ik heb er geen verstand van maar ik vind dat je kapster lultquote:Op donderdag 5 april 2012 22:31 schreef Governo het volgende:
[..]
Oké. Ik, en mijn kapster trouwens, vonden het anders zo kaal. Mijn kapster zei dat ik dat beter kon houden omdat het anders leek alsof ik een super groot voorhoofd had
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:27 schreef Governo het volgende:
En dat hebben ze bij de etos? En wat moet ik me daar bij voorstellen zeg maar? Weet ik waar ik tussen moet zoeken
Nah, als de pony straks ietsjes langer is kijk je er heel anders tegenaan.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb er geen verstand van maar ik vind dat je kapster lult
Dat sowieso. Eerste 2 weken na de kapper is altijd stomquote:Op donderdag 5 april 2012 22:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nah, als de pony straks ietsjes langer is kijk je er heel anders tegenaan.
blijkbaar heb je al goede voorbereidingen getroffen. nu nog ff de haak flink door zijn lip heen trekken en dan binnenhalen en filerenquote:Op donderdag 5 april 2012 23:04 schreef Governo het volgende:
Oké. Jongen heeft me op date gevraagd dus moet even goede voorbereidingen treffen
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:04 schreef Governo het volgende:
Oké. Jongen heeft me op date gevraagd dus moet even goede voorbereidingen treffen
Wat leuk!quote:Op donderdag 5 april 2012 23:04 schreef Governo het volgende:
Nieuwe kapster zoeken. Je pony is veels te kort nu en lijkt wel scheef. Verder zie je er prima uit, alleen nogmaals het advies om je wenkbrauwen iets aan te dikken met een potloodje.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:31 schreef Governo het volgende:
[..]
Oké. Ik, en mijn kapster trouwens, vonden het anders zo kaal. Mijn kapster zei dat ik dat beter kon houden omdat het anders leek alsof ik een super groot voorhoofd had
Jooooooooooonge, ze gaat toch eyebrow gel kopen vandaag.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nieuwe kapster zoeken. Je pony is veels te kort nu en lijkt wel scheef. Verder zie je er prima uit, alleen nogmaals het advies om je wenkbrauwen iets aan te dikken met een potloodje.
Meisjuhhhhhhhhhhhhhhhh, dat is toch al een paar dagen te laat wanneer ik dat advies al tijden geleden heb gegeven!?!?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jooooooooooonge, ze gaat toch eyebrow gel kopen vandaag.
Ooit van een schuine pony gehoordquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nieuwe kapster zoeken. Je pony is veels te kort nu en lijkt wel scheef.
Ik heb idd van een 'schuine pony' gehoord, maar dat het een bewuste keus is om het zo te laten knippen betekent niet dat het de juiste keus is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:49 schreef saaw het volgende:
[..]
Ooit van een schuine pony gehoord
En ja het is wat kort maar nu is het in model geknipt en dan groeit het vanzelf wel weer bij.
TS, ik vind dat je er al een stuk beter uitzieten je vindt het leuk zo te lezen, dat is natuurlijk ook belangrijk!
Ik begrijp dat je het niet mooi vind, maar je 'het lijkt wel scheef' opmerking blijkt niet echt van oplettendheid. In het vorige topic heeft TS wat foto's gekozen die ze mooi vond qua kapsel en die hadden allemaal een schuine pony, dus als dit is wat ze wil heeft jouw mening er weinig mee te maken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb idd van een 'schuine pony' gehoord, maar dat het een bewuste keus is om het zo te laten knippen betekent niet dat het de juiste keus is.
Ziet er niet uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:18 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb er de ballen verstand van, maar zo'n type kapsel moet toch haalbaar zijn. Ook qua dagelijkse verzorging. Je ziet vrij veel mensen met dat type kapsel lopen. En ik vind bij vrijwel iedereen make-up ronde de ogen goed staan. En dan is basic al snel mooi.Zo wil ik mijn haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de pony moet wel redelijk lang zijn wil je het zo krijgen. En dat duurt even, vooral als je van pony naar zo'n lok gaat. Mijn haar ziet er nu niet uit omdat ik het laat bijgroeien.
Goed nieuws.quote:Op maandag 9 april 2012 01:41 schreef Governo het volgende:
Aangezien jullie me zo goed supporten zal ik het even mededelen:
Date ging uitstekend
Jeej!quote:Op maandag 9 april 2012 01:41 schreef Governo het volgende:
Date ging uitstekend
someone got lucky (Y)quote:Op maandag 9 april 2012 01:41 schreef Governo het volgende:
Date ging uitstekend
Deze tienerzwangerschap werd mede mogelijk gemaakt door FOK!forum.nl!quote:Op maandag 9 april 2012 01:41 schreef Governo het volgende:
Date ging uitstekend
quote:Op maandag 9 april 2012 11:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Deze tienerzwangerschap werd mede mogelijk gemaakt door FOK!forum.nl!
quote:Op maandag 9 april 2012 11:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Deze tienerzwangerschap werd mede mogelijk gemaakt door FOK!forum.nl!
Hij zei dat ik er leuk uitzag jaquote:Op maandag 9 april 2012 13:04 schreef Beach het volgende:
Complimenteerde je date je wel met je nieuwe look??
Daar doe je het voor. Dit topic is dus echt een succes.quote:
Ik vind het leuk! Leuk blousje ookquote:Op donderdag 26 april 2012 18:23 schreef Governo het volgende:
Tell me about it!
[ afbeelding ]
Sorry voor de weer gemaakte lachIk kan dat gewoon niet op 'stijve' foto's
Ik vind het een goede make-overquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |