quote:
Dat beviel me niet zo goed vandaag, kwam ik achterquote:
Ja, 't zusje van BobbyB en 4EBEBEBEBEB heb ik gehoord.quote:
Waarschijnlijk las je dat i.p.v dat je t hoordequote:Op dinsdag 3 april 2012 13:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, 't zusje van BobbyB en 4EBEBEBEBEB heb ik gehoord.
Deed m'n vader ook toen 'ie in het gips zat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, eigenlijk is het niet zoveel.. Maar mams helpen met dingen (ze zit in t gips) en dan alleen maar te horen dat dit niet goed is en dat niet en mopper mopper ditdat.. En da's prima, maar t is nu al zo sinds het "ongelukje" en ook DE Dqod heeft gevoel
ik zal je eens laten bevallen....quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat beviel me niet zo goed vandaag, kwam ik achter
Vervelend is dat.. En ik snap het wel hoor.. Zitten hun ook niet op te wachten, op 4/6 weken niks kunnen doen, maar pfffffffffquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deed m'n vader ook toen 'ie in het gips zat.
Ja het was niet letterlijk 'horen'. Ik vernam het.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:24 schreef Dqod het volgende:
Waarschijnlijk las je dat i.p.v dat je t hoorde
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat beviel me niet zo goed, kwam ik achter
Dan ben ik best wel asociaal dan bekijkt ze het maar en lost t zelf maar op.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, eigenlijk is het niet zoveel.. Maar mams helpen met dingen (ze zit in t gips) en dan alleen maar te horen dat dit niet goed is en dat niet en mopper mopper ditdat.. En da's prima, maar t is nu al zo sinds het "ongelukje" en ook DE Dqod heeft gevoel
Dat heb je dan goed vernomenquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja het was niet letterlijk 'horen'. Ik vernam het.
Tof, thanksquote:
Ja nja, dat zei ik ook, maar als straks puntje bij paaltje komt kan ik dat toch niet denk ik.. Bwuhquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan ben ik best wel asociaal dan bekijkt ze het maar en lost t zelf maar op.
Ik heb gewoon een keer gezegd dat 'ie een zeurpiet is. Alleen kan m'n vader niet zo goed tegen kritiek, dus ik kreeg weer een lading bagger over me heen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vervelend is dat.. En ik snap het wel hoor.. Zitten hun ook niet op te wachten, op 4/6 weken niks kunnen doen, maar pfffffffff
Ik wou alleen maar de Spiderman uitproberen, was niet hatelijk bedoeldquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Watskeburt?
[..]
Jij mag helemaal niks van mij, hater.
Parentsquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een keer gezegd dat 'ie een zeurpiet is. Alleen kan m'n vader niet zo goed tegen kritiek, dus ik kreeg weer een lading bagger over me heen.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou alleen maar de Spiderman uitproberen, was niet hatelijk bedoeld.
Ik wel bij mijn moeder iig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat heb je dan goed vernomen
[..]
Tof, thanks*klik*
[..]
Ja nja, dat zei ik ook, maar als straks puntje bij paaltje komt kan ik dat toch niet denk ik.. Bwuh
Nja, het zal idd zijn omdat ze zelf heel graag dingen zelf wil kunnen doen, dan doet ze frusty..quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wel bij mijn moeder iig.Alleen die zou denk ik niet zo dom zijn om te gaan zeiken terwijl ze afhankelijk is van onze hulp. Dat doet ze wel weer als ze gezond is.
Zwaar gelovig, ja?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Parents
Mja, ik zei dat ze niet zo ondankbaar moest doen en toen begon ze te vloeken (en doet ze nauwelijks, want zwaar gelovig)
Mgoed, punt is dat ik me daardoor zielg ga voelen.. Daarbij ben ik ook ziek dus het kost me al extra veel moeite
Ik vind het refrein wat minder.quote:
kotsen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Dat beviel me niet zo goed vandaag, kwam ik achter
Maar kunnen BobbyB en/of 4EBEBEBEB het niet even van je overnemen dan, die zorg voor jullie moeder?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, het zal idd zijn omdat ze zelf heel graag dingen zelf wil kunnen doen, dan doet ze frusty..
Maar het is idd niet zo'n goed idee van d'r.. En niet tof
Dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou alleen maar de Spiderman uitproberen, was niet hatelijk bedoeld.
Ik zou d'r even uitschelden en het daarna alsnog doen. Lucht ook op en zij is alsnog blijquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, het zal idd zijn omdat ze zelf heel graag dingen zelf wil kunnen doen, dan doet ze frusty..
Sja, of nou ja, zwaargelovig.. Behoorlijk iigquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zwaar gelovig, ja?Dat vind ik altijd eng. Ja, het is ook irritant, maar ze reageren zich gewoon even af. Ben je erg ziek?
Hehehe, mja, het oudere werk is dan sowieso ook gewoon pure nostalgie enzulks, miss is dat het ook welquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het refrein wat minder.De rest vind ik wel tof. Volgens mij gaat het album hun slechtste worden.
NOG niet, maar scheelde niet veelquote:
Ja, maar die zijn er nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar kunnen BobbyB en/of 4EBEBEBEB het niet even van je overnemen dan, die zorg voor jullie moeder?
Ok ik moest lachenquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet.
[..]
Ik zou d'r even uitschelden en het daarna alsnog doen. Lucht ook op en zij is alsnog blij.
dat laatste. ze moet zich er bij neerleggen, maar ik kan wel begrijpen dat het voor haar ook klote is. ze moet trouwens blij zijn dat je het wilt doen ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sinds vandaag ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Omgomg ik liep langs de maccie en zag ren bord dat de big tasty weer terug is
Ahww, even goed eten en wat rust nemen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sja, of nou ja, zwaargelovig.. Behoorlijk iig
En nja, vanochtend om 7 uur was ik al wakker en daarna nog nauwelijks geslapen omdat ik me kapot zweette en vervolgens kapot rilde O_o
[..]
Hehehe, mja, het oudere werk is dan sowieso ook gewoon pure nostalgie enzulks, miss is dat het ook wel
[..]
NOG niet, maar scheelde niet veel
maar vetklep tochquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sja, of nou ja, zwaargelovig.. Behoorlijk iig
En nja, vanochtend om 7 uur was ik al wakker en daarna nog nauwelijks geslapen omdat ik me kapot zweette en vervolgens kapot rilde O_o
[..]
Hehehe, mja, het oudere werk is dan sowieso ook gewoon pure nostalgie enzulks, miss is dat het ook wel
[..]
NOG niet, maar scheelde niet veel
Lekker heurquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Omgomg ik liep langs de maccie en zag ren bord dat de big tasty weer terug is
Mjoah..quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat laatste. ze moet zich er bij neerleggen, maar ik kan wel begrijpen dat het voor haar ook klote is. ze moet trouwens blij zijn dat je het wilt doen ook
Straks nog maar een beschuitje proberen idd en zal ik doenquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahww, even goed eten en wat rust nemen.
*pouts*quote:
komt wel goedquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lekker heur
[..]
Mjoah..![]()
[..]
Straks nog maar een beschuitje proberen idd en zal ik doen
[..]
*pouts*
Vast welquote:
WHUT?!! Luur heeft slag/krulletjes?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:40 schreef Chai het volgende:
Allure heb jij geen stijl haar van jezelf? Dat dacht ik.
Jawel, redelijk stijl. Maar als je het stijlt is het toch een wereld van verschil. Het glanst dan sowieso veel mooier en je haar is zachter.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:40 schreef Chai het volgende:
Allure heb jij geen stijl haar van jezelf? Dat dacht ik.
Da's waarquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jawel, redelijk stijl. Maar als je het stijlt is het toch een wereld van verschil. Het glanst dan sowieso veel mooier en je haar is zachter.
En het wordt niet sneller statisch dan normaal?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jawel, redelijk stijl. Maar als je het stijlt is het toch een wereld van verschil. Het glanst dan sowieso veel mooier en je haar is zachter.
QFTquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Maar er zit in een stijltang iets met ionische shit ofzo, wat er voor zorgt dat het niet statisch wordt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:44 schreef Chai het volgende:
[..]
En het wordt niet sneller statisch dan normaal?
Heb jij stijl haar?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:47 schreef Garisson72 het volgende:
Ah great, staat weer LOBI in de TT en meteen wordt het een vrouwentopic..
wordt jouw scheermesje ook altijd zo statisch als je hem in het stopcontact hebt gehad?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:47 schreef Garisson72 het volgende:
Ah great, staat weer LOBI in de TT en meteen wordt het een vrouwentopic..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |