gouden tip dit. Altijd de klootzak uithangen, chicks digg that.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:56 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
en oja vooral niet alleen maar complimentjes en de zwakke lieve jongen uithangengewoon niet hopeloos doen. en idd gewoon vooral plezier maken
Jij: ''Hoi''quote:
Bedenk me net dat ik nooit in een club komquote:Op zondag 8 april 2012 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij: ''Hoi''
Meisje: ''Hoi''
...
...
En toen werd je wakker.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:47 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
"een drankje aanbieden.. "![]()
ik heb nog nooit gedaan en elke keer dat ik ga (zo'n 2 keer per week) minstens wel 1 leuke dame gezoend.
sowieso tactiek bedenkengewoon beetje mee dansen op de dansvloer gewoon zelfverzekerd rondlopen alsof je de baas (letterlijk; eigenaar) van de tent bent
en het mooie is dat 9 van de 10 keer ik zelf versierd word, ik niet eens moeite doe. en zo heel knappe mooiboy allez tfoe ben ik nou ook weer niet
en als je het goed doet kun je ook nog tietjes voelen en hand in haar broekje. en af en toe kun je ze mee naar huis nemen of met haar mee naar huis
Als je niet beweerde dat je elke keer dat je uitgaat minstens 1 chick zoende en er helemaal geen moeite voor deed was het een stuk geloofwaardiger geweest. Al ben je fucking Brad Pitt, niemand zoent elke keer bij het uitgaan minstens 1 chick.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:47 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
ik heb nog nooit gedaan en elke keer dat ik ga (zo'n 2 keer per week) minstens wel 1 leuke dame gezoend.
sowieso tactiek bedenkengewoon beetje mee dansen op de dansvloer gewoon zelfverzekerd rondlopen alsof je de baas (letterlijk; eigenaar) van de tent bent
en het mooie is dat 9 van de 10 keer ik zelf versierd word, ik niet eens moeite doe. en zo heel knappe mooiboy allez tfoe ben ik nou ook weer niet
en als je het goed doet kun je ook nog tietjes voelen en hand in haar broekje. en af en toe kun je ze mee naar huis nemen of met haar mee naar huis
dit is niet eens meer niveautje player, je bent gewoon een mannelijke sletquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:47 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
Hee, ik zie dat je een armband om hebt. Ik zal in het kort ff wat over mezelf vertellen: ik heb net een pizza calzone op met extra kaas, kan je het ruiken?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:57 schreef Bijstandsuitkering het volgende:
Je fikst geen 'Chima's'.
Je maakt plezier in een club, je praat met elke meid die JIJ mooi vind... Zeg haar even wat over dr armband of vertel in het kort wat je gegeten hebt...
Vervolgens ga je weer door met plezier maken.
Geloof met met deze mindset kom je al een eind....
No more words shall be said.
Precies, en als niks van de voorgaande tips werkt, laat je ze gewoon je BMW zien.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:14 schreef Gulmez het volgende:
ik ga zaterdag of holly rotterdam of escape wss escape weer in amsterdam, eerst nog ff naar de shoppa op rembrandplein en dan lekker fixe in de club ben benieuwd alleen holly wel betere vrouwen in adam is niks kut toeristen allemaal daar maar wel mooiere ambiance buiten
Jij bent die gast die altijd iemand iets aanbiedt en hem/haar vervolgens zelf het drankje laat betalen omdat jij toevallig te weinig geld bij zich heeft?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |