Denkte gij da ik helemaal op de fiets dat ding kom afgeven in Amsterdam?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem ook gelijk de logicameter mee.
Wáár kokkketteer ik mee? Die baggergedichjes voor Yvonne? Ik weet dat ze dat leuk vindt. Rijmwoordenboek.nl erbij en gaan. Ik kreeg wel übermensch Stokstaart vrij.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:35 schreef Littlerabbit het volgende: [..] Nee maar daar doe ik dan ook geen poging toe. Jij koketteert er zelfs mee en komt erop klaar als een Ajacied op Eriksen (Ik probeer het begrijpelijk voor je te omschrijven)
Ik woon in Leiden sufkut.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denkte gij da ik helemaal op de fiets dat ding kom afgeven in Amsterdam?
Bankzitter Verhoek mist broer Wesley: 'Mede door hem kon ik scoren'quote:John Verhoek is de voorbije weken geen vaste basisspeler meer bij ADO Den Haag. De aanvaller weet dat het niet goed gaat met de club en hij is niet van plan om stennis te schoppen. “Als de trainer het gevoel heeft dat hij de voorkeur moet geven aan anderen, leg ik mij daar bij neer. Het gaat op dit moment om ADO en niet om mijn persoontje.” Volgens Verhoek heeft het vertrek van broer Wesley, die naar FC Twente verkaste, een rol gespeeld.
/
“Natuurlijk vraag ik mij ook wel eens af hoe het komt dat het minder loopt”, laat Verhoek optekenen in het Algemeen Dagblad. “Het zal niet de enige reden zijn, maar ik denk dat het vertrek van Wesley een rol heeft gespeeld. We wisten van elkaar precies wat wij gingen doen. Mede door hem kon ik in de eerste seizoenshelft veel scoren en wonnen we veel wedstrijden.”
De huurling van Stade Rennes vindt het jammer dat hij geen basisplaats meer heeft. “De laatste weken zat ik zelf wat minder in mijn vel, maar ik probeer gewoon zo hard mogelijk te trainen voor het geval de ploeg mij nodig heeft. Het was mijn doel hier tien, vijftien doelpunten te maken en in het begin leek het daar ook op. Ik had gehoopt om clubtopscorer te worden. Dat kan overigens nog steeds, maar daar denk ik nu niet zo heel veel meer aan.”
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:36 schreef Happel het volgende:
Pffff. Volgend topic maar wat tieten posten...
Wacht maar tot die tweede ring er is. ADO haalt met gemakt vijf sterren deze eeuw.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bankzitter Verhoek mist broer Wesley: 'Mede door hem kon ik scoren'
Zegt genoeg. Een kutspits die gozer
De_kromme wordt ook Toornstra-geil als hij het nieuws leest over interesse van Swansea.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wacht maar tot die tweede ring er is. ADO haalt met gemakt vijf sterren deze eeuw.
morenna-femmes-sexy-girl-adyee-sexy-brunettes-my-album-sensual-sexy-woman-hot-hot-18-only-nice-boobs-love-notes-sensuality-pixxx-sexy-pics-tapety_largequote:
Waarom is het bij een vrouw wel nakend en bij een man niet? Gender discriminatie! gvdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |