij je een platonische relatie bedoelt. En welke vent wilt dat nou.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als de vrouw eenmaal besloten heeft geen seks met je te willen en je in de friendzone zet, dan kom je er gewoon nooit uit.
Chloroform.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als de vrouw eenmaal besloten heeft geen seks met je te willen en je in de friendzone zet, dan kom je er gewoon nooit uit.
neequote:Op woensdag 4 april 2012 14:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het bestaat gewoon niet.
Als ze geen seks met je willen, waarom dan wel een relatie?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:16 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Precies, tenzij je een platonische relatie bedoelt. En welke vent wilt dat nou.
Jij misschien niet. Dat is heel wat anders.quote:
Op tijd toeslaan en niet te lang wachten. Maar ook niet te snel.quote:Op maandag 9 april 2012 03:02 schreef Skillstorm het volgende:
Hopelijk gaat dat niet met mij gebeuren binnenkort.
quote:Op maandag 9 april 2012 12:23 schreef Dutchlike het volgende:
TS:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat bezielt die jongens.quote:Op maandag 9 april 2012 12:23 schreef Dutchlike het volgende:
TS:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hilarisch, al heb ik wel een beetje medelijdenquote:Op maandag 9 april 2012 12:23 schreef Dutchlike het volgende:
TS:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij drie van deze kneuzen zou de situatie nog prima te redden zijn ware het niet dat ze gewoon veel te verlegen zijn, want daar ligt heel het zogenaamde friendzone probleem.quote:Op maandag 9 april 2012 12:23 schreef Dutchlike het volgende:
TS:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|