Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als garisson uit 72 is, dan is hij toch nog wel een stuk ouder
Zeg jij het maar. Kook ik wel voor jequote:
Ik ben lief toch dat is hoe ik rolquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Lief van je dat je je daar zorgen om maakt.![]()
Maar ik zit er niet mee heur, ik voel me lang niet zo oud als het werkelijk is.
Tegen die tijd mag je pas met 70 met je pensioen hoor, haha.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel mee, nog 12 jaar tot z'n pensioen.
na jouquote:
Hek van de dam!quote:
Het was voor hem evengoed wel een erlebnis, omdat hij zichzelf totaal niet zo zag.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel mee, nog 12 jaar tot z'n pensioen.
Fucking Rabobank weer.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tegen die tijd mag je pas met 70 met je pensioen hoor, haha.
Altijd al geweten. Een tijd geleden ging je nog stoer doen alsof je niet lief bent, weet ik nog. Gelukkig ben je daar van teruggekomen.quote:
Nee man al een maandquote:
nee joh, heb een brommer meer heb ik niet nodig in Amsterdamquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh net 18 geworden? Ben je aan het rijlessen?
Nooit gezegdquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Altijd al geweten. Een tijd geleden ging je nog stoer doen alsof je niet lief bent, weet ik nog. Gelukkig ben je daar van teruggekomen.
WAT!?! Vas was jarig? Gelijk met mij ongeveer? Waarom wisten we dat niet!quote:
Natuurlijk wel, pubers ownen, meisjes met daddy-issues versieren en nergens niks om geven. Lijkt me wel lachen eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik op zo'n leeftijd nog op FOK! zit.
Zei ik ook altijd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik op zo'n leeftijd nog op FOK! zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |