je moet de dag toch omkrijgenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik op zo'n leeftijd nog op FOK! zit.
Dat is sowieso onmenselijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:10 schreef Allure_ het volgende:
Beter dat ik het zo goed met mijn baas kan vinden. Had ze me de dag na Qday om 7 uur 's morgens ingepland![]()
![]()
. Helemaal loco, dat gaat Ally niet doen natuurlijk.
Oh, Koninginnedag. Ik dacht, wtf is dat dan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:10 schreef Allure_ het volgende:
Beter dat ik het zo goed met mijn baas kan vinden. Had ze me de dag na Qday om 7 uur 's morgens ingepland![]()
![]()
. Helemaal loco, dat gaat Ally niet doen natuurlijk.
Ik was 14 maart jarig, jij?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
WAT!?! Vas was jarig? Gelijk met mij ongeveer? Waarom wisten we dat niet!
Ja, daar heb ik meer over gelezen. Maar mijn vorige stijltang was ook duur en zo goed was die nu ook weer nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:12 schreef L0t.. het volgende:
Ally zo'n CHI stijltang schijnt wel helemaal geweldig te zijn maar wel superduur. Ben je van plan om die te gaan kopen? (las je post in het haartopic)
Ik verdien wel echt idioot veel, dus ik ga niet zeiken om die kuttijdenquote:
Ok, ik kan het niet vinden middels ForumSpy, wellicht had ik het mis. Of die ForumSpy is niet te vertrouwen.quote:
wat noem je idioot veel?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik meer over gelezen. Maar mijn vorige stijltang was ook duur en zo goed was die nu ook weer niet. Ik denk dat ik toch voor een goedkopere ga
.
[..]
Ik verdien wel echt idioot veel, dus ik ga niet zeiken om die kuttijden.
In dat geval, wanneer gaan we daten?quote:
Ja ik vind het ook te duur hoor, ik heb nu de Philips salonstraight sonic, die was iets van 60 euro volgens mij. Ben er wel tevreden over, hij trilt, weet niet echt waar het goed voor is maar mn haar wordt wel minder statisch dan wanneer ik het zonder die tril doenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik meer over gelezen. Maar mijn vorige stijltang was ook duur en zo goed was die nu ook weer niet. Ik denk dat ik toch voor een goedkopere ga
.
Is dat belangrijk dan? Zijn we nu geen match made in heaven.quote:
Verstandig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ok, ik kan het niet vinden middels ForumSpy, wellicht had ik het mis. Of die ForumSpy is niet te vertrouwen..
Vooralsnog neem ik het terug.
Toch mooi als 55 jarige, meloewas en esperanzas neukenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik op zo'n leeftijd nog op FOK! zit.
Hij triltquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook te duur hoor, ik heb nu de Philips salonstraight sonic, die was iets van 60 euro volgens mij. Ben er wel tevreden over, hij trilt, weet niet echt waar het goed voor is maar mn haar wordt wel minder statisch dan wanneer ik het zonder die tril doen
Je kon m'n papa zijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is dat belangrijk dan? Zijn we nu geen match made in heaven.
Deze monneer snapt dingen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:10 schreef Id_do_her het volgende:
Natuurlijk wel, pubers ownen, meisjes met daddy-issues versieren en nergens niks om geven. Lijkt me wel lachen eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah niet echt, hij kan alleen trillen als je 'm ook warm laat worden en minimum is 120 graden volgens mij dus helaasquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij trilt? Multifunctioneel dus
. Ik heb een Remington gehad, maar die heb je ook voor 20 euro terwijl die van mij toen 10x duurder was
. En ook geen reet verschil volgens mij
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |