quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Sowieso de wachttijden, een ganse zaterdag daar in die zaak gezeten zo onderhand.Het resultaat van het knippen viel tegen. De kapster naast me was echt de grootste, achterlijkste geit ooit en ze hadden allemaal kleine tetten. Nou ja, laat het dan lekker.
Haha ik snap nog steeds niet wat een Brainwash is???quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Sowieso de wachttijden, een ganse zaterdag daar in die zaak gezeten zo onderhand.Het resultaat van het knippen viel tegen. De kapster naast me was echt de grootste, achterlijkste geit ooit en ze hadden allemaal kleine tetten. Nou ja, laat het dan lekker.
Ik word daar altijd geholpen door een super leuke chick. Ze is wel zo'n type achterbuurt, wat 'steviger' en grote bek. Maar ze heeft dezelfde passie voor haren, dus ze knipt mij altijd mooiquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:19 schreef Chai het volgende:
Past ook gewoon heel goed bij de foto, die omschrijving.
Woltroesten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:20 schreef Dqod het volgende:
En nu ga ik een dutje proberen te doen, dag allemaal![]()
Tja ik kan haar stijl sws niet helemaal goed peilen, dus weet het ook niet echt. Denk ook dat ze in een soort overgangsfase zit naar een vrouwelijkere kledingstijl.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja
Ik zat me af te vragen wat ik nou voor tips kon geven...maar kweet niet echt.
Ja het ging over mannenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je nog fijn gebept met een van die truusjes?
Mijn kapper in mijn vorige woonplaats gaat al naar de 32 euro voor alleen knippen toe.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:19 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die 100 euro uitgeven aan de kapper.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja het ging over mannen![]()
D'r ex was een lul en ze was net dat weekend bij hem weggegaan, had wel mooie verhalen.
Dat viel wel in m'n straatje
Dat kan gewoon écht niet, idd. Mijn kapster heeft behoorlijke bezunga's, ik ga dus ook nooit meer ergens anders heen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:17 schreef Id_do_her het volgende:
ze hadden allemaal kleine tetten. Nou ja, laat het dan lekker.
Ik ben eind februari geweest, toen had ik dode punten gekregen van 2 weken heel droog weer.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn kapper in mijn vorige woonplaats gaat al naar de 32 euro voor alleen knippen toe.
Als ik het alleen laat bijpunten is het 13 - 16 euro?
Hoe vaak gaat men hier naar de kapper eigenlijk?
Ja been therequote:Op dinsdag 3 april 2012 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja ik kan haar stijl sws niet helemaal goed peilen, dus weet het ook niet echt. Denk ook dat ze in een soort overgangsfase zit naar een vrouwelijkere kledingstijl.
Oh tis een kapperszaakquote:
Bij Brainwash is het volgens mij wassen, knippen, fohnen, stylen voor 15 euro.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn kapper in mijn vorige woonplaats gaat al naar de 32 euro voor alleen knippen toe.
Als ik het hier in Den Haag alleen laat bijpunten is het 13 - 16 euro?
Hoe vaak gaat men hier naar de kapper eigenlijk?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja been there
Die van mij heeft ook kklang geduurd eigenlijk.
[..]
Oh tis een kapperszaak
Aha.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben eind februari geweest, toen had ik dode punten gekregen van 2 weken heel droog weer.Terwijl het toen nog geen 2 maanden geleden was. Alleen wilde die puntjes gelijk weg hebben, anders wordt het toch alleen maar erger en moet het er alsnog af. Kapster zei zelf dat ik daarna niet eerder dan 3 maanden weer hoefde te komen voor de puntjes.
Denk alleen wel dat zij van verder komt dan jij. Als ze dit al vrouwelijk vindt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja been there
Die van mij heeft ook kklang geduurd eigenlijk.
[..]
Oh tis een kapperszaak
Groeit je voorhuid zo snelquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Mensen die niet gratis elke 2 weken worden bijgeknipt.
Lol dat is wel heel goedkoopquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bij Brainwash is het volgens mij wassen, knippen, fohnen, stylen voor 15 euro.
Zo'n keten van kappers.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha ik snap nog steeds niet wat een Brainwash is???
100 euro?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik word daar altijd geholpen door een super leuke chick. Ze is wel zo'n type achterbuurt, wat 'steviger' en grote bek. Maar ze heeft dezelfde passie voor haren, dus ze knipt mij altijd mooi. Mensen die 100 euro uitgeven aan de kapper
.
Ik wilde net zeggen, ik ben eigenlijk nog op zoek. Vandaar dat mijn haar daarom nu tot mijn schouders komt. De zoektocht gaat door.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat kan gewoon écht niet, idd. Mijn kapster heeft behoorlijke bezunga's, ik ga dus ook nooit meer ergens anders heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |