Minimaal, niet maximaalquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kraak niks af, ik moet afgaan op paar kleine foto's en daarop zie ik velgen die er verweerd uitzien.
Banden met max 3mm profiel noem ik bijna kaal.
Het is een type 3 he, geen type 1!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ok
Dan wil ik graag foto's van onder de motorkap.
Links en rechts aan de onderkant, dat kan prima met vering in hoogste stand .
Onderkant deuren
De wielen die er dan onderkomen.
Waar was dat dan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:48 schreef 2cv het volgende:
Vandaag heb ik heel veel BX-en gezien, maar de jouwe niet.
Heb de foto's al gezien, zo'n eind weg ga ik helaas niet rijden op benzine en met de Xantia komen is ook weer niksquote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef 2cv het volgende:
In/om Deurningen. Was een tourrit en de verzamelplaats was bij Frans Op Den Bult.
Hoe klinkt drie HP dc7600 pc's? ruilen voor jou BX je in de oren?quote:Op zondag 15 april 2012 19:32 schreef Prowl het volgende:
Nieuwe foto's en een vaste prijs.
Inruil van een PC/Laptop bespreekbaar
PC's van 20,= per stuk?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:09 schreef kaapenkoop het volgende:
[..]
Hoe klinkt drie HP dc7600 pc's? ruilen voor jou BX je in de oren?
of iets anders kan ook natuurlijk, heb een opslag vol staan
20 euro? Kudt heb er 2 weken terug 80 euro per stuk betaald, maar goed heb heb nog meer liggen servers, dual core pc's, laptop's etc wat wil je ongeveer wilt hebben?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:10 schreef Prowl het volgende:
[..]
PC's van 20,= per stuk?
Die geef ik altijd gratis mee naar Hongarije
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |