Uw Naam worde geheiligdquote:
ohaiquote:
Wel sportief, heeft hij er van geleerd?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:44 schreef Adolecens het volgende:
Kantoorhumor..![]()
Policy op de afdeling hier is als je wegloopt van je werkplek dat je je werkplek vergrendeld.
Dat was een collega hier vergeten/ niet gedaan.
Dus wij in zijn mailbox een mailtje naar de gehele afdeling (50+ man) gestuurd dat er om 14:30 uur gebak op zijn kamer vanwege zijn verjaardag
Om 14:30 stond er een mannetje of 30 in zijn kamer zich af te vragen waar of het gebak was
Sportief dat ie was heeft ie een half uur later alsnog gebak gehaald
Uche uche.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:45 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb gisteren weer een keertje Children of Men gekeken
Echt een goede film vind ik
lang geleden dat ik die heb gezien.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:45 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb gisteren weer een keertje Children of Men gekeken
Echt een goede film vind ik
Waarvan is dat tuup?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohai
mijn pa en ik kunnen het goed met elkaar vinden, ik mag hem ouwe of tuup noemen.
mn moeder noem ik gewoon mam
misschien is dat ook wel waarquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:45 schreef Chai het volgende:
Ik vind ons pap en mam echt heel incestachtig klinken, alsof er talloze kinderen van ze van verschillende personen rondlopen.
quote:
Mits genoeg schuim.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:46 schreef Mozy het volgende:
Mijn internetprovider heet gewoon
OnsBrabantNet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond hem wel tof. Coole film wel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]Ja die acteur krijg ik soms een beetje de kriebels van, door zn accent en veel van die vergelijkbare rollen
maar toch mooi in deze film
Volgende keer screenshot maken van zijn openstaande scherm, alle openstaande iconen en apps weghalen en dat screenshot als bureaubladachtergrond instellen. Hihaho gegarandeerd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:44 schreef Adolecens het volgende:
Kantoorhumor..![]()
Policy op de afdeling hier is als je wegloopt van je werkplek dat je je werkplek vergrendeld.
Dat was een collega hier vergeten/ niet gedaan.
Dus wij in zijn mailbox een mailtje naar de gehele afdeling (50+ man) gestuurd dat er om 14:30 uur gebak op zijn kamer vanwege zijn verjaardag
Om 14:30 stond er een mannetje of 30 in zijn kamer zich af te vragen waar of het gebak was
Sportief dat ie was heeft ie een half uur later alsnog gebak gehaald
wil je me niet zienquote:
Ah we hebben een kenner in kantoorgrappen in ons midden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgende keer screenshot maken van zijn openstaande scherm, alle openstaande iconen en apps weghalen en dat screenshot als bureaubladachtergrond instellen. Hihaho gegarandeerd.
kan makkelijkquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah we hebben een kenner in kantoorgrappen in ons midden.
Dit was zijn antwoordquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel sportief, heeft hij er van geleerd?
Ondertussen was hij dus gebak aan het halenquote:Tja, heerlijk gebak had ik laten komen. Ben even weg geweest van mijn werkplek en bij terugkomst blijken mijn eerwaarde collegae op de kamer alles opgegeten te hebben. Hoe diep kan je zinken ? Ter compensatie hebben ze toegezegd straks voor nieuw gebak te zorgen. Da’s dan wel weer aardig. Ben benieuwd.
Niet eens. Ik haat die halftamme kantoorhumor tbh. Maar deze had ik onthouden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah we hebben een kenner in kantoorgrappen in ons midden.
Nee, ik prik liever gewoon door het schuim heen... ik hou wel van een beetje mysterieus en verrassing.quote:
Dit was het standaard grapje, daarom hebben we nu wat nieuws bedachtquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgende keer screenshot maken van zijn openstaande scherm, alle openstaande iconen en apps weghalen en dat screenshot als bureaubladachtergrond instellen. Hihaho gegarandeerd.
dan doen we het licht wel uitquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik prik liever gewoon door het schuim heen... ik hou wel van een beetje mysterieus en verrassing.
Inb4quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niet eens. Ik haat die halftamme kantoorhumor tbh. Maar deze had ik onthouden.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |