quote:
Of refereren aan de ander op die manier, terwijl die er gewoon bij zit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:38 schreef Chai het volgende:
Mijn ouders doen dat ook tegen mij. 'Dat moet je maar aan je moeder/vader vragen. '
Klinkt gezellig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Touwen om polsen en enkels en even een uurtje onder het schip doorbrengen.
Haha, dat klinkt echt niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook vaak, en 'jullie ma' als het over mn schoonmoeder gaat
Uw Naam worde geheiligdquote:
ohaiquote:
Wel sportief, heeft hij er van geleerd?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:44 schreef Adolecens het volgende:
Kantoorhumor..![]()
Policy op de afdeling hier is als je wegloopt van je werkplek dat je je werkplek vergrendeld.
Dat was een collega hier vergeten/ niet gedaan.
Dus wij in zijn mailbox een mailtje naar de gehele afdeling (50+ man) gestuurd dat er om 14:30 uur gebak op zijn kamer vanwege zijn verjaardag
Om 14:30 stond er een mannetje of 30 in zijn kamer zich af te vragen waar of het gebak was
Sportief dat ie was heeft ie een half uur later alsnog gebak gehaald
Uche uche.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:45 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb gisteren weer een keertje Children of Men gekeken
Echt een goede film vind ik
lang geleden dat ik die heb gezien.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:45 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb gisteren weer een keertje Children of Men gekeken
Echt een goede film vind ik
Waarvan is dat tuup?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohai
mijn pa en ik kunnen het goed met elkaar vinden, ik mag hem ouwe of tuup noemen.
mn moeder noem ik gewoon mam
misschien is dat ook wel waarquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:45 schreef Chai het volgende:
Ik vind ons pap en mam echt heel incestachtig klinken, alsof er talloze kinderen van ze van verschillende personen rondlopen.
quote:
Mits genoeg schuim.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:46 schreef Mozy het volgende:
Mijn internetprovider heet gewoon
OnsBrabantNet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()