Ja dus? geldt toch niet voor anderen danquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:41 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Daten en relaties zie ik voorlopig niet zitten
Was maar sarcasmequote:Op dinsdag 3 april 2012 13:42 schreef Geester het volgende:
[..]
Ja dus? geldt toch niet voor anderen dan
Je hebt m'n naam niet goed gespeldquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:42 schreef Murdera het volgende:
Waarom kunnen mensen niet zelf een nieuwe openen?
Waarom niet ovox
Heb ik over getwijfeld ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:44 schreef Mystikvm het volgende:
Maar was jij niet diegene die aan het twijfelen was of je het wel een relatie moest noemen?
Genoeg tijd voor sexy time toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ik over getwijfeld ja.
Maar hij wou een dergelijke stap nu nog neit zetten (en geen idee wanneer wel)
Alleen jijquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heel erg lang ja.
[..]
Ik mag jou zo noemen toch? Voxje?
Voxy Lady jwzquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heel erg lang ja.
[..]
Ik mag jou zo noemen toch? Voxje?
welke foto?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:48 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Voxy Lady jwz
Al heb ik de foto nooit gezien. Mijn medefokkers zijn mijn ogen in dezen.
Ik denk ook niet dat hij me wil zien fappen.quote:
Het komt uit Borat, kortom nee je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
Ben ik de enige die niet meer zo'n zin zou hebben als een meisje me vraag om "sexy time"?
Ook niet gehad toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:51 schreef ovoxo het volgende:
Ik heb geen sexy time en hoef 't ook even niet
Waarschijnlijk is dat omdat ze dan Svetlana heet en schurft heeft.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:51 schreef Murdera het volgende:
Ben ik de enige die niet meer zo'n zin zou hebben als een meisje me vraag om "sexy time"?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat omdat ze dan Svetlana heet en schurft heeft.
Jamaar een ging niet door om de afstand en de tweede omdat ik moest werken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had je je dates maar niet moeten afzeggen
Whut?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Jamaar een ging niet door om de afstand en de tweede omdat ik moest werken.
En nu hossel ik ze allebei niet meer omdat ze vast andere meneren hebben gedaan.
Mn dates.quote:
I looking for good husband. I study and like to go out to disco. Will you be good husband and love me long time?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
als ze nou crabs had gehadquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
I looking for good husband. I study and like to go out to disco. Will you be good husband and love me long time?
Kisses,
Svetlana
PS: I have rabies, I hope you not mind
Jij date sletjes?quote:
Hello! Sorry for the trouble! I understand that my letter to you sound a little strange! But I hope that you will be interested)).quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
I looking for good husband. I study and like to go out to disco. Will you be good husband and love me long time?
Kisses,
Svetlana
PS: I have rabies, I hope you not mind
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:56 schreef Mystikvm het volgende:
Ik krijg trouwens gewoon brieven thuis uit KenyaHandgeschreven.
Nee, mooie meisjes. En die hosselen vast wel weer wat nieuws.quote:
Jij krijgt nog foto's. Het enige wat ik bij de laatste brief kreeg was een cijferlijst en een verzoek om geld over te makenquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik krijg enkel emails met fotos van mooie vrouwen.
ik begreep dat hier een foto van je had gestaan.quote:
Inderdaad, ze zitten al in mijn fapmap.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:58 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
ik begreep dat hier een foto van je had gestaan.
Beter dan 15x penisvergrotende middelenquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:58 schreef Geester het volgende:
De tering als ik mn mailbox zo zie heb ik 10 russische vrouwen en 30 x de spaanse loterij gewonnen
Tja dan maar opzoek naar nieuwequote:Op dinsdag 3 april 2012 13:53 schreef Skv het volgende:
Jamaar een ging niet door om de afstand en de tweede omdat ik moest werken.
En nu hossel ik ze allebei niet meer omdat ze vast andere meneren hebben gedaan.
Jamaar lat hoog voor mezelf. En dan kost het altijd zoveel moeitequote:
Maar aangezien je lat hoog ligt.. dan zou het het ook wel waard moeten zijn als het luktquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:02 schreef Skv het volgende:
Jamaar lat hoog voor mezelf. En dan kost het altijd zoveel moeite
Scherpquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar aangezien je lat hoog ligt.. dan zou het het ook wel waard moeten zijn als het lukt
Ja, het was ook gelukt, maar een beetje kut van die 2e date want die chick is echt heel mooi. En tof.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar aangezien je lat hoog ligt.. dan zou het het ook wel waard moeten zijn als het lukt
Ik word bangquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zitten al in mijn fapmap.
Waarom ben je daar bang voor? Neem aan dat je weinig te horen krijgt behavle "het was leuk.. het was kut"quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, het was ook gelukt, maar een beetje kut van die 2e date want die chick is echt heel mooi. En tof.
Ik vrees er een beetje voor te horen wat ze met dr vervanging heeft uitgevreten. Anders kan ik donderdag nog een hossel proberen.
Maak je geen zorgen, ik heb geen fapmappen.quote:
Mijn externe harde schijf van 1TB is een grote fap mapquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik heb geen fapmappen.
Janou het was een huisdiner dus het ging niet om of ze elkaar leuk vinden. Die dingen staan er om bekend dat je straalbezopen wordt en je date maar even gaat neuken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom ben je daar bang voor? Neem aan dat je weinig te horen krijgt behavle "het was leuk.. het was kut"
Dude wtf ik beschouw een date om te zien of je elkaar leuk vind.. niet om zoiets eigenlijk.. ik ben ouderwets ofnietquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Janou het was een huisdiner dus het ging niet om of ze elkaar leuk vinden. Die dingen staan er om bekend dat je straalbezopen wordt en je date maar even gaat neuken.Stom dat ik 'm afzegde.
Naja, het is een huisdiner waarbij de bewoners voor elkaar dates regelen (iig als de bewoner in kwestie vrijgezel is). En als je dan knalbezopen bent en je hebt een 'date' dan ga je neuken. Maar eigenlijk boeit het me ook niks. Studenten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:10 schreef Geester het volgende:
[..]
Dude wtf ik beschouw een date om te zien of je elkaar leuk vind.. niet om zoiets eigenlijk.. ik ben ouderwets ofniet
Als je t niks boeit moet je niet zeuren jongeman! Gewoon voortaan goed plannen man dan zit je ook niet met afzeggen zometeen heb je zo'n naam ..vooral als je alleen chicks uit je eigen stad date ofzoquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Naja, het is een huisdiner waarbij de bewoners voor elkaar dates regelen (iig als de bewoner in kwestie vrijgezel is). En als je dan knalbezopen bent en je hebt een 'date' dan ga je neuken. Maar eigenlijk boeit het me ook niks. Studenten.
Whut?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Janou het was een huisdiner dus het ging niet om of ze elkaar leuk vinden. Die dingen staan er om bekend dat je straalbezopen wordt en je date maar even gaat neuken.Stom dat ik 'm afzegde.
Het was een easy killquote:
Nee, je leest niet goed. Ik heb gisteren niks volgeblaft omdat domme keuze.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef muhahaha het volgende:
Skv doet vooral zeuren zeuren zeuren en ondertussen grietjes volblaffen
Wat een DIE-hard nederlander is het toch ook![]()
Waarom is dat puur iets Nederlands dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef muhahaha het volgende:
Skv doet vooral zeuren zeuren zeuren en ondertussen grietjes volblaffen
Wat een DIE-hard nederlander is het toch ook![]()
omdat wij de besten zijn in zeuren en volblaffen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef Geester het volgende:
[..]
Waarom is dat puur iets Nederlands dan?
Euh, ik kende dr al 2 jaar een beetje. Maar toen had ik nog een vriendin. En laatst om 3 uur kwamen we de kroeg uitgerold en heb ik dr meegesleurd naar een of andere club. Daar begon het wat. Dag erna weer. Maar da's al twee weken geleden en gisteren zou de eerste keer zijn dat we wat samen deden. Maar er is ook niet echt iets van een vonk ofzo. Meer leuk als we dronken zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar haal je dat soort dates vandaan?
Nederland staat bekend om de zeik-cultuurquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef Geester het volgende:
[..]
Waarom is dat puur iets Nederlands dan?
Hoezo 'wij'quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
omdat wij de besten zijn in zeuren en volblaffen.
Er wordt toch gezegd dat nederland geen cultuur heeftquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nederland staat bekend om de zeik-cultuur
Zeker zo een zeik-topicquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:16 schreef Geester het volgende:
[..]
Er wordt toch gezegd dat nederland geen cultuur heeft( in andere topics )
Jij ook al? Wat een slet die voxjequote:Op dinsdag 3 april 2012 14:17 schreef muhahaha het volgende:
Trouwens ik heb een date met ovoxo, ooit
Gaan we samen iets heel lekkers koken en daarna opeten
Eckte bazen only. Sorry.quote:
lekker eten en daarna samen uitbuikenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:17 schreef muhahaha het volgende:
Trouwens ik heb een date met ovoxo, ooit
Gaan we samen iets heel lekkers koken en daarna opeten
Neequote:Op dinsdag 3 april 2012 14:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben jij echt 36? Dacht dat ik de oudste bokkelul was hier haha
Dat criterium voldoe ik aan, maar schijnbaar zeik ik niet zoveel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Eckte bazen only. Sorry.
Je mag er bij als je iets hebt volgeblaft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |