abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 april 2012 @ 15:26:11 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_109941938
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Weet je héél zeker dat het zijn moeder was?
Ken je zijn moeder goed?

Straks heeft hij iemand laten bellen om zich voor te doen als zijn moeder om zo alsnog
zijn nin te krijgen, zou dat kunnen?
Dit ja... ik startte juist FOK! weer op omdat ik me ineens bedacht dat het waarschijnlijk zijn moeder helemaal niet was.

Zo'n onderwerp is vrij beschamend, en ik kan me met mijn 20-jarige zoon al niet voorstellen dat ik zo'n gesprek zou hebben en hem ook nog eens gelijk zou geven dat hij idd maar met het meisje naar bed zou moeten kunnen gaan, maar dat ik zijn (potentiële) vriendin zou bellen kan ik me helemaal niet voorstellen, en wij zijn toch echt heel ruimdenkend.

Bel z'n moeder maar terug op de vaste lijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_109941960
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:25 schreef Patrona het volgende:

[..]

Nee ik weet zeker dat zij het was, ik ken haar goed.
Oké als je het héél zeker weet zou ik bij die hele familie uit de buurt blijven....
  donderdag 5 april 2012 @ 15:27:32 #278
372006 Patrona
Life sucks
pi_109941994
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Oké als je het héél zeker weet zou ik bij die hele familie uit de buurt blijven....
Ik doe echt meer dan mijn best
The best way to deal with bitches is being a bigger one.
pi_109942007
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bel z'n moeder maar terug op de vaste lijn.
Dit zou ik eerst maar eens overwegen denk ik...
pi_109942026
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:24 schreef Patrona het volgende:

[..]

Ik wil het mijn moeder zo graag vertellen, alleen is zij een heel bezorgd iemand. Het enige wat me tegenhoud is dat ik bang ben dat ze het daardoor aan mijn vader verteld.
Moeilijk moeilijk. Als het zelf kan oplossen hoeft niemand ervan af te weten. Minste gezeik. Maar mocht uitlekken en bekend worden in je omgeving heb je écht een probleem. Kan extreem uit de hand lopen.
pi_109942030
:( Ik HAAT onderdrukking en manipulatie, ik vind het te ziek voor woorden dat het in dit land nog gebeurt.. The fuck..
Rustig aan.
pi_109942130
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Yep, ik kan me bijna niet voorstellen dat het écht zijn moeder was.
Jij ook niet toch?
Ik kan me eerlijk gezegd niet eens echt voorstellen dat er zulke jongens zijn. Lijkt een slechte grap...
pi_109942240
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik kan me eerlijk gezegd niet eens echt voorstellen dat er zulke jongens zijn. Lijkt een slechte grap...
Tja... ik geloof wel dat die jongens er zijn, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat de moeder
daar dan aan mee zou werken.

Als het een grap is, dan is het een vrij zieke grap, want als TS hier in trapt is ze wel eh...
op zijn Hollands gezegd ''de lul''.
pi_109942360
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Tja... ik geloof wel dat die jongens er zijn, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat de moeder
daar dan in mee zou werken.

Als het een grap is, dan is het een vrij zieke grap, want als TS hier in trapt is ze wel eh...
op zijn Hollands gezegd ''de lul''.
Het is natuurlijk geen grap. Bedoelde ermee dat dit alles zo onvoorstelbaar is dat het op een hele slechte grap lijkt.
  donderdag 5 april 2012 @ 15:36:46 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_109942387
Die moeder zou zich kapot moeten schamen voor het gedrag van haar zoon, ipv er aan meewerken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_109942400
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het is natuurlijk geen grap. Bedoelde ermee dat dit alles zo onvoorstelbaar is dat het op een hele slechte grap lijkt.
Ja ik snapte je ook eigenlijk wel, ik begrijp wat je bedoeld...
pi_109942406
Ik hoop echt dat je niet trollt, TS. Mocht je trollen verdien je echt een paar rake petschen op je wangen met de platte hand.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2012 15:40:25 ]
pi_109942447
-edit- ga buiten spelen kleuter

[ Bericht 85% gewijzigd door Re op 05-04-2012 15:40:15 ]
UITGESCHREVEN
pi_109942592
Jeetje, ik hoop echt dat dit goed komt :o
#TeamMiley
  donderdag 5 april 2012 @ 15:51:54 #290
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_109942952
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Pardon? Is zijn moeder nou voorstander van seks voor het huwelijk?? :o |:(
kijk ik snap dat dit topic een andere situatie aankaart en dat de ex van TS gewoon een stalker is maar zo raar is dat standpunt toch niet? Je doet net alsof het hartstikke vreemd is dat een moeder vind dat ze zoon seks mag hebben voor het huwelijk :?

Ik moet er niet aan denken dat ik pas mijn vriendin sexueel leer kennen op de huweljiks nacht. Maar ik zou dat dan op voorhand ook eerlijk gezegt hebben en niet met zo een meisje verder zijn gegaan die er duidelijke heel anders over denkt dan ik.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_109943021
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:51 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

kijk ik snap dat dit topic een andere situatie aankaart en dat de ex van TS gewoon een stalker is maar zo raar is dat standpunt toch niet? Je doet net alsof het hartstikke vreemd is dat een moeder vind dat ze zoon seks mag hebben voor het huwelijk :?

Ik moet er niet aan denken dat ik pas mijn vriendin sexueel leer kennen op de huweljiks nacht. Maar ik zou dat dan op voorhand ook eerlijk gezegt hebben en niet met zo een meisje verder zijn gegaan die er duidelijke heel anders over denkt dan ik.
Ja maar jij komt toch niet uit een nogal streng gelovige Moslim familie, of wel?
pi_109943071
Jawel Frag_adder, het is wel vreemd omdat beide kanten islamitisch zijn.

Dat het moeilijk te bevatten is voor jou is duidelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2012 15:58:15 ]
pi_109943237
Meid, als je nu nog niet snapt dat die jongen foute boel is verdienen jullie elkaar misschien wel.
pi_109947364
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:28 schreef kingtoppie het volgende:
:( Ik HAAT onderdrukking en manipulatie, ik vind het te ziek voor woorden dat het in dit land nog gebeurt.. The fuck..
Tsja niet iedereen hanteert de Hollandse normen en waarden. Dus natuurlijk komt dit nog voor in dit land anno 2012.

Hoevaak ik zoiets al niet heb gezien in mijn omgeving... En echt niet alleen bij moslims (ik ben geen moslim)

1 advies voor TS: volhouden meid. Gewoon helemaal NIET met hem trouwen, ook niet als hij binnenkort tegen je zegt dat hij eerst met je trouwt en dan pas seks heeft. Hij zal je bedriegen. En ik spreek uit ervaring
  donderdag 5 april 2012 @ 20:07:43 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_109953280
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:51 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik doen niet alsof het vreemd is dat een zoon van zijn moeder seks voor het huwelijk mag hebben, ik vind het vreemd dat een moslima, die er waarschijnlijk erg veel waarde aan hecht dat haar (rondneukende) zoon een maagd trouwt, een (moslim) meisje gaat bellen dat ze wel seks met haar zoon mag hebben om te bewijzen dat ze idd maagd is, en dat moeders zoonlief wel even op z'n plek zet als hij na haar te hebben ontmaagd de benen neemt.

Als moeder nou had gezegd dat ze heel graag zouden zien dat TS en haar zoon zsm zouden trouwen dan had ik het wat anders gevonden, maar de kans dat een vrijdenkende, niet gelovige Nederlandse moeder een meisje gaat bellen dat het echt wel prima, en zelfs gewenst is als dat meisje haar maagdelijkheid aan haar zoon gaat geven, is al vreemd en van een moslima voor wie het als maagd het huwelijk ingaan toch nog steeds zo belangrijk is dat sommigen hun maagdelijkheid operatief laten herstellen ( :') ) is het helemaal vreemd dat de moeder zoiets gaat voorstellen.

Dus ik doe helemaal niet alsof, ik bekijk het vanuit de situatie en achtergrond van TS, maar ook als moeder van een 20-jarige zoon zie ik het echt niet gebeuren dat ik zo'n telefoontje met een meisje zou plegen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 5 april 2012 @ 20:17:42 #296
262 Re
Kiss & Swallow
pi_109953823
Als zoonlief zijn moeder heeft verteld een geschikte bruid te hebben uitgezocht?

Maar goed culturele uitspattingen zijn nou eenmaal vreemd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_109954056
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:17 schreef Re het volgende:
Als zoonlief zijn moeder heeft verteld een geschikte bruid te hebben uitgezocht?

Maar goed culturele uitspattingen zijn nou eenmaal vreemd
Dat kan, maar dan verwacht ik juist van de ouders dat zij hun zoon aanmoedigen (verplichten zelfs) om eerst te trouwen.
  donderdag 5 april 2012 @ 20:38:00 #298
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_109954975
Dit verhaal wordt steeds vreemder. Maar ik kan me ergens het hopeloze gevoel van die moeder voorstellen. Wie weet ziet zij haar zoon al jaren de ene relationele blunder na de andere begaan en wil ze TS gebruiken om haar zoon zich te laten binden aan iemand die wel islamitische principes heeft.
Echter TS moet zich echt niet laten gebruiken, want ze zal niet gelukkig worden met deze jongeman.
Wat een naar mannetje! Jakkes!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 5 april 2012 @ 21:07:20 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_109956622
Als moeder er zo in zou staan dan zou ik toch verwachten dat ze zoonlief (en TS) toch vooral maar zou aansporen om te trouwen, maar dat doet ze niet, de adviseert TS zich te grabbel te gooien.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_109957758
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 21:07 schreef Leandra het volgende:
Als moeder er zo in zou staan dan zou ik toch verwachten dat ze zoonlief (en TS) toch vooral maar zou aansporen om te trouwen, maar dat doet ze niet, de adviseert TS zich te grabbel te gooien.
Zelfs een niet gelovige schoonmoeder of mogelijke schoonmoeder zou nooit, zoals jij al eerder
zei in je vorige post, het vriendinnetje van haar zoon opbellen om haar te vertellen dat ze
rustig sex met haar zoontje kan hebben want hij zal wel met haar trouwen :')

Kom op zeg... dat zou belachelijk zijn, dat zoeken ze lekker zelf maar uit.

Ik geloof er dan ook niets van dat een gelovige Moslim moeder het vriendinnetje van haar zoon gaat
bellen om zich te laten ''onteren'' want zo wordt dat gezien.

Ik ben benieuwd of TS nog verslag komt doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')