Helpt "nare" luchtjes te vermijden..quote:
En brengt de kaasproductie tot een minimum.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Helpt "nare" luchtjes te vermijden..
Hallo allemaal,quote:Op woensdag 4 april 2012 13:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En brengt de kaasproductie tot een minimum.
Probeer nu!
Stoppen met de Lactacyd, dat ontregelt je zuurgraad waardoor je kan gaan ruiken. En als het dan nog blijft, een doorverwijzing vragen naar de gynaecoloog. Die weet er nog iets meer van dan de huisarts.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hallo allemaal,
Ik zit met een probleem. Mijn man en ik zijn al jaren bij elkaar; vrijen altijd zonder condoom.
Sinds een paar maanden heb ik na het vrijen last van een zeer onaangename geur, zeg maar gerust stank; een mix tussen vissig en oud zweet. Ik spoel alles daaronder goed uit na het vrijen, was me dagelijks met lactacyd maar krijg de lucht niet weg.
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/109221
Volgens mij moet die kerel van haar zich eens wassen.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hallo allemaal,
Ik zit met een probleem. Mijn man en ik zijn al jaren bij elkaar; vrijen altijd zonder condoom.
Sinds een paar maanden heb ik na het vrijen last van een zeer onaangename geur, zeg maar gerust stank; een mix tussen vissig en oud zweet. Ik spoel alles daaronder goed uit na het vrijen, was me dagelijks met lactacyd maar krijg de lucht niet weg.
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/109221
Ik hou van Tieten, schieten en helicopter films!!quote:Op woensdag 4 april 2012 10:23 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Vrouwen altijd met hun geweld.
Kunnen jullie niet gewoon een mooie romantische film kijken of zo?
Heey..wij hebben gezamelijke interessequote:Op woensdag 4 april 2012 13:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik hou van Tieten, schieten en helicopter films!!
Laten we samen helikopteren.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik hou van Tieten, schieten en helicopter films!!
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heey..wij hebben gezamelijke interesse
Gezellig!!quote:
Dit. Lactacydquote:Op woensdag 4 april 2012 13:44 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Stoppen met de Lactacyd, dat ontregelt je zuurgraad waardoor je kan gaan ruiken. En als het dan nog blijft, een doorverwijzing vragen naar de gynaecoloog. Die weet er nog iets meer van dan de huisarts.
Gatverdamme
Serieus, ik had nooit last van witte strepen op mijn kleding van deoderant, tot er anti witte strepen deoderant op de markt kwam....quote:Op woensdag 4 april 2012 13:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit. LactacydWel echt het meest belachelijke product van de eeuw.
Evenals Mijn Chilly
Sowieso wil je als vrouw toch gewoon niet meer op deze aardbol leven met al die verschrikkelijke reclames die op vrouwen gericht zijn. Je gaat nog bijna denken dat ze srs geloven dat we achterlijk zijn.
weet je zeker dat je een vrouw bent?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:25 schreef FurryRedElmo1971 het volgende:
...ben ik nou de enige vrouw die daar een beetje jeuk van krijgt ?
Telkens als ik bij een reclame blok weer die donker bruine kreet "MEER VOOR MANNEN" door mijn speakers hoor schallen (...en net aan het genieten ben van Voetbal International, Jupiler League of lekker met een biertje & wat chips me onder dompel in een avondje UEFA Cup voetbal of een fijne pot boksen op de zaterdag avond)...voel ik me een beetje betrapt......
Ehmmmmm..mag ik als vrouw nu niet meer kijken of zo ?
Ontploft mijn TV dan spontaan ? Word ik verbannen naar NET5 & Desperate Housewives ?
Moet ik nu ook mijn abonnement op Eredivisie Live, Sport 1 & m'n Feyneoord seizoenkaart inleveren als verrader van het vrouwelijk ras ?
Hellup !
FurryRed
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Serieus, ik had nooit last van witte strepen op mijn kleding van deoderant, tot er anti witte strepen deoderant op de markt kwam....
Hoe is het met jouw stoelgang dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik had nooit last van darmklachten tot ik die Activia reclame op tv zag
Nu moeten we ineens spontaan collectief aan de Lactobacillus (L.) Casei Defensis en bifidus actiregularis.quote:Op woensdag 4 april 2012 13:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Chillyquote:Op woensdag 4 april 2012 13:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit. LactacydWel echt het meest belachelijke product van de eeuw.
Evenals Mijn Chilly
Sowieso wil je als vrouw toch gewoon niet meer op deze aardbol leven met al die verschrikkelijke reclames die op vrouwen gericht zijn. Je gaat nog bijna denken dat ze srs geloven dat we achterlijk zijn.
Af en toe last van je opgezwollen buikjequote:Op woensdag 4 april 2012 13:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |