Vooralsnog al meer dan 20 jaar supporter, maar ik kan me niet indenken dat ik alles blijf volgen wanneer ze in de Jupiler League belanden nee.quote:
Ik wel, al was het alleen al omdat anders mijn Feyenoord familie mij alle hoeken van de Kuip laat zien als ik Ajax laat vallen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooralsnog al meer dan 20 jaar supporter, maar ik kan me niet indenken dat ik alles blijf volgen wanneer ze in de Jupiler League belanden nee.
Van club naar club zweven is één ding. Elke week in een stadion zitten is weer wat anders.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:47 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik wel, al was het alleen al omdat anders mijn Feyenoord familie mij alle hoeken van de Kuip laat zien als ik Ajax laat vallen.Al sinds ik mij kan herinneren ben ik voor Ajax als iemand mij dat vraagt en dat is moeilijk vol te houden als je halve familie een seizoenskaart bij die andere club heeft.
Daarom begrijp ik mensen ook niet die van club naar club zwalken, of nog erger, mensen die bv bij het EK zeggen; mwah ik kijk wel nadat ze uit de eerste ronde zijn.... en dan vervolgens als de grootste oranje mongool de halve finale gaan bekijken.
In ieder geval Ajax speelt gewoon altijd mooi voetbal, ook in de Jupiler league.
quote:Luciano Narsingh zag af van een winterse transfer, maar de rappe aanvaller van sc Heerenveen staat wel open voor een overgang in de zomer. "Ajax is een topclub. Als ik daar naar toe kan, hoef ik er niet lang over na te denken," verzekert de 21-jarige Narsingh in gesprek met het weekblad NUsport.
/
In de winterstop ging Narsingh niet in op de interesse, omdat hij eerst met Frank de Boer wilde praten. Daar was geen tijd meer voor. "Het moest allemaal op het laatste moment. Omdat ik hier ook goed bezig was en het seizoen bij Heerenveen wilde afmaken, ben ik niet gegaan. Maar wie weet, na dit seizoen wel. Ik wil nog niet naar het buitenland, dus dan is een Nederlandse topclub een logische volgende stap."
Narsingh staat volgende week zodoende mogelijk tegen zijn nieuwe werkgever. De aanvaller zet geen overdreven bewijsdrang te hebben richting de club waar hij werd weggestuurd als pupil. "Mijn carrière was voorbij, dacht ik", blikt Narsingh terug op zijn jeugdperiode. "Tja, als je uit Amsterdam komt, heb je als jongetje nog nooit gehoord van AZ en FC Utrecht. Uiteindelijk is het goed gekomen."
quote:"Tja, als je uit Amsterdam komt, heb je als jongetje nog nooit gehoord van AZ en FC Utrecht. Uiteindelijk is het goed gekomen."
Waarom niet.quote:
Nee dat is HFC en van mij hoeft het niet Ajax is al koninklijk genoegquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:13 schreef wolferl het volgende:
[..]
Waarom niet.
Ajax voldoet aan alle eisen om het predicaat 'koninklijk' te mogen dragen.
Is van landelijke betekenis.
Het bestaat minstens 100 jaar.
Neemt een belangrijke plaats in het vakgebied.
En er mag maar 1 club/bedrijf per branche 'koninklijk' worden genoemd.
En volgens mij was het dat Haarlem, voorheen.
DANKJE!quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Op de vraag uit het vorige topic: Voor Ajax - De Graafschap zijn nog kaarten in de vv
Sorry hoor, maar ik vind het echt nog veels te vroeg om ons nu al als kampioen te huldigenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:10 schreef honkeytonk het volgende:
8 weken geleden zong iedereen in mijn klas dingen van "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste, wij zijn Ajax wij worden zesde" maar nu is het mijn kans om ze knetterhard terug te pakken
Tuurlijk niet, maar het punt is dat iedereen mij 7 weken geleden voor gek verklaarde en dat Ajax geen kampioenskandidaat meer zou zijn in dit jaar. In dat opzicht hebben ze in ieder geval ongelijk gekregenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik vind het echt nog veels te vroeg om ons nu al als kampioen te huldigen.
het gaat prima, er komen goeie spelers terug, maar we hebben nog lang niet alle 6 potjes gewonnen.
Had laatst tegen RKC 5 plekken naat elkaar. Week van tevoren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:55 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Godsamme
Zelfs voor Ajax- De Graafschap is het onmogelijk om 2 stoelen naast elkaar te krijgen. Is dit in de praktijk altijd ene probleem of kan je vaak wel gewoon naast elkaar zitten?
Leuk filmpje ja maar dan moeten we wel kampioen wordenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:15 schreef honkeytonk het volgende:
Ze vonden het trouwens een prachtig filmpje
Kampioen worden we vast welquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuk filmpje ja maar dan moeten we wel kampioen worden
Gewoon blijven proberen dus?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Had laatst tegen RKC 5 plekken naat elkaar. Week van tevoren.
Boerrigterquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Binnenkort-weer-vlammen.htm
Boerrighter is er dus echt weer klaar voor aldus hemzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |