Hallo daar!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die was kaolo slecht, zelfs voor jou
Goed hoor gr. gr.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:29 schreef Geester het volgende:
Heeeey Sinos hoe is het vandaag met jou? xx
Vind je mijn haar lelijk danquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Lol dat is wel heel goedkoop. Ziet dat er wel een beetje normaal uit dan?
Priscilla.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:31 schreef Geester het volgende:
[..]
Hoe is het ... hoe heet je eigenlijk ?![]()
Geen idee wie jij bent maar is prima jongenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:31 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik ga je elke dag beetje bij beetje verleiden.. echt heeel klein beetje
Ik was toen ik elf of zo was verliefd op de kapster.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vind je mijn haar lelijk dan?
De chick die mij knipt is gewoon verliefd op mij, dus doet ze het extra mooi <3.
Ja ik ben die jongen van gisteren ,, op fok,,quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geen idee wie jij bent maar is prima jongen
Dat is echt verschrikkelijk, zit je daar met een rood hoofd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik was toen ik elf of zo was verliefd op de kapster.
Mwah ik heb ook wel erge fases gehad hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk alleen wel dat zij van verder komt dan jij. Als ze dit al vrouwelijk vindt.
Jij hebt dat wel vaker meegemaakt hequote:Op dinsdag 3 april 2012 14:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is echt verschrikkelijk, zit je daar met een rood hoofd.
Dat niet. Maar praten vond ik wel heel moeilijk ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is echt verschrikkelijk, zit je daar met een rood hoofd.
Nee, hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij hebt dat wel vaker meegemaakt he
???quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:34 schreef L0t.. het volgende:
Ik vind dat meiske er al wel 10 keer op vooruit gegaan met hoe ze er eerst uitzag hoor. Is er nog een nieuw topic over?
Je weet toch wat ik van jouw haar vindquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vind je mijn haar lelijk dan?
De chick die mij knipt is gewoon verliefd op mij, dus doet ze het extra mooi <3.
Welk meiske hebbenw e het over?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:34 schreef L0t.. het volgende:
Ik vind dat meiske er al wel 10 keer op vooruit gegaan met hoe ze er eerst uitzag hoor. Is er nog een nieuw topic over?
Link van Chaiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |