Ken niemand anders die dat doet hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, dat is inmiddels ook een beetje cliché, he.
Zijn wij vrienden danquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
waarom accept je mijn vriendrequest op facebook niet?
Hoezo hoezo, ik wil het weten.quote:
Is dat een nieuwe soort van friendzone?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zijn wij vrienden dan? Please mijn pussy eerst maar, dan praten we verder.
Kom jij vandaag ook naar de TU?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Damn gurl.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Knappe dame.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
Hoezo hoezo, ik wil het weten.
oke sorryquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:06 schreef Id_do_her het volgende:
Laten we er hier geen Apple vs. iedereen-topic van maken.
Geen coke?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe zouden jullie Ally's pussy pleasen? Ik met hard dick & bubblegum.
quote:
Eerst alfabet en dan stitching motion.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik met dezequote:Op dinsdag 3 april 2012 13:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Alleen wiet & alcohol voor mij. Ik zou een trekje van een jonko uitblazen in d'r kittykat en dan in kringetjes uit die pussy laten komen door zachtjes achter elkaar op d'r onderbuik te drukkenquote:
Damnquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alleen wiet & alcohol voor mij. Ik zou een trekje van een jonko uitblazen in d'r kittykat en dan in kringetjes uit die pussy laten komen door zachtjes achter elkaar op d'r onderbuik te drukken.
Nu moet ik denken aan dat paint stripverhaal met die tandarts en de 'vlammenwerper'.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alleen wiet & alcohol voor mij. Ik zou een trekje van een jonko uitblazen in d'r kittykat en dan in kringetjes uit die pussy laten komen door zachtjes achter elkaar op d'r onderbuik te drukken.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan dat paint stripverhaal met die tandarts en de 'vlammenwerper'.
quote:
Ja, hoe heet dat ook alweer?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Dat is toch van die site met die zieke/ranzige/perverse paints?
verveelheid ookquote:
Allures clit?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ligt op het puntje van m'n tong.
Ook.. Maar dat komt zo wel weer denk ikquote:
quote:
Mag jij Luur zeggen ja? Ik moet altijd vousvoyeren van d'rquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:18 schreef Dqod het volgende:
Sorry mensen, praat gerust door over de clit van Luur
Oh ja inderdaad. Daar is blijkbaar ook een topic over geweest hier.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Electric retard was 't! Originele site bestaat alleen niet meer zie ik.
Ik mag alles, want ik ben DE Dqodquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag jij Luur zeggen ja? Ik moet altijd vousvoyeren van d'r.
Watskeburt?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:18 schreef Dqod het volgende:
Sorry mensen, praat gerust door over de clit van Luur
Jij mag helemaal niks van mij, haterquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag jij Luur zeggen ja? Ik moet altijd vousvoyeren van d'r.
Nja, eigenlijk is het niet zoveel.. Maar mams helpen met dingen (ze zit in t gips) en dan alleen maar te horen dat dit niet goed is en dat niet en mopper mopper ditdat.. En da's prima, maar t is nu al zo sinds het "ongelukje" en ook DE Dqod heeft gevoelquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Watskeburt?
[..]
Jij mag helemaal niks van mij, hater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |